Multi media'da Ömer Atay (Yağmurun abisi)
Bölüm şarkısı :
Rihanna - California king bed.------○------○-------○-------
Hayatım berbat. Şu bok gibi hayatta ki güzel olan şeylerin sayısı 2 elimdeki parmak sayısını geçmez. Can , can bana bi sürtük yüzünden bağırmıştı. Çınar ise o sürtüğün yatağından çıkmıştı.
*sanane istediği kişiyi siker batıyomu*
Ya banane kimi siktiğinden gitsin siksin.
*yağmur bana yalan söyleyemezsin biliyorsun dimi ? *
Nedenmiş o gerizekalı.
*senin düşüncelerin benim salak. Ve çınarın baklavalarını ellemek istediğini düşündün , çınarın gözlerime hasta olduğunu düşündün. Hadi ama kabul et onu seviyorsun*
Ne sevmesi be . ben , ben arastan sonra kimseyi sevmedim.
*aras gitti Yağmur bunun farkındasın değil mi ?*
Aras.gitmedi.ve.kapat.şu.konuyu.
*seni bıraktı gerizekalı seni sevmedi hiç . Seni bırakıp gitti.*
"Hayır !! Bırakmadı !! O , o beni sevdi !!" Diye haykırdım denize doğru.
*sadece kendini kandırıyorsun*
Siktir git ve beni yanlız bırak siktimin iç sesi.
*iyi*
Uçsuz bucaksız görünen denize baktım. Denizin üzerinde uçuşan kuşlara , ve batan güneşe. Yere oturmuş ellerimide dizlerimin önünde bağlamıştım. Sadece oturup etrafı gözetliyordum. Acaba ben gidince ne olmuştur ?. Bağırışma sesleri gelmişti Cana bağırdılarsa ağlamıştır . Kıyamam ki ben ona. Hemen ayağa kalktım ve koşmaya başladım.otelin önüne geldiğimde kapıdan girdim ve asansöre yöneldim kapı tam kapanıyordu ki ayağımı arasına soktum ve kapanmasını engelledim. 11.kata bastım ve beklemeye başladım.... kapı açıldığında koşarak odamızın önüne geldim ve kapıya tekme , yumruk vs. vurmaya başladım. Kapıyı kahkaha atan bir can açtı beni görünce kahkahası dondu.
"Yağmur " dedi can şaşkınca.
" Ben valizimi alıcaktım" dedim ve canı iterek içeri geçtim. Mert , Emre , Oğuz , Çınar , Doğukan , Buse hepsi bir yatakta yatıyordu . Hepsinin kafası bana döndü.
"Hiiç keyfinizi bozmayın ben valizimi alacaktım" dedim ve valizimin yanına gidip kapağını kapattım ardından sapından tutup sürüklemeye başladım.
"Buğğ sürtüğüün götüüğğnüüğ kaldırmışsınığğzz " dedi gevşekçe buse. Bana sürtükmü dedi o. Buseye döndüm ve en sikici bakışlarımdan attım.
"Ne diyosun lan sen ?!?!!?" Diye gürledim.
"Yeterrğğ beeğğ sürtüğğkk dediğm neğ yapıcannğğ" dedi ayağa kalkıp karşıma dikildi.
"Emre veya Mert alın şu sürtüğünüzü bi yerlerini kırmıyım" dedim .
"Yağmur sen bizi yanlış anladın" dedi çınar.
" Siktir lan ordan , kızın yatağından çıktım lan !! Kız donla yatıyodu yanında. Can bana karşı onu savundu lan !! Kalbim şu an sikilmiş durumda lan !! Daha dün gelen bi orospuyu korudu kardeşim !! Sense yatağından çıktın !!" Dedim ve yere oturup hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Yağmur ben , ben çok özür dilerim gerçekten. Kızı birden dövünce " dedi can yanıma gelip.
"Acınasığğ durumdasıığğnnn" dedi sürtük sinirimden ayakkabımı çıkardım ve kafasına attım.
"Kızım götünü ponçiklerim lan senin !! At kafası !!" Diye bağırdım.
"Buse !! Siktir git !! Dışarı !! " diye bağırdı çınar bi anda.
"Amağğ.."
"Bak kızsın bi bok yapmıyoruz yetti artık " dedi dododa.
"Yağğ amağğ.."
"Dün gece çınarın yatağına girdiğini gördüm !" Diye bağırdı mertte.
"Seğğn nasığl ..."
"Önce benim yanıma geldin ama ben seni itince çınarın yanına yattın" dedi emrede
"Şimdi cici kız yağmuru üstüne mi salalım yoksa kendin tıpış tıpış gidiyor musun ??" Dedi oğuzda. Bense mal mal etrafa bakınıp olanları anlamaya çalışıyordum.
"Pisliğğkleğğrrr !!" Dedi ve valizini saçma salak kapatıp kulpundan tuttu ve ayaklarını yere vura vura dışarı çıktı. O çıkınca hepsi bana döndü.
"Bir daha ki sefer beni dinle " dedi çınar. Ayağa kalktım ve koşup çınara sarıldım.
"Özür dilerim "
*****
"Ayyyyy bune yaaaaaaaa Caaaağğnnn , Çınağğğr , Meğğrt , Emreeeeğğğ . Alın la şunu aaaaaayyy" çığlık atıp bir yandanda ranzaya tırmanıyordum. Ne mi oldu ? Yerde kafam kadar bi yaratık bar.
"Bundan mı korktun yağmur ya ??" Dedi mert. Tiz bir çığlık sesi geldi.
"Ayy töbe Allahım çok töbe bune be !! İnsan kadar amk" diye cırladı Can.
"Hay ben sizin küçücuk örümcekten korkuyosunuz ya yağmur neysede , Can erkeksin lan sen ne karı gibi bağırıyosun." Dedi emre
"Tamam inin aşağıya aldım örümceği"dedi dodo bunu demesiyle ranzadan indim.
"Siz nasıl öyle diyorsunuz yaa ??" Dedi çınar.
"Neyi nasıl diyoruz" dedim
"Ömürcek diyosunuz ya işte" dedi one lan örümcek diyemiyo mu gskaksrhskjd.
"Örümcek diyemiyo musun lan " dedi mert ve anırdı. Telefonumun çaldığını duyunca cebimden çıkardım ve ekranına baktım.
'Abişkoştişkom'
Abiiğğm arıyor biçızz.
"Efendim abilerin en meteoru" dedim.
"Napıyosunuz lan " dedi hafifçe kahkaha atarak.
"İyiyiz abi oturuyotuz sen napıyorsun ?" Dedim yete uzanırken.
"Kapıdayım açsanıza" dedi. Ne ? Kapı.açın. wat dedin gülüw ??
"Abi biz antalyadayız " dedim kaşlarımı çatarak.
"Oha harbimi ?? Mal biliyorum. Açsanıza lan kapıyıı" diye bağırdı ve nedense ses kapıdan geldi. Telefonu yere attım ve bana mal mal bakan çıcıkları umursamadan kapıya koştum. Kapıyı açmamla sırıtan abişimi görmem bir oldu.
"Abiiiğğğğ" dedim ve abimin üstüne atladım.
"Ayy yapma midem bulanıyo zaten " dedi ve beni yere indirdi.
"Oha ?! Ömer abi ? Senin ne işin var burda ??" Dedi Mert.
"Canım istedi geldim alla alla yaw." Dedi abim. Abimde bizim gibi yere oturdu .
"Ayy uçak bok gibiydi bide hostes bana taktı döndü dolaştı bişeyler soktu ağzıma en son bi kek verdi , sanki 2 yıldır sıçmamış gibi hissediyorum" dedi abim ve ağzından kpcaman bir geğirti midir geğirik midir ondan çıktı. (Şşşhh çokzel anlattım jaksmd.)
"O neydi kızz"