-9-

2.4K 192 17
                                    

"Uyandırmayın lan ! Bırakın uyusunlar."

"Vay be yağmuşa bak sen hahssnjsksms"

"Abi asıl Çınara bakın sırtını filan unutmuş kıza sülük gibi yağışmış jsjsksk"

"Eğer o siktimin çenelerinizi kapatmazsanız , o siktimin dişlerinizi yerinden söker ve teker teker siktimin göt deliğinize sokarım." Diye konuştum tehdit edercesine.

"Yağmur bi küfür etme ya. Uyuyoz şurda" dedi mayuşık bir sesle çınar.

"He ok " dedim ve kafamı boyun girintisine soktum. Kokusu....çok güzeldi.

"Abi kalksanıza" dedi birisi. Kim bilmiyorum çünkü gözümü açmaya bile üşeniyorum.

"Siktirin gidin. Uyuyoruz şurda görmüyo musunuz amına koyayım !!!" Diye bağırdım.

"Galiba kulak zarım hamile kaldı" dedi çınar tekrar mayışık bir sesle. Yanağına öpücük kondurdum. Daha doğrusu yanağı olduğunu düşündüğüm yere.

"Soriy çok soriy" dedim

"Ö-önemli değil " dedi kekeleyerek çınar.

"Bizde kalkıyorduk zaten" dedi abim. Gözümü açtım ve onlara baktım hepsi bizim başımıza toplanmıştı.

"Aaa daha garpuz geseceydik " dedi Can.

"Siz gidip ne halt yiyorsanız yiyin. Abi sen bir kelime dahi etme zaten. Çıkın biz uyuyacağız" dedim ve tekrar gözlerimi kapadım.

"Ne oldu ya" dedi dodo sandığım kişi.

"Çınarın sırtına bakarsanız anlarsınız" dedim ve kolumu çekip el izini gösterdim.

"Oha ömer abi bune böyle ya ?!" Diye böğürdü mert.

"Şimdi anladıysanız gidin ve otobüslerin kalkacağı saatten 30 dk önce burada olun" deyip tekrar kafamı çınarın boyun girintisine sakladım. Kapını açılıp kapanma duyunca rahatlığa kavuştum.

"Sağ ol"

"Neden 'sağ ol' dedinki " dedim çınara bakarak.

"Onları gönderdiğin için " dedi.

"Uyu çınar , dinlenmelisin" dedim ve uykuya daldım.

*uyku bir havuz değil kırk kere söyledim ama*

Siktire bay.

(İlk defa) ÇINAR ;

Nefes alış-verişleri düzene girince uyuduğunu anladım ve yüzünü incelemeye başladım. O kusursuzdu ve şu an kollarını bana dolamış bir şekilde uyuyordu. Beni üzüyordu. Evet , bir erkek üzülüyordu. Bana her hakaret edişinde , beni her ezdiğinde kalbim , kalbimin üstünde gergedanlar halay çekiyormuşcasına acıyordı. Onu seviyorum , onu çok seviyorum.aynı sınıftaydık ve o bunun farkında bile değildi, bazen gerçekten saf mı yoksa gerizekalı mı anlayamıyorum. Ama o her hareketiyle güzel. O kimse için değişmiyor ve her hareketiyle beni kendin aşık ediyor.

"Eğer daha gazla yüzümü incelemeye devam edersen gözünü yerinden çıkarır , yumurta diye çırpıp omlet yaparım" töbe çok töbe. Nasıl gördü lan bu.

"Hayal gücüne kurban" dedim yüzüne yapışan saçları ellerimle iterken.

"Çınar ?"

"He gülüw"

"Sen ,babam gibi kokuyorsun." Babası gibimi kokuyordum ? Bu iyi bir şeydi sanırsam.

"Peki , bu iyi bir şey mi ?"

"İyi bir şey değil. Mükemmel bir şey" fake attı ya ilk bi tırtıstım.

"İstersen..yani canın isterse...ara sıra benimle uyuyabilirsin."

"Uyurum." Dedi ve gözlerini kapattı.

"Çınar , biz öpüştük"

"E-evet"

"Ben ilk defa öpüştüm"

"Bende" çok güzeldi. Benim olması için nelerimi vermezdim diycemde benim hiç bir şeyim yok zaten. Yani verecek bir şeyimde yok. (Yazardan: fesatlaşmayın çınar imanki bi kere jzkdkd)

"Çınar babam bana hep miniğim derdi"

"Benim babam bana hiç öyle bir şey demedi " dedim burukça gülümserken , gözlerini açtı ve bana baktı. Acıyarak bakıyor sandım ama sadece bakıyordu. Aniden sarılmasıyla afalladım.

"Vicdanıma fışfışlıyım" dedi ve benden ayrıldı.

"Pes atak mı ??" Dedim konuyu değiştirerek.

"Nereye atıyoz ksjskslkssk" ve anırdı.

*******

YAĞMURDAN ;

"Bizim otobüs nerde lan ?!?!" Diye anırdı ömer. Evet , evet ona hala sinirliyim.

"Ömer , bak burda " dedim bileğimi yalayıp en seslisinden bir nah çektim. Herkes anırarak gülmeye başladı.

"Kaç kere özür diledim ya" dedi sitem edercesine.

"Ebenin amındaki kıllar kadar özür dilesende siklemiyorum" dedim kararlıca.

"Beni affetmeniz için ne yapabilrim" bunu çınar ve bana söylemişti. Çınarla birbirimize baktık ve sırıttık sonra aynı anda konuştuk.

"Iıııı...yürüyen uçah" dedik aynı anda ve anırdık.

"Bizim otobüs burda gelin" dedi Mert ve bir otobüse bindi bindiği orobüsün yanına girtik ve valizlerimizş bagaja koyduk ardından biz de bindik . Çınarı kolundan tuttum ve bir koltuğa oturuttum yanına da ben geçtim ve başımı omzuna gözlerimi kapadım. Kokusunu içime çektim. Çınarın eli saçlarımı okşamaya başladı.

"İyi uykular miniğim ."

ERKEĞİMSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin