"Canım kardeşim ,güzelim , birtanem , hadi kalk abicim. Kalk hadi. Kalksana. Canım benim kalk hadi. Yağmur siktirme belanı kalk lan !! " kulak zarımın hamile kalkmasıyla uyandım. Asılda yatakta zıpladım diyebiliriz.
"Ama abicim en başta güzel gidiyordu. bir dahakine beni öperek uyandır annem ve babam beni öyle uyandırırdı." Dedim . sandığımdan daha sakin çıkmıştı sesim.
"Sen bu aralar fazla sulu gözsün" dedi abim ifadesizce. Aslında haklıydı bu konuda.
"Yok be benmi sulu gözüm" dedim sırıtarak. ama bu sırıtma içten değildi sadece maskemi takmıştım.
"Neyse biraz sonra seninkiler gelir hazırlan" dedi başımı salladım ve çıkmasını bekledim ama çıkmadı.
"İyi misin abi ?" dedim. Kesin bir şey olmuştu biraz garip davranıyordu abim aslında fazlasıyla garip davranıyordu.
"Bizim okula birisi transfer olmuş" dedi.
"Umursamıyorum " dedim
"Emin ol kim olduğunu duyduğunda umursayacaksın" dedi.
"Kim lan , kim gelmiş ??" dedim sinirle
"Ekin , hani kavgalın olan " dedi. Demek kaşarımız gelmiş. Eski ezik yağmur yok ekinciğim , seni sikecek yağmur geldi.
***
Şu an okulun önünde bizim malları bekliyorum.Emreyle dodo'yu görünce o tarafa doğru yürüdüm.
"Sizin 5 dakikanızı sikeyim ben hemi." dedim sinirle
"Sanada günaydın yarmagül" dedi dodo.
"Bana yarmagül deme" diye tısladım.
"Rahat bırak yağmurumu doğukan ağır sikerim" dedi Emre sırıtarak.
"Her neyse. Bilin bakalım bizim okula kim transfer oluş" dedim
"Kim lan " dedi dodo
"Ekin." dedim sinirle. size bir anlatayım şu olayı. Bu ekinde futbol oynuyor ama benim yanımda boktan farksız.İzmirdeki okulumda her yıl takım seçmeleri yeniden yapılır. Bende o zaman ki seçmelerde bizimkilerle tartışmıştım küçük bir kavgaydı ve bunlar ekinden nefret ettiiğimi bildikleri halde benim yerime ekini aldılar aralarına ve gürel hocadan yani beden eğitimi öğretmenimizden ekini kaptan yapmasını rica ettiler. Tabi ki gürel hoca kabul etti ve ekini kaptan yaptı bende takımdan çıktım ama sonrasında bana olan biteni anlattılar ve beni takıma çağırdılar bende kabul ettim.
"Nasıl lan! neden geliyorki buraya" dedi dodo
"Bilmiyorum dodo ama bildiğim bişey varsa oda eskisi kadar sessiz ve sabırlı olmadığım" dedim.
"Her neyse siktir edin ekini ders ne onu söyleyin" dedi emre.
"Ders şu soğan cücüğü gibi boyu olan kadınla" dedi dodo. Kesinlikle hatice hocadan bahsediyordu.
"Yağmur derse girecekmiyiz" dedi emre ben girmezsem onlarında girmeyeceğini bildiğim için hemen cevap verdim.
"Tabikide giricez salakcıklarım benim " dedim gülerek ve sınıfa girdim.Sınıf bomboştu sadece 2 tane çocuk vardı. 2'side sarışındı ama birisinin buradan bile belli olan mavi gözleri vardı.
"Herkes nerde lan" dedi emre arkamdan.
"Hatice hocayı kaldırım taşı gibi kalçaları ve 5 karış boyuyla panda yavrusu gibi görünüğü için okuldan atmışlar" dedi maviş bende kahkaha attım tabi kahkaha ne kelime önce çantayı sonra kendimi yere attım. Anırmamı durdurabildiğimde ayağa kalktım emre ve dodo gayett normaldi ama mavişin yanındaki çocuk gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu maviş ise gülümseyerek bana bakıyordu.