Jungwoo's p.o.v. (point of view)
Είχε έρθει η ώρα που συναντούσα την Suzi. Είχα άγχος, αλλά όχι τόσο πολύ όσο χτες. Ένιωθα πιο έτοιμος, γνωρίζοντας πως εκείνη είχε προτείνει την έξοδο, οπότε στην πραγματικότητα ήθελε να συναντηθούμε.
Περίμενα έξω από το σπίτι της, κοιτάζοντας στο κινητό μου άσχετα πράγματα.
Suzi's p.o.v. (point of view)
Ο λόγος για τον οποίο ήθελα να έρθω πιο κοντά με τον Jungwoo, ήταν προφανής. Είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Ποτέ δεν έχω κάνει ξανά κάτι τέτοιο. Ποτέ δεν έχω προσεγγίσει ξανά κάποιο αγόρι το οποίο μου αρέσει. Αλλά, ποτέ μην λες ποτέ. Όλα θα τα δοκιμάσουμε κάποια στιγμή στη ζωή μας.
Πρόσφατα άρχισε να μου αρέσει ο Jungwoo. Ήξερα, όμως, από πριν ότι εγώ του αρέσω. Μην ρωτήσετε πώς το έμαθα.Το κατάλαβα από τον τρόπο με τον οποίο φέρεται.
Τον έχω πετύχει εκατομμύριες φορές να με κοιτάζει μέσα στο μάθημα και μόλις γυρνάω προς το μέρος του, να παίρνει κατευθείαν το βλέμμα του από πάνω μου. Επίσης, μου χαμογελάει συνέχεια όταν συναντηθούμε σε κάποιο διάδρομο ή στο προαύλιο του σχολείου. Ακόμα και εκτός εκείνου.
Φόρεσα ό,τι πιο απλό είχα και βγήκα από το δωμάτιο μου, ώστε να φύγω. Είχα κοιτάξει πριν λίγο από το παράθυρο και ο Jungwoo ήταν έξω από την πόρτα της αυλής και με περίμενε.
Περπατούσα στους διαδρόμους, κατευθυνόμενη προς τις σκάλες, όταν μια γνώριμη φωνή φώναξε το όνομα μου. Ήταν ο αδερφός μου.
S(Suzi):Ορίστε, Jaehyun!
Ja(Jaehyun):Για που το έβαλες, μικρή;
S:Πρώτον, δεν είμαι μικρή! Ίδια ηλικία έχουμε!
Ja:Ναι, αλλά εγώ βγήκα πρώτος!
S:Ο,τι πεις!
Ja:Και;
S:Τι "και";
Ja:Για που το έβαλες;
S:Θα βγω μια βόλτα!
Ja:Με ποιον;
S:Με όποιον θέλω!
T(Taeyong):Suzi, εμάς δεν μας χαιρετάς!
S:Γεια σου, Taeyong. Συγγνώμη, απλά μιλάω με τον αδερφό μου και... Ξέρεις....Προσπάθησα να είμαι όσο πιο καλή γίνεται μαζί του. Δεν τον χωνεύω καθόλου. Ούτε αυτόν, αλλά ούτε και την υπόλοιπη παρέα του αδερφού μου. Στο παρελθόν, ήμουν φίλη με τον Yuta, αλλά από τότε που πήγαμε Γυμνάσιο και αυτός και ο αδερφός μου, την ψώνισαν για τα καλά.
Ja:Δεν μας είπες με ποιον θα βγεις!
S:Δεν σας αφορά! Ειδικά τον Taeyong!
T:Γιατί δεν με αφορά; Αδερφή του φίλου είσαι, άρα σε έχω υπό την προστασία μου!
S:Να μου λείπει! Να φεύγω τώρα, γιατί με περιμένει ο Jungwoo κάτω!
Ja:Ώπα! Κάτσε! Εσένα περιμένει ο Jungwoo;
S:Ναι! Ποιον άλλον θα μπορούσε να περιμένει; Εσένα;
Ja:Μην με ειρωνεύεσαι! Πήγαινε τώρα και όταν γυρίσεις έχουμε να κάνουμε μια σημαντική κουβέντα!
S:Τι μου λες, Jaehyun; Ανατρίχιασα! Άντε, bye!, είπα και έφυγα.
T:Εμένα δεν με χαιρετάς;, φώναξε ο Taeyong.
S:Ουφ... Ναι. Γεια., είπα ξερά και κατέβηκα τις σκάλες.
YOU ARE READING
Ignorance or love (Yuta Nakamoto) PAUSED!
FanfictionΎστερα, από ένα λεπτό, ακούω το νερό από δίπλα να σταματάει να τρέχει. Ανακουφίστηκα νομίζοντας πως θα έφευγε επιτέλους. Όμως, εκείνος αντί να φύγει, με πλησίασε και μου μίλησε. Y(Yuta):Δεν έχεις δει ξανά άντρα γυμνό από τη μέση και πάνω; Δεν είπα τ...