Hoofdstuk 16

364 17 11
                                    

Jenny pov

Na een paar uur word ik wakker van Ashton die me wakker maakt." Jen we zijn er bijna." Zegt hij." Jaaaaa we zijn bijna in Parijsss." Schreeuw Lisa in mijn oor." Jesus Lisa ik ben net wakker." Zeg ik slaperig en duw haar weg want ze hing over me heen." Sorry maar ik heb zo'n zin in Parijsss." Zegt Lisa en zit de stuiteren op haar stoel." Lisa doe rustig." Zegt mevrouw de bult." Sorry juf." Zegt Lisa en propt snoepjes in haar mond. Ashton en ik kijken haar raar aan en ik zeg." Je lijkt net Niall." " NIALLL!!" Schreeuwt ze met snoepjes in haar mond." Lisa!" Zegt mevrouw de bult boos." Sorry." Zegt Lisa terug met mond vol." Damens en heren we zijn er." Zegt mevrouw de bult na 5 minuten. We kijken om ons heen en zien alleen maar bomen en planten." Juf zijn we wel goed?" Vraagt iemand achter in de bus." Ja maar uit de bus jongens en pak je koffers." Zegt ze en loopt de bus uit. Ik loop de bus uit en ga buiten wachten tot dat Lisa en Ashton er zijn." Het is koud." Zegt Lisa en doet haar jas aan." Dat kan." Zegt Ashton en slaat een arm om me heen." Hebben jullie?" Vraagt Lisa met een big smile." Ja." Zeggen Ashton en ik te gelijk." Wat schattig!!!" Gild Lisa." Wat is er schattig?" Vraagt mevrouw de bult zuchtend omdat Lisa weer aan het gillen is." Niets." Zegt Lisa en doet net als of er niks is gebeurt." Gil dan niet." Zegt ze en loopt weer weg.

Als we alle kamers hebben verdeeld en alles uit hebben gepakt, moeten we in de eetzaal." Waar blijft het eten?" Vraag ik." Hopelijk snel want me snoepjes zijn op." Zegt Lisa en kijkt zielig naar haar snoep zakje." Hoeveel eet jij wel niet?" Vraag ik." Heel veel vorig jaar had ze haar koffer voor tweederde vol zitten met snoep." Zegt Ashton." Zelf Niall eet niet zo veel." Zeg ik." Tja het voordeel is dat ik niet dik word." Zegt Lisa." Het eten is klaar!" Schreeuwt mevrouw de bult." Jeeeeyyyyy." Schreeuwt Lisa terug." Heb jij ADHD(niks daar tegen) of zo?" Vraag ik." Noppp." Zegt Lisa en begint aan haar broodje." Eet smakelijk dames en heren, na het eten hebben jullie 15 minuten om jullie klaar te maken en dan gaan we naar de Eiffeltoren." Zegt mevrouw de bult." Is lekker romantisch." Fluistert Lisa waardoor ik me verslik in mij drinken en begin te hoesten." Gaat het?" Vraagt Ashton lief." Ja." Zeg ik en kijk Lisa boos aan. Als we het eten op hebben trekt Lisa me gelijk mee naar boven( daar zijn de kamers)." Moest dat?" Vraag ik als Lisa me in de kamer heeft geduwd." Ja, maar een vraagje hoe lang heb je al met Ashton?" Vraagt Lisa." Sinds zaterdag." Zeg ik en trek me nieuwe all stars aan." Serieus? Had het me verteld!!" Zegt Lisa en schud me door elkaar." Lisa stoppen." Zeg ik." Sorry maar ff serieus had het eerder vertelt." Zegt ze." Ja sorry Niall kwam net mijn kamer binnen toen ik het briefje las." Zeg ik." Weet Niall het ook?" Vraagt Lisa." Ja en over Niall gesproken is zo hun nog een berichtje sturen." Zeg ik en pak me telefoon. Lisa ploft naast mij op bed en kijkt aandachtig naar mijn telefoon.' Heeyy Nialler, ik ben er en het hier best koud, maar voor de rest is het supper leuk we gaan zo naar de Eiffeltoren:D' Ik druk op versturen en ga verder met me schoenen aan doen." Jenny en Lisa, Ashton is met een 1 of andere jongen aan het bek vechten." Zegt Vera, ook een nieuw meisje, die binnen komt rennen." Kut Max!" Zeg ik en ren naar beneden.

Als ik beneden ben ren ik naar buiten en zie Ashton en Max soort van vechten." Max! Ashton!" Schreeuw ik en ren na hun toe." Heey schat zeg eens tegen deze klooijo wat hij weg moet gaan." Zegt Max. Ik ga naast Ashton staan en kijk Max boos aan." Max ga weg." Zeg ik boos en Ashton slaat een arm om me heen." Aww is je stomme vader er niet, is die homo hier( dit doet op 1 of andere manier pijn van binnen om hun zo te noemen)." Zegt Max." Noem Niall Horan niet stom." Zegt Lisa boos die net komt aan lopen." Ik wil u vragen om het terrein te verlaten." Zegt mevrouw de bult." Ik kom terug!" Schreeuwt Max en stapt zijn auto in. Ashton hou me goed vast en ik vraag." Heeft Max je pijn gedaan?" "Niet echt alleen mijn enkel want hij duwde me op de grond." Zegt hij en geeft me een kus.

Heey guyys

Ik wil een shoutout doen aan mijn mentor(ookal leest hij dit nii). Wij moeten een boekverslag maken en we mogen boeken van wattpad. Dat is zo geniaal, ik lees raise your voice Niall Horan love story(leeesss!!!), mijn vriendin leest mijn boek everything can change en mijn andere vriendin leest mijn boek Jenny's life. Ik denk dat het super makkelijk is voor hun om alles te weten over het boek want ze kunnen mij van alles vragen lol.

Vote? Comment? Follow

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu