-11-

2.1K 168 9
                                    

"7 kırmızı araba , şu da 8. Kırmızı araba. Bu bordo ama kırmızı sayılır 9 kırmızı araba..."Canla kapını önünde oturuyoruz ve can sıkıntıdan arabaları renklerine yöre sayıyor. Kırmızıdan önce beyaz ve siyah arabaları saydı. Ve gerçekten beynimi sikmiş durumda.

"Can yeter artık." Dedim sitemle.

"Ya sıkılıyorum ama hadi içeri girelim" dedi ve ayağa kalkıp pantolonunu silkeledi. Bende kalktım ve cebimden anahtarı çıkarıp deliğe soktum (jsksk fesatgiller dksk) ve çevirdim. İçeri girdiğimde anahtarı bir yere attım ve odama çıktım. Çekmecemden marlborayı çıkardım ve çakmağıda alıp aşağı indim. Can , televizyona dalmıştı.

*hayırdır yamukmu yapmış televizyon can abimize *

Çok komiksin.

*blyrm .s*

"Can ben kapının önündeyim " dedim ve cevap vermesini beklemeden anahtarı fırlattığım yerden alıp dışarı çıktım ve merdivenlere oturdum. Paketten bir sigara çıkardım ve dudaklarımın arasına koyup çakmağı çıkardım , elimi ateşin sönmemesi için siper ettim. Sigarayı yaktım ve derin bir nefes aldım. Sanki bütün stresim gitmişti. Sigara iyiydi. Ne kadar öldürücü olsada , unutturuyordu. Çoğu dar zamanımda sigaraya başvurmuştum ve hiçte pişman değilim. Sigaradan derin bir nefes daha aldım ve sigarayı iki parmağımın arasına aldım. Yeri incelemeye başladım. Yerde , buraya taşındığımız zaman çizdiğim resim vardı. Hani küçük çocuklar çizer ya. Anne , baba ve çocuklar. Tebeşirle çizmiştim ve üzerinden epeyi zaman geçtiği için silikleşmişti. Ayağımla anne ve babayı sildim. Artık sadece erkek çocuk ve küçük kız kardeşi vardı.

"Yağmur ?" Adımı duymamla kafamı kaldırdım.

"Aras ??"

ERKEĞİMSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin