Niall pov
We zijn aan het in pakken als ineens de deurbel gaat. Ik loop naar de deur en zie dat Luke de deur al open heeft gedaan voor Ashton." Heyy Ashton." Zeg ik en til Luke op." Hii is Jenny er?" Vraagt hij." Ja, ze is boven." Zeg ik en doe de deur verder open zodat hij naar binnen kan." Dankje." Zegt hij en loopt naar boven. Ik doe de deur weer dicht en loop naar de keuken." Mag ik koekie?" Vraagt Luke. Ik glimlach en geef hem een koekje. Ik zet hem weer neer en loop naar de woonkamer, om tv te kijken. Na 5 minuten schrik ik me kapot als ik van boven geschreeuw hoor. Ik ren naar boven en open de kamer van Jenny." Wat is er aan de hand?" Vraag ik, als ik Jenny huilend op bed zie zitten en Ashton tegen haar kast voor uit zie kijken." Ik wou net weg gaan." Zegt Ashton." Dat dacht ik dus niet!" Zegt Jenny huilend/boos en houd hem tegen. Wat heb ik gemist?
Jenny pov
Er klopt iemand op de deur en ik laat hem binnen." Hii Ashton." Zeg ik en plof neer op mijn bed." Hii Jen. Ik kom hier om iets te zeggen." Zegt hij en gaat naast me zitten." Wat is er dan?" Vraag ik bezorgd. Geen antwoord....... Wat is er met hem aan de hand? Na 3 minuten zegt hij zacht." Ik maak het uit...." Mijn leven staat voor een paar seconden stil. Maakt hij het nou uit? Er rolt een traan over mijn wang." Wat? Waarom." Komt er nog net uit." Ik vind iemand anders leuk, Lola. Ik heb stiekem al 10 weken met haar en ik vind haar leuker sorry." Zegt hij en staat op." DUS DIE FUCKING TIJD DIE WE HEBBEN GEHAD WAREN NEP?? HOE KUN JE?!?" Schreeuw ik. Van schrik knal hij van de kast aan en zegt." Sorry Lisa wi-" "LISA WIST DIT?! ASHTON JIJ FUCKING PLAYER! IK SNAP NIET DAT IK VERLIEFD OP JOU WAS!" Schreeuw ik en hoor iemand de trap op rennen. Ik barst in tranen uit en Ashton staat ongemakkelijk tegen de kast en Niall komt de kamer binnen." Wat is er aan de hand?" Vraagt hij." Ik wou net gaan." Zegt Ashton." Dat dacht ik dus niet!" Schreeuw ik." IK DUS WEL!" Schreeuwt hij terug." Gast doe rustig en ga even zitten." Zegt Niall. Ashton gaat op mijn bureaustoel zitten en kijkt mij boos aan." Ik bedoelde het bed." Zegt Niall. Ashton staat op en gaat zitten aan de andere kant van het bed. Niall pakt de bureaustoel en gaat tegen over ons zitten." Oke wat is hier aan de hand?" Vraagt Niall." Ashton hee-" Begint Jenny maar Ashton onderbreekt haar." HOEZO IK? HEB IK ALLES FOUT GEDAAN?" "JA JIJ GAAT VREEMD EN MAAKT HET UIT!" Schreeuwen we naar elkaar." HEY." Schreeuwt Niall er tussen door." Ik moet gaan doei!" Zegt Ashton en gooit met een klap de deur dicht. Ik barst weer in tranen uit en Niall troost me." Ik ben blij dat we naar Orlando gaan verhuizen." Zeg ik." Hoe wist je dat?" "Ik hoorde jullie praten, maar ik vind het nu helemaal niet meer erg." Zegt ik. Luke komt de kamer binnen, loop naar mij toe en knuffelt mijn been." Nu Jenny weer mijn vriendinnetje." Zegt hij schattig. Ik til hem op schoot en knuffel hem." Ikke cadeautje voor jou hebben." Zegt Luke en rent naar zijn kamer. Ik kijk Niall vragend aan en hij trek zijn schouders op." Ik heb een ketting voor jou gemaakt." Zegt Luke en geeft me de ketting. Hij heeft een hartje, geprobeerd, gemaakt en daarin, met hulp van iemand, L&J." Aww Dankje Luke." Zeg ik en geef hem een kusje op zijn hoofd. Ik doe de ketting om en Niall tilt Luke op." Wij gaan eten maken." Zegt Niall en loopt mijn kamer uit." Yeeeyyyy PANNEKOEKEN!!" Schreeuwt Luke, waardoor ik begin te lachen. Ik open Skype en bel Lisa." Heeyy Jen." Zegt Lisa als ze in beeld komt." Heyy, Ashton heeft het net uitgemaakt en hij zei dat je er van af wist dat hij vreemd ging." Zeg ik boos, bijna huilend." Euhm.... Ja sorry ik wou het zeggen, maar ik mocht het niet van Ashton." Zegt Lisa en haalt haar hand door haar haar." Euhm Lisa ik moet je wat vertellen." Zeg ik en aai Senna die net bij me op schoot komt zitten." Wat is er?" "Ik ga verhuizen naar Orlando." Zeg ik en durf niet naar het scherm te kijk voor haar reactie." Wat? Waarom? Laat me niet alleen alsjeblieft." Smeekt ze." Euhm.... Iede-" Wacht ik kom er aan." Zegt ze en hangt op." Niall!" Schreeuw ik en ren naar beneden met Senna achter me aan." Wat is er?" Vraagt Niall." Euhm met hoe veel eten we vanaaf?" Vraag ik." Euhm heel veel zijn uit eten of ergens anders. Volgens mij alleen Lou,Berna,Zayn en Perrie. En wij natuurlijk." Zegt Niall." Oki, maar ik was net aan het skype met Lisa en ze zei, zonder mijn goedkeuring, ik kom er nu aan *de bel gaat* en ze is er al." Zeg ik.
Heyy monkeyyyysss
1. Ik wil jullie zo erg bedanken dat jullie mijn boeken lezen+voten. Ik word helemaal vol gespamd (vind ik opzich nii heel erg).
2. Ik heb de ergste allergie ooit. Chocola *Crying*.
3. Heb een nieuwe verslaafing genaamd pepernoten/kruidennoten, snap het verschil nii.
4. Berna vraagje.... Wat vind je een leuke babynaam?
Xxxme
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...