Hoofdstuk 10

374 15 2
                                    

Louis pov

Als Jenny thuis komt van school vraagt ze meteen." Waar zijn Niall en Lindsay?" " Even weg hoezo?" Vraag ik." Ik heb een brief voor schoolkamp." Zegt Jenny en hangt haar jas op." Waar ga je heen met kamp?" Vraagt Berna." Euhm toen was ik niet in de klas." Zegt Jenny en gaat op de bank zitten." Waarom was je niet in de klas?" Vraag ik." Iemand schold jullie uit, ik zei hou je bek en toen moesten we alle bij naar mevrouw Bergen." Zegt Jenny en pakt haar telefoon." Hayy." Zeggen Niall en Lindsay en komen de kamer binnen lopen." Hayyy ik heb iets." Zegt Jenny en geeft de brief aan Niall. Hij gaat naast me zitten en leest de brief, natuurlijk ben ik nieuwschierig en kijk mee." Ik ga naar boven huiswerk maken." Zegt Jenny en loopt naar boven.*telefoon gaat af* Ik neem op en zeg." Met Louis Tomlinson." " Wat leuk dat Jenny op kamp gaat naar Schiermonnikoog." Zegt een stem van iemand." Ten eerste wie ben jij, ten tweede hoe weet je dat, ten derde wie ben jij." Zeg ik." Je vraagt twee keer wie ben jij, aap." Zegt die gene." Weet ik, maar wie the fock ben jij?" Vraag ik opgefokt." Max en ik weet alles." Zegt Max. Oh het is Max maar....... Wacht Max?" Max laat ons keer met rust!" Zeg ik boos. Berna, Niall en Lindsay kijken mij raar aan en Berna zegt." Rustig Louis." " Nee ik doe niet rustig, want Max moet ons een keer met rust laten!" Zeg ik en beëindig het gesprek." Jongens Max weet waar Jenny heen gaat op kamp." Zeg ik rustiger." Wat? Hoe weet hij dat?" Vraagt Niall." I don't know." Zeg ik en pak mijn drinken wat op tafel stond." Misschien is het dan niet echt slim om Jenny op kamp te laten gaan." Zegt Lindsay en gelijk daarna horen we iemand de trap op rennen." Was dat Jenny?" Vraagt Berna." Ja zij is als enige boven." Zegt Niall en loopt naar boven.

Jenny pov

" Misschien is het dan niet echt slim om Jenny op kamp te laten gaan." Ik ren naar boven en ga liggen op mijn bed en begin te huilen. Ik heb me zo verheugt op kamp, samen met Lisa en Ashton en de rest van de klas. Er komt iemand binnen lopen en gaat op mijn bed zitten." Ga weg." Zeg ik in mijn kussen." Jenny, we laten je niet zomaar niet naar kamp gaan." Zegt Niall." Ja i know alleen omdat die kut Max weet waar ik heen ga." Zeg ik huilend in mijn kussen. Niall wrijft met zijn hand over mijn rug om mij te troosten. Ik ga recht op zitten en geef Niall een knuffel. Lindsay komt de kamer binnen en gaat naast mij zitten." We kunnen misschien met school over leggen dat ze je goed in de gaten houden." Zegt Lindsay." Dankje." Zeg ik en geef Lindsay een knuffel. Ze kust me hoofd en vraagt." Ga je mee? We hebben een verassing."

Heyy monkey :D

Sorry voor het kleine hoofdstuk, ik wou hier gewoon stoppen en sorry dat ik lang niet heb schreven. Ik heb heel slecht nieuws, ik moet morgen weer naar school. En ik denk dat ik iets minder op wattpad zit door huiswerk en so's en proefwerken, maar ik ga zo veel mogelijk uppen.

Vote? Comment? Follow?

Xxxme

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu