"O kızın seninle derdi ne ? vallahi benim bile sikesim geldi" kafamı ona çevirip tek kaşımı kaldırdım.
"Y-yani dövmek...dövesim geldi" diye kekeledi bu benim kahkaha atmama sebep oldu.
"Benden korkuyorsun" dedim gülerek.
"Evet korkuyorum amına koyıyım ya korkuyorum çok sertsin , asisin , kaykay sürüyorsun , futbol oynuyorsun, çok güzelsin erkek gibi tavırların var ama insanı kendine çekiyorsun yağmur"
"Ben bilerek bunları yapmıyorum sadece kendim olup aklımdan geçeni yapıyorum. " bu terslikte bir çocuk var aga vallahi korkmaya başladım mal mal sorular soruyo.
"Her neyse gel Emreleri bulalım" dedim ve etrafa bakınmaya başladım.
"Can ve Mert orda ama pek iyi bir pozisyonda değiller" dedi ve eliyle bir yeri gösterdi. Emre ve Mert kavga ediyorlardı ve herkes ayırmak yerine mal mal onlara bakıyordu.
"Siktir " dedim ve o tarafa doğru koşmaya başladım.
"Ne bakıyosunuz lan ! Ayırmama yardım etsenize olum" diye bağırdım topluluğa ve kimseyi beklemeden Merte göre daha hafif olan Can'ı çektim daha doğrusu çekmeye çalıştım. Bir süre sonra Can pes etti ve kendimi yere bıraktı. Eee haliyle bende yere yapışıp Can'ın altında eğildim.
" Lan bağırsaklarım götümden çıktı kalsana piç !" Dedim zorlukla.
"Töbe çok töbe. Nerden geliyo lan o ses." Dedi Can malı.
"Benim gerizekalı üstüme oturdun kalk lan " diye bağırdım.
" Aa yağmur sen mı altımdaydın. Bende diyorum bu beton ne kadar rahatmış"dedi ve üstümden kalktı.
"Manyak" dedim
"Manyak değilim ben , mansöndür' üm" diye malca insanları hayattan soğutan bir espiri yaptı Can.
"Espirine takılmamaya çalışıyorum ve konuya giriyorum direkman. Neden kavga ediyorsunuz ?"
" Bu mal Canın huylarını biliyorsun. Mal 'meme istiyorum gel beni al' diye bağırdı bende buna daldım" dedi Mert.
"Bende ciddi birşey oldu sandım."dedim ardından" hayırdır siz ne bokumu bekliyorsunuz ?" Dedim etrafımızdaki kalabalığa. Hızla yani koşarak gelen doğukan ve emreyi gördüm 2 saniye sonrada çınar gözüktü.
"Bu ne hal lan " dedim sırıtarak.
" M-mertle Can.... kavga ediyordu.... bende.....ayy bi dur kıçımdan nefes alıyorum" diyebildi çınar.
"He çınar anladım. Her neyse hepiniz burada olduğuna göre söyleyeyim çıkışta bir şeyler yapıcaz." Dedim
"Koşmalı birşey olmasın yoksa ebem sikilir. lan o uçan domuz mu ?" Dedi ve bunu demesiyle yerle bütünleşti canım kardeşim Emre.Tabi ki Can , Mert , çınar ve dodo anırarak gülmeye başladı.
"Gülmeyin lan sevqulume. Gel çınar kaldıralım şu manyağı" dedim ve çınara döndüm ancak çınar sinirle emreye bakıyordu.
"Çınar ? Lan kime diyorum" diye anırdım çınara sonunda dikatini çekebilmiştim.
"Siz emreyle sevgili misiniz ?" Dedi çınar bunu duymamla böğürerek hatta tepinerek gülmeye başladım.
"Çok mu komik ?" Dedi çınar tekrardan. Sinirlenmeye başlamıştı. Tabi ki ben gülmeyi kesemedim ve sonuç olarak cevapta veremedim.
"Madem bu kadar komik ben gidiyorum rahat rahat gülersin artık" dedi ve okula doğru ilerlemeye başladı.Niye atar yaptı ki şimdi.
"Emre yi kaldırın ben gelicem " diye bir laf attım ortaya ve hızla çınarın peşinden koşmaya başladım. Okula girince çınarın bodruma indiğini gördüm ve hızla o tarafa yöneldim.Sakarlığım tuttu ve ayaklarım birbirine dolandı. Her şey çok hızlı olmuştu. Ben çınarın üstüne düşmüştüm ve birlikte merdivenlerden yuvarlamıştık. Gözlerim kapalıydı açmaya korkuyordum . Bir zamn sonra açtım ve karşımda bir çift masmavi göz gördüm. Ben yerde yatıyordum ve çınarda yatakmışım gibi üstüme çıkmıştı. Gözleri dudaklarıma kaydığında bende kendine engel olamadım ve onun dudaklarına baktım.