•"මැන්ටලේ..............."
•"උබ කවදද බබා නැගිටින්නෙ....ආ.......උබ අපේ හුස්ම හිරකරල ඔහොම ඉන්නෙ....අදට දවස් දහයක් ගිහිල්ල....උබ තාම ඔහොමමයි....දාල යන්න එපා මැණික අපිව......උබ අපේ හුස්මනෙ....මගෙ නංගිනෙ..මගෙ මැන්ටලේනෙ...ඇති දැං ඔහොම ඉදිය......ඇති දැං අපිව බයකලා.....නැගිටපංකො.....උබ නිසා අරුං හැමෝම පිස්සො වෙලා.....උබට දැනෙන්නැද්ද බං.....අපේ පණ උබ කියල....ඒකද උබ ඔහොමම ඉන්නෙ...ඒකද උබ වෙනසක් නැතුවම නිදාගෙන ඉන්නෙ......ආ මැන්ටලෙ කියන්න....කැමතිනෑ නේද මං මැන්ටලේ කියනවට...ම්ම්.....නොකිය ඉන්නං ආයෙ එනවනං....සත්තයි බබා....ආයි අපි ගාවට එනවනං....මැන්ටලේ නොකිය ඉන්නං මං....රකින්නං උබව පොඩිම සීරීමක්වත් වෙන්න නොදී....රකින්නං මැනික......උබව බේරගන්න බැරි උනා කියල හිතෙනකොට මට මැරෙන්න හිතෙනව බබා.....මගෙ ඇස් ඉස්සරහම උබ ලේ විලක් මැද ඉන්නව දකිද්දි.....උබ දන්නවද මට මොනවද දැනුනෙ කියල....මට මැරෙන්න හිතුන.....පුංචි හීරිමක්වත් වෙන්න නොදී බලාගන්නව කියපු උබව මගෙ ඇස් ඉස්සරහම එහෙම ඉද්දි.....මට මැරෙන්න හිතුනා.......ඉක්මනට වරෙං මැනික.....අයෙත් අපි ගාවට වරෙං......උබේ පණ වාශ් කියනව නේද අපිත් එක්ක හැමවෙලේම.....අප්පච්චිත් නැති හිංද වාශ්වයි ආන්ටිවයි බලාගන්න ඕනෙ උබ කියල හැමවෙලේම කියනව නේද උබ......උබ ඔහොම ඉද්දි එයාලාව බලාගන්නෙ කවුද ආ......උබ නැතුව එයල ඉන්නෙ කොහොමද කියල හිතුවද........අපි ඉන්නෙ කොහොමද කියල හිතුවද.....හිතුවෙ නෑනේද......නැත්තං ඔහොම ඉන්නෑනෙ උබ......නැගිටින්න මැණික....ආයිත් මාත් එක්ක රණ්ඩු කරන්න.....මාත් එක්ක එකතු වෙලා අරුන් ටිකට බාල්දි පෙරලන්න....
ඉක්මනට නැගිටින්න......උබේ හැන්ඩ්සම් කොල්ලො ටික දැං නෑ මැණික.....උන් ටික පිස්සො ටිකක් වගේ....හැමදාම කියන්නෙ උබ කෙල්ලො පෝලිමට පස්සෙන් එන තරං හැන්ඩ්සම් කියල නේද අපි.....දැං ඒ හැන්ඩ්සම් කොල්ලො නෑ....උබ නැතිව උන් ඉන්නෙ කොහොමද......ආ......එක එක නැට්ටිච්චියොන්ට ලයින් දාලා උබවයි දුශීවයි අවුස්සන්න ආයෙ අපි ගාවට වරෙංකො.......•"ඊයා.......කදුලු ඔය හැන්ඩ්සම් මූණට ගැලපෙන්නෑ අප්පා.....ගැලපෙන්නෙ අර ආඩම්බර කටකොනකට එන හිනාව තමා....ආද් කොල්ලෝ තේරෙනවද.....ම්ම්.....එක කෙල්ලෙක්වවත් ගනන් ගන්නැති ඒ ආඩම්බර බැලම තමා ගැලපෙන්නෙ.....කදුලු තහනම් ආයිත් ඔය මූණුවලට....අර ආඩම්බර බැලම තියං මගෙ හැන්ඩි කොල්ලො ටික ඉන්න ඕනෙ..."
أنت تقرأ
🔥_°°වෛරයේ ගිණිදැල්°°_🔥
غموض / إثارة🅒🅞🅜🅟🅛🅔🅣🅔🅓 වෛරයේ ගිණිදැල් මතින් යුක්තිය සොයන #ඇයත්, ජීවිත සමග හරි අපූරුවට සෙල්ලම් කරනා #දෛවයත් ඉදින් බලා ඉන්න කවුරු ජයගනීද? #යුක්තියද? #අයුක්තියද? *ඔවුන් දෛවය වෙනස් කරයිද නැතිනම් දෛවය ඔවුන්ව වෙනස් කරයිද #2 -Thriller Ranking out of 918 storie...