Hoofdstuk 38

292 14 0
                                    

-the day before Luke's birthday-

Luke pov

Papa, mama en Jenny komen zingend de kamer binnen met cadeautjes in hun handen." Gefeliciteerd Lukie." Zegt Jenny, geeft me een knuffel en gaat op bed zitten en geeft mijn cadeautje. Ik maak het snel open en zie dat het een bal is." Dankje Jennie." Zeg ik blij. Papa en mama zeggen ook gefeliciteerd, geven mij een knuffel en het cadeau." Een nieuwe tas!" Zeg ik bij." Die voor school." Zegt mama. Papa geeft zijn grote cadeau, ik kruip uit mijn bed en maak het open." Een fiets!" Zeg ik nog blijer." Omdat onze fietsen allemaal niet mee konden, heb jij nu ook een fiets." Zegt papa." En Jenny dan." Vraag ik en kijk haar aan." Zij is mee geweest en heeft jou fiets uit gekozen en 1 voor haar zelf." Zegt mama." Hup kleine boef snel omkleden, dan kun je misschien zo even een stukje fietsen met Jenny." Zegt papa." Is goed." Zegt Jenny. Papa en mama lopen de kamer uit, Jenny wil ook gaan maar ik hou haar tegen." Wil je helpen kleding uit zoeken?" Vraag ik. Ze glimlacht en knikt. Ze loopt naar mijn kast en pakt er wat kleding uit." Dankjee." Zeg ik en geef haar een knuffel.

Jenny pov

Als we omgekleed zijn rent Luke naar buiten en gaat op zijn fiets zitten." Jenny kom!" Zegt hij blij. Ik glimlach en maak een foto van hem en zet het op instagram met de tekst 'this little boy is happy with his new bike :)' . Ik pak mijn mijn fiets en wil de poort uit rijden maar Niall houdt me tegen." Let goed op hem, oke?" Vraagt hij." Niall waarom zou ik dat niet doen?" Zeg ik met een glimlach en fiets weg samen met Luke." Waar gaan we heen?" Vraagt Luke." Naar het park?" " Jaaahhh." Zegt Luke en wil harder gaan fietsen maar ik hou hem tegen." Rustig aan Lukie." Zeg ik en we fietsen naar het park. Als we bij het park zijn parkeren we onze fietsen en doen ze op slot." Jennyy!" Schreeuwt iemand. Ik kijk naar Luke die ook om zich heen kijkt, dus hij was het niet, want het was een jongens stem." Jenny." Zegt iemand en tikt op mijn schouders. Ik schrik en draai me om." Oh sorry." Zegt Brandon." It doesn't matter." Zeg ik en glimlach." Wie is dat Jen?" Vraagt Luke en trekt aan mijn jas." Dat is een jongen uit mijn klas." Zeg ik en til Luke op. Brandon kijkt me raar aan omdat hij dat natuurlijk niet verstaat." Brandon Luke, Luke Brandon." Zeg ik." Is he your little brother? " Vraagt Brandon." Yeah but not biological." "Are you adopted or he? Or....?" Vraagt Brandon en we lopen ondertussen naar een bankje en Luke speelt in de speeltuin." I'm adopted." Zeg ik en denk weer terug aan de tijden van een paar jaar terug. Hoe mijn familie mij mishandeld hebben en aan het moment dat voor het eerst iemand aardig tegen me deed en me aan het lachen maakte." Are you all right?" Vraagt Brandon en slaat een arm om me heen. Ik haal zijn arm van me af en zeg." Yes, why are you asking that?" "You're crying." Zegt hij en kijkt me bezorgd aan." Oh it's nothing." Zeg ik en kijk op mijn mobiel omdat ik een berichtje heb van Niall.'komen jullie zo terug? De andere komen zo.' 'Ja we komen zo.' Stuur ik terug." Luke!" Roep ik." We are going to home, it Luke's birthday today and the another boys from 1D are comming to." Zeg ik tegen Brandon." Alright it doesn't matter, but can i have you number maybe we ca-" "Yes, give me your phone." Onderbreek ik hem, hij geeft zijn telefoon en ik tik mijn nummer in. Onder tussen komt Luke er aan lopen en knuffelt mijn been." Bye see you on school." Zeg ik en loop samen met Luke naar de fietsen." Was het leuk in de speeltuin? " Vraagt Niall als we terug zijn." Ja maar hoe weet jij dat?" Vraag ik en doe mijn jas uit." Een gok." Zegt Niall en ploft neer op de bank." Dat ga jij echt nooit af leren he?" Vraag ik en ga naast hem zitten." Noop." Zegt hij droog." Papa, Jenny kwam in het park een klasgenoot tegen." Zegt Luke en klimt bij Niall op schoot." Oh wie was dat?" Vraagt Niall." Bandom." Zegt Luke." Brandon." Verbeter ik." Oeehhh." Zegt Niall en kijkt me aan. Jenny je hebt een berichtje." Zegt Luke en geeft mijn telefoon.
(B:Brandon J:Jenny)

B: Hii xBrandon

J: Heyyy

B: Can you answer a question for me?

J: I can answer a questions yeah

B: Why was you crying when we was talking?

J: I don't want talk about that sorry.

B: It doesn't matter.

J: Maybe a another this yeah?

B: Okayy

J: I'm going to say hii to people that I have miss, byex

B: bye have fun!

J: Thanks.

Liam, Danique en Cill komen de kamer binnen lopen en beginnen gelijk te zingen. Nadat ze klaar zijn met zingen, geven ze hem zijn cadeau." Hiii." Zeg ik en geef Liam een knuffel en daarna Danique. Cill rent met Luke naar de tuin en gaan waarschijnlijk in de zandbak spelen." En hoe gaat het met familie Horan." Zegt Liam en neemt een hap van zijn taart." Goed en met familie Payne." Zegt Niall op precies dezelfde manier als Liam." Ook goed." Zegt Liam op dezelfde manier als net. Na een tijdje is iedereen er en zitten we gezellig te praten." En Jen hoe gaat het op school?" Vraagt Harry opeens." Goed......" " Jenny heeft zelfs het nummer van Brandon." Zegt Niall en ik kijk hem gelijk boos aan." Oeehh." Zegt Liam en stoot me aan." Moet dit?" Vraag ik." Jaaahh." Zegt Louis. Ik zucht diep.

Heyyyy people.

Ik denk dat ik alleen maar dit gezin ga doen, puur omdat ik niks weet wat ik bij de andere moet doen. En het spijt me dat ik lang niet heb geubdate maar ik had 2 weken terug proefwerk week en ik had/heb een blessure aan me rug en ik moet daardoor naar de fysio. But okayyy sorry for bad English I'm not really good in it.

Xxxme.

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu