Gözlerimi araladım. Hala aynı pozisyonda yatıyorduk. Karnım deli gibi ağrıyordu ve belimde. Sanarsın Çınar değilde fil soktu. Tövbe estağfurullah ya. Hafif çınara döndüm ve yüzünü inceledim. Dolgun dudakları hafif aralanmıştı öndeki iki dişi gözüküyordu azıcık. Kirpikleri dışarıdan gelen batmaya meyilli güneşin ışınlarından dolayı yanaklarına doğru bir gölge uzandırıyordu. Saçları dağılmıştı. Kısaca nefes kesiciydi.
*bıçak gibimi*
He evet bıçak gibi *göz devirme şeysi*
*heueheueh*
Taam defol git.
*peki ya*
Çok tatlı lan bu çocuk. Yerim abi çok tatlı harbiden. Dudaklarına ahtopot misali yapışınca korktu yavrum ve gözlerini açtı. Dehşetle bana baktı.
"ÇOK KOKRTUM" Dedi. Kskfoefllrpf.
"Korkutmak istememiştim sadece azıcık yiyecektim :((("
"Anca uyurken ye sen zaten"
"Taam kes acıktım ben" dedim. Ve gerindim yatakta.
"Ve sıkıldım" diye ekledim.
"Çocuklara gidelim ya" dedim üzgünce. Onları çok özlemiştim. Uzun zamandur görmüyordum. Nerdeyse 2 gün olmuştu.
"Peki. Ama kendini iyi hissediyormusun ?" Dedi meraklı bakışlarla.
"Sorun değil. Sıcak bi duş alırım ve şeyolur işte." Dedim ve kalktım. Ağrıyordu ama delice değildi ve ona belli edip onu daha çok üzmek istemiyordum. Banyoya girdim duşumu aldım ve bornozumu giyip çıktım. İç çamaşırı falan filan aldım işte sonrada kendimi iy hissetmek için unicorn gibi boynuzu kulağı yelesi falan olan tulumumu giydim. Saçlarımı kuruttum ve aşağı çınarın yanına indim. Bana baktı ve gülmeye başladı.
"Çok sevimli olmuşsun " dedi gülerek.
"Tabi lan göt. Çünkü ben Yağmurum."dedim ve ona saçma salak bakışlarımdan attım.
"İyi be." Dedi. Aha. Çınar Trip mod: on.
"Ya hadi yürü gidelim." Motorunun anahtarlarını aldı ve dışarı çıktık. Motora bindik. Çalıştırdı. Hızlı gidiyordu. Kollarımı beline doladım. Ellerim tam baklavalarının üstündeydi. Yerim. Bütün yol baklavalarını elledim. Evlerinin önüne gelince indik. Kocaman bir villada yaşıyorlardı. Hepsi birlikte. Kapının önüne gidip bi yandan zile basıp bi yandan kapıya tekme atmaya başladım.
"ULAN AÇIN ŞU KAPIYI KIRICAK ŞİMDİ."
"Ya siz açın işim var."
"Çişin varsa bizene abi git işe."
"Ne çişi ulan iş iş."
"LAN AÇSANIZA KAPIYI." Ve birazcıkta sövme sesleri geldi sonradan kapı açıldı. Ben tabi bu süre boyunca tekme atmaya ve zile basmaya devam ettim eheueheuh. Kapıyı can açmıştı.
"SÜPRÜÜÜÜZ"Diye bağırdım.
"Ay ne kadar büyik bir süpriz ta nerelerden gelmişsin çok uzaktan canım ya sağol süğriz için olley yani süpriz yaşasın yani süprizler güzeldir neden o kadar yol geldink-"
"CAN YET-HER" karnını- AY PARDON baklavalarını cimcikleyip içeri geçtim. İçeri girer girmez ellerimi ve bacaklarımı açıp havaya zıpladım.
"OYE AY EM KAMİNG" noldu peki ben bunu diyince. Bana baktılar ve fifalarına devam ettiler. :(
"Bensiz demek he. Ok." Emre ve dodo beni takmadı tabi. Çınar ve Camda içeri geçmiş ve salonda koltuğa çökmüşlerdi. Etrafa baktım ve bir eksik olduğunu fark ettim.
"Mert nerde lan." Dedim. Garipti çünkü o geceleri ne dışaı çıkardı nede başka birşey. Genelde geldiğimde hep onu burda görürüdüm.
"Yatıyo ya. Bişeyler mırıldandı filan gitti odasına." Dedi can.
"Ben bi bakayım." Dedim ve merdivenlerden yukarı çıktım. Mertin odasının önüne gelince kapıyı tıklatmadan içeri daldım.
"OHA TÖVBE MERT YUH OHA" diye bağırmaya başladım. Mert üstündeki kızı iterek doğruldu.
"Yağmur vallahi şeyapma. Kıza bişey yapma. Dur anlatırım. O gitsin." Gözüm seğirmeye başlamıştı.
"Yok ya. Gerek yok. Siz devam edin. Ben giderim." Ve hala kulpu tutan elimle kapıyı serçe kapattım. Aşağı sert adımlarla indim. Ve emreyle dodonun arasına oturdum.
"Noldu ya. Sinirlisin." Dedi emre.
"Yok ya ne siniri." Dedim sallamak için. Emrenin elindeki konsolu aldım ve fifa oynamaya başladım.
***
Saat geç olmuştu ve eve gitmek istemiyordum. Ama uykumda vardı. Saatlerdir elimde olan konsolu emreye geri verip çınarın yanına geçtim ve kafamı omzuna yasladım.
"Uykum var lan." Dedim gözlerimi kapatırken.
"Eve gidelim o zaman." Dedi çınar saçımı okşarken.
"Gitmek istemiyorum. Burda kalalım." Dedim. Can kafasını telefondan kaldırdı ve bir çocuk edasıyla
"EVEEET KALIN NOLUR KALIN" dedi.
"Kalalım." Dedi çınar. İçime gelen bir şeyle. Ki sanıeım şeytan dürttü. Kesin yani.
*o şeytan benim dudeee*
Sus lan.
*tm*
"Can biz nerde yatıcaz?" Dedim.
"Koridorun sonundaki oda işte." Çınarı elinden tuttum ve kaldırdım.
"Noldu yavrum"dedi cevap vermedim. Odaya girdik. Kapıyı kapatıp çınarı kapıya yapıştırdım.
"Fazla sessiz olmalıyız." Dedim fısıldıyarak. Piş bir gülüş attı. Ve harbiden manyak bir şeyapmıştık.
*sapık kız ya azgın terbiyesiz*
Benim kocam ulan sne.
*azgın teke.*
Sne.
*tm*
***
Gözlerimi araladım. Sabah olmuştu. Çınar yine malak gibi yatıyordu. Saçlarına bir öpücük kondurup kalktım. Ve odadaki duşa girdim. Kısa bir duşun ardından çıkıp kıyafetlerimi giyindim. Sonrada ses çıkarmamaya özen göstererek odadan çıktım. Mertle konuşmak istiyodum. Odasına yine daldım. Uyuyodu şapşal. Parmağımla yanağını dürttüm. Takmadı. Sonra birkaç kere daha dürttüm.
"Ha-he Noluyo lan" birden gözlerini açtı.
"Konuşaq mı bebeq. Kler Qyla" dedim yavşakça.
"Öyle görmeni istemezdim." Dedi utangaçça.
"Bak ben artık farkına vardım bieşeylerin tamam mı. Sizinde bir hayatınız olucak. Benim oldu ve siz birşey demediniz. Bende sadece mutluluğunuzu istiycem. Ama size karışmıycam demek değil bu. Üzülmemeniz için yaparım sadece tmaam mı." Dedim.
"Tabiki karışırsın be babaaa" ve güldü.
"Gel hele gel" ve sıkıca sarıldık.
***********
OLLEEEEEY YENİ BÖLÜM SİZLERE İYİ OKUMALAR VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMMMM :**