Niall pov
"Er is niks." Zegt Jenny en loopt het water in." Jenny pas op!" Schreeuw ik en voordat ik het weet knalt er een speedboot tegen haar aan en rijdt ook nog over haar heen, waardoor je kopje onder gaat. Ik ren als een gek naar het water en Liam en Louis naar de strandwacht. Ik haal Jenny uit het water en zie dat haar hoofd bloed. Ik trek mijn shirt uit, waardoor een paar meisjes beginnen te gillen, en doe het tegen haar hoofd aan. De strandwacht, politie, ambulance en de man van de speedboot." Oops sorry." Zegt die persoon van de boot op een sarcastische manier. Ik draai me om en zie dat het Max is." Begrijp jij dan echt niet dat ze f*cking dood kan gaan daardoor? Ga gewoon weg, zoek een leven en word gelukkig met iemand. Als je iemands leven wil verzieken ga die van je zelf maar verzieken, maar niet die van Jenny want dat heb je al genoeg gedaan!" Schreeuw ik in zijn gezicht waardoor een politie agent me tegen houdt." Wat is hier aan de hand?" Vraagt hij." Hij verziekt al het hele leven van Jenny en dit is de druppel." Zeg ik. Max en ik blijven elkaar boos aan kijken als de politie agent eindelijk klaar is met zijn telefoon zegt hij." Max je staat onder arrest door mensen te stalken en nog veel meer dingen, u mag het ziekenhuis geld voor Jenny gaan betalen. Ik glimlach naar de agent en ga dan met Jenny mee in de ambulance.
Daar aangekomen wil ik mee, maar dat mag niet. Ik trap boos tegen de muur aan en leun dan huilend tegen de muur aan met mijn hoofd. Ik de ambulance vertelde ze dat het heel slecht gaat met Jenny omdat het zo'n harde klap was." Niall?" Ik draai me om en zie een meisje staan." Ja?" Vraag ik." Waarom huil je? Jij mag niet huilen." Zegt ze lief." Ken je Jenny?" Ze knikt." Nou ze ligt zwaar gewond in het ziekenhuis." Zeg ik en weer rollen er tranen over me wangen. Ze geeft me een knuffel en zegt." Niall, Jenny is een sterk meisje, ze heeft vaker zwaar gewond in het ziekenhuis gelegen toen ze klein was en heeft het altijd gered." Ze laat me los en kijkt me aan." Hoe weet je dat allemaal?" Vraag ik." Ik was haar buurmeisje, maar ik ben hier heen verhuist. Ik ben echt blij dat jullie haar geadopteerd hebben." Zegt ze." Ik ook." Zeg ik." Niall!" Schreeuwt Lindsay huilend en geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug en laat haar pas naar 2 min los. De anderen zijn er ook al en nu is het wachten." Waarom zij?" Fluistert Lindsay." Geen idee Linds." Fluister ik terug.
Na 2 uur zitten we hier nog steeds. De andere zijn weg gegaan omdat ze hun vliegtuig moesten halen." Familie van Jenny Horan?" Vraagt een dokter." Ja?" Zeg ik en sta op." Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Wat wilt u eerst?" Vraagt hij." Slecht nieuws." Zegt Lindsay die met Luke in haar armen naast me komt staan." Oke het slechte nieuws is dat ze voorlopig niet wakker word, ze heeft blijkbaar zo'n harde klap gehad." "En het goede nieuws?" Vraag ik." Dat ze weer voldoende bloed heeft. Als jullie willen mogen jullie naar toe, ze ligt op kamer 5C." Zegt hij." Dankuwel." Zeg ik en we lopen naar Jenny's kamer. Ik doe de deur open zie dat er allemaal draadjes aan haar vast zitten en verband om haar hoofd. Lindsay begint te huilen en ik neem haar in een knuffel. Hopelijk word ze snel wakker en haalt ze het, zoals dat meisje zei. Wacht hoe heet ze eigenlijk? Ik pak mijn mobiel en tweet.' To the girl i meet today in the hospital. Thank you so much, I hope that you reading this.' Ik leg mijn telefoon weg en ga op een stoel zitten. Ik pak haar hand en hou het goed vast." Please word snel wakker Jen." Zeg ik en begin weer te huilen.
Heeyyy guyss
Sorry voor dit zielige hoofdstuk ben in een sad mood today. But okayyy hoe gaat het met jullie?
Xxxme.
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...