• 4 yıl sonra •
"Çınar ? Çınar ? Lan çınar !?!" Bir anda yataktan sıçradı tabi o korkuyla bende sıçradım.
"Efendim." Dedi uyku sersemliğiyle.
"Ya ben çok korktum az sarılsana." Dedim ona sokulurken.
"Gel buraya." Dedi gülerek ve kollarını belime doladı. Son 4 yılda neredeyse yepyeni hayatlara başlamıştık hepimiz. Çınar ile evlenmiştik. Evet !! Biz evlendik. Bana orda seni seviyorum dedikten sonra hayatım değişmişti. Daha doğrusu 'hayatımız' değişmişti. Abim evlenmişti. Hatta bir bebekleri olacak !! Bende istiyorum ancak henüz hiç konusu açılmadı...
"Yine daldın gittin." Diyerek düşüncelerimden ayırdı beni çınar.
"Çınar , ben bebek istiyorum. İkimize benzeyen bir bebek. Düşünsene ne kadar tatlı olurdu. Gözleri benimki gibi mavi , saçları seninki gibi sarı olurdu. Kız-erkek fark etmez sağlıklı olsun yeter." Çınardan uzun bir süre ses gelmedi. Kafamı kaldırıp çınara bakmaya başladım.
"Çınar bebek istemiyo musun ? " dedim şaşkınca.
"Hayır. Hayır , sadece nasıl bir anne olacağını düşünüyordum. Ve cidden çok tatlıydın." Dedi ve güldü.
"Çınar seni seviyorum biliyosun değil mi ?" Dedim kafamı kaldırıp gözlerine bakarken.
"Biliyorum miniğim." Dedi ve gülümsedi. Bir anda muzipçe sırıtmaya başladı. Ve üstüme çıktı.
"Bence çalışmalara kaldığımız yerden devam etmeliyiz." Dedi ve dudaklarımı öpmeye başladı. Kendimi onun ellerine bırakmıştım. Üstünü çıkardı , ardından da benim üstümü. Bu sefer ben üste çıktım ve vücuduna öpücükler bırakırken dilimi kullanmaya başladım. İnledi ve beni alta aldı. Gerisi çok hojdir ama benana annatmıycam...
***
"DARARI DARARİİ DARARİİ DARARİİ.."
"Kapat şu siktimin alarmını Çınar." Diye mırıldandım. Ve bilin bakalım noldu ne bi cevap ne bi homurdanma nede alarm durdu...
"Sikecem ha" diye hönkürdüm , telefonu buldum ve ekran ışığının sonda olduğunu unuttuğum için kısa süreli körlük yaşadım ardından da alarmı kapatıp hoş uykuma geri daldım eheheh.
....
Ulan.
Çınar nerde ?
Gözümün birini açtım ve etrafı taradım. Yok ulan çocuk. Çınar nirdeeeğğsinnn..
"Çınar ?" Dedim önce normal bi sesle. Bekledim..
"ÇINNAAAAARRRR ??" Daha yüksek sesle bağırdığımda bi kaç patırtı bi kırılma sesi koşma sesi ve kaşı açıldı.
"BİŞEYİN Mİ VAR ? İYİ MİSİN ? HIRSIZMI GİRDİ ? NERDE LAN HIRSIZ ? SÖNİ PİS HIRGIZ NÖRDESİNN ??" Tapkisi karşısında önce tepkisiz kaldım. Sonra haykırmaya başladım.
"Ahwhahahajahahajahahaghahaha HIRGIZ QJDJ2ÖE2LLD2ŞEĞWŞFKEĞCPWŞSLDE" Anırmamın arasında konuştum falan filan işte.
"Kaldır kıçınıda da kahvaltı hazırladım gel zıkkımlanak." Dedi sevimlice. Kalkmaya çalışınca belime keskin bi ağrı girdi.
"Kaldıramıyorum." Diye inledim acıyla. Sanki kulak çöpü sokuyo kulağına amk. Şey lan bu.. neyse tövbest ayıp cinsel yer işte.
"Üzgünüm canını acıtmak istemedim. Gerçekten." Dedi ve yanıma gelip anlımı öptü.
"Önemsiz. Boşver. Belkide uyumalıyım ha. İşime gelir zaten." Dedim. Yorganın içine girdi ve bana sarıldı.
"Siktir et kahvaltıyı senden önemli değil ya.."
YERİM SENİ VELET.
♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
Sea jsjddkd uzun zaman oldu. Ya şimdi o anları anlatmak istemedim kdkdj büle oldu vote ve yorumlarınızı bekliyorum :**