-14-

2K 157 17
                                    

"Yağmur yeter be. Kıp kırmızı oldu burnun. Hatta morardı , düşecek yakında."

"Normal abicim ya. 7 gündür bok çuvalına döndü kız. Valla ben ölsem , bu kadar ağlamaz."

"Susun , lütfen susun." Dedim daha çok ağlayarak.

"Ama sen başlattın be siyah. Adam gibi Aras kim dediğinde söyleyeydin eyiydi." Dedi dodo.

"Napıyım sinir oldum , ters cevap verdim" dedim kutudan bir peçete daha alarak.

"Olmaz böyle , kalk kafanı dağıtıcaz" dedi Aras.

"Kömürlükte balta var. Al onu gel dağıt kafamı. İyi fikir aslında" dedim

"Ha ha çok komik." Dedi Aras.

"Komik mi yarram" dedim atar yaparak.

"Adam ol ağır sikerim." Dedi aras tehdit edercesine.

"Taam abiğ."

"Kalk güzel bir şeyler giyin bara gidiyoruz."

***

"Yaşlarınız kaç ?" Dedi badigart. Şu an bizimkilerin zoruyla sikik bir bara gelmiştik.

"Ben Aras. Aras küçük." Dedi ve kimliğini gösterdi aras.

"Hoş geldiniz Aras bey. " dedi ve o uzun şeyi açtı adam. Biz ağzımız açık bir şekilde Arasa bakıyorduk.

"Ordan trene benzer bi halim mi var lan. Girin içeri" dedi Aras ve bizi içeri iteledi. İçerisi sigara , ter ve alkol karışımı bir şey kokuyordu ve tabi ki son ses müzik .

"Siz şuraya geçin ben geliyorum" diye bağırdı Aras. Eliyle işaret ettiği yere ilerlemeye başladım. Birine çarpınca kafamı kaldırdım. Çınar ? Onun burada ne işi var. Çınarın kucağındaki cici kızı (!) görmemle donup kaldım.

ERKEĞİMSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin