Jenny pov
De volgende ochtend word ik wakker van iedereen die zingt." Happy birthday to Jenny, happy birthday to Jenny, happy birthday, dare Jenny, happy birthday to you." Ik open me ogen en gelijk likt Senna mijn gezicht af." Goeiemorgen." Zeg ik met mijn mooie ochtend stem en ga recht op zitten." Wakker?" Vraagt Louis lachend. Ik pak een kussen, gooi het in Louis's face en steek mijn tong uit." We hebben beneden de cadeaus staan en een lekker ontbijt." Zegt Niall en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Iedereen loopt de kamer uit en Louis als laatste met mijn kussen." Louis." Zeg ik droog." Ja?" Zegt Louis en draait zich om." Mag ik mijn kussen terug?" Vraag ik. Louis zet een big smile op en gooit het kussen in mijn face." Auw." Zeg ik droog." Het kussen is zacht." Zegt Louis." Nou en het is leuk om auw te zeggen." Zeg ik en sta op." LOUIS KOM NAAR BENEDEN!" Schreeuwt Liam." Byee tot zo." Zegt Louis en loopt naar beneden. Ik loop naar mijn kast, maak het open en pak een kort broekje en een hempje, want het is lekker weer buiten en het is zaterdag:D. Ik doe het aan, doe daarna mijn haar in een paardenstaart en doe het kettinkje om die ik precies 4 jaar geleden van de rest heb gekregen. Ik doe nog ff wat make-up op en loop daarna naar beneden." Haaayyyyy." Zegt Harry die achter de deur vandaan komt. Waardoor ik schrik en naar achter loop en tegen iemand aan knal." Jezus Harry en sorry." Zeg ik en draai me om." Hayy Lisaaaaaa." Zeg ik en geef haar een knuffel." Haayyy Jenny, gefeliciteerd met je 14de verjaardag, Ashton is er nog nii omdat hij een voetbal wedstrijd heeft maar hij komt rond 12 uur, dus over 2 uurtjes." Zegt Lisa legt haar cadeau op de tafel met de andere. Senna komt er aan rennen en besnuffelt Lisa's benen." Omfg wat schattig." Zegt Lisa en gaat gehurkt zitten." Hoe heet hij/zij?" Vraagt Lisa en knuffeld Senna." Dit lieve schatje heet Senna." Zeg ik en aait haar ook. Kaylee, Cill en Luke komen er ook aan en aaien Senna ook." Eten!" Schreeuwt Niall met volgens mij een volle mond." Eet je ook mee?" Vraag ik aan Lisa." Ja maar snel voordat Niall alles op eet!" Zegt Lisa. We rennen naar de keuken en gaan zitten aan tafel. Omfg spek met ei en crosantjes!! Het lekkerste ontbijt wat er is.
Als het eten op is gaan we naar de woonkamer om de cadeaus open te maken:D." Wie eerst?" Vraagt Zayn." Ik wel." Zegt Lisa en geeft haar cadeau. Ik maak het open en bekijk het doosje waarop staan best friends 4 ever. Ik maak het doosje open en binnen in zitten de selfie's die Lisa en ik hebben gemaakt deze week want ik ken haar nog maar een week en een een armbandje met BFF er op." Dankje." Zeg ik en geef haar een knuffel. Ik doe de armband op en zie dat Lisa dezelfde heeft. Niall loopt naar me toe en geeft me een klein doosje omdat natuurlijk ook al Senna heb:D. Ik maak het open het en zie een armband die precies op mijn kettinkje lijkt." Dankje Niall en Lindsay." Zeg ik en geef hun een knuffel. Als iedereen is geweest ligt me hele schoot vol met cadeaus en probeert Senna een knuffeltje te pakken die ik van Kaylee, Cill en Luke heb gekregen. Ik zou even zeggen wat ik heb gekregen.
Louis en Berna: Make-up en nieuwe all stars:D
Liam en Danique: Een tas met hun handtekeningen en zinnetjes er op, waar Lisa heel jaloers op is.
Harry en Linda: Een nieuw telefoon hoesje( *Knipoog* to Linda:P).
Zayn en Perrie: Een abonnement op de Tina en de Meiden en een t-shirt waarop staat: Een koekje met de tekst Koekiemonster. Niall was jaloers op het shirt:D.
En de rest heb ik al vertelt:p.
Alleen Ashton is er nog nii:(
We zitten allemaal gezellig taart te eten als de deurbel gaat." Ik ga wel." Zeg ik e n loop naar de deur." Hayy gefeliciteerd Jen." Zegt Ashton als ik de deur open doe." Hayy Dankje." Zeg ik en laat hem binnen." Heeeyyyy Ashton." Zegt Lisa vrolijk." Oh my god Lisa ik schrok me dood." Zegt Ashton en gaat op de bank zitten. Ik ga tussen hun in zitten en gelijk krijg ik het cadeau van Ashton. Ik maak het open en ik zie een foto lijstje met een foto van ons twee en een briefje waarop staat vanavond pas open maken.
Hayy everybody
Oehhh clifhangerrrrrr....... Wat zou er in staan laat het weten in de Comments. En sorry voor de smileys ik ben in een smiley bui*bigsmile*
Vote? Comment? follow?
Xxxme.
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
Fiksi PenggemarLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...