"Aras ve sen öpüştünüz mü yağmur ?!?!" Diye bağırdı abim.
"Bak son kez soruyorum. Öpüştünüz mü ?!" Diye bağırdı yine. 'Kıçını yırttın bradır' demek istedim ama diyemedim bikavz yemedi.
"E-evet" dedim tırsarak.
"Peki." Dedi ve televizyonun önündeki koltuğa kuruldu abim.
"Peki mi ?"
"Git ve bana yemek yap kaşarella" kaşarella derken ??
"Peki" dedim onun gibi ve mutfağa girdim. Bir tabağa bisküvi filan koydum ve içeri döndüm. Tabağı masaya fırlatırcasına koydum.
"Yemeyini zıkkımlan sürtük." Dedim.
"Kaşarella dedim diye mi atar yapıyon "
"Ben bizimkilerin yanına gidiyorum" dedim onu siklemiyerek.
"Gidemezsin."
"Görürüz" dedim ve askılıktan montumu alıp ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Ardından kapıyı açtım ve bütün gücümle çekerek kapattım.Telefonumu cebimden çıkardım ve çınarı aradım.
"Sea erkek fatma hazretleri."
"Ase maviş bey. Müsaitdeniz ki müsait olmalısınız beni motorunuzla gelip alın byü" dedim ve telefonu suratına kapattım.çok geçmeden motoru yanında durdu.
"Buyrun , hanımefendi." Dedi ve elindeki kaskı bana uzattı. Sırıttıktan sonra kaskı kafama geçirdim.
"Nereye ekselansları"
"Bizimkilerin evine"
****
"Sea mümin kardeşlerim." Dedim kapıdan içeri girerken.
"Hojgeldin bea" dedi Cano. Kahkaha attım ve hepsine sırayla sarıldım.
"Oğuz nerde lo" dedim
"Tuvaletteydi. Üşütmüşte biraz." Dedi Mert gülerek.
"Ben burdayım ve hoşgeldin Yağmur kankacım." Diye bağırdı tuvaletten Oğuz. Hepimiz güldük.
*sonra papatyamı oldunuz ajskskak*
Nerelerdeydin kız jsskss.
"Lan yağmur iyi misin ?" Dedi Emre.
"Noldu be iyiyim." Dedim.
"Eline baksana lan " dedi Dodo. Elime bakınca bardağın elimde parçalandığını gördüm. Gülmeye başladım. Komikti bu bence. Bizimkiler bana şaşkınca bakıyorlardı.
"Asıl siz iyi misiniz ne var bunda allah allah " dedim ciddileşerek.
"Aç mısınız yemek hazır"dedi Mert. Hepimiz koşarak masaya oturduk ve otlanmaya başladık.
"Bence bu eve bir piyano almalıyız, yani hepimiz bir alet çalmalıyız en azından değil mi. ?" Dedim ve güldüm.
"Nerden çıktı bu şimdi ya " dedi çınar.
"Yağmur çok değişik değişik hareketlerin var"dedi mert.
"Mantıklı bence " dedim.
"Susun lan yemek zevkimi bozuyorsunuz" dedi Emre ve herkes sus pus oldu.
***
"Bu gece burda kalabilir miyim ? " dedim
"Bizim için sorun değilde, evde bişey mi oldu ?" Dedi dodo.
"Ya abimle atıştık biraz" dedim geçiştirircesine.
"Ya bişey dicem de Aras nerde " dedi saf cano. Çınar bana baktı ve sırıttı.
"Şu an güvende Can. Şu an güvende " dedi çınar sırıtarak.
"Beni odama götürün " dedim mayışık bir sesle.
"Sarma mı yapalım ? Sırt taşımacılık mı ? Yoksa ambulans mı ?" Dedi emre gülerek.
"Ambulans " dedim kahkaha atarak.
"Dığ rığğ dığ rığğ" dediler. Emre ayaklarımdan , Mert ise omuzlarımdan tuttu ve bir sedyeymişim gibi taşımaya başladılar.
"Hastanın durumu stabil" dedi Can ciddiyetle.
"Vığğn vığğnn" dedi emre ve daha da hızlandı beni bir odaya soktular ve yatağa yatırdılar.
"Ne güzel şeymiş lan " dedi Çınar gülerek.
"He çınar he " dedim ve yatakta yan dönüp ellerimi sağ yanağımın altına koydum.
"İyi geceler siyah."dedi dodo.
"İyi geceler Yağmuş." Dedi emre
"İyi geceler baklavacı "dedi cano
"İyi geceler " dedi mert.
"Sizede iyi geceler" dedim. Anlımda bir baskı hissettim.
"İyi geceler miniğim." Gözlerimi açmadım ve tebessüm etmekle yetindim. O koku burnuma doldu.
"İyi geceler babacım."