Berna pov
De volgende ochtend word ik wakker en merk dat Louis niet naast me ligt." Louis?" Vraag ik en ga recht op in bed zitten." Ja." Zegt hij en komt met en dienblad binnen lopen." Aww dankje Lou." Zeg ik en geef hem een kus." Geen dank." Zegt Louis en gaat naast me zitten. Als we het samen het ontbijten zijn komt Luke huilend binnen." Wat is er Luke." Vraag ik, sta op en loop naar hem toe." Mama en Papa zijn weg." Zegt Luke schattig, ookal huilt hij." Die zijn Senna uitlaten." Zegt Louis en loopt ook naar Luke." Kom dan gaan we naar beneden op ze wachten." Zegt Louis en loopt samen met Luke naar beneden. Ik lach en kleed me om. Ik doe mijn dagelijkse dingen in de badkamer en loop daarna naar beneden." Heeyyyyy." Zegt Niall vrolijk die net binnen komt." Haayy." Zeg ik vrolijk terug." Papa!" Schreeuwt Luke en komt er aan rennen." Hij was helemaal overstuur gast." Zegt Louis als we de keuken binnen lopen." Sorry." Zegt Niall en zet Luke op grond. Ik ga naast Louis staan en kijk hoe Niall mogolisch zit te doen met eten. Jenny komt slaperig de kamer binnen en kijkt Niall aan met een what te fock gezicht." Niall voedsel hoor je te eten, dat weet je?" Vraagt Jenny met haar ochtend stem." Niall kijkt op en vraagt." Lekker geslapen?" Jenny legt haar telefoon neer op de keuken tafel en mompelt wat." Nee dus." Lach ik." Vertel." Zegt Niall en kijkt Jenny aan." Nialllll....." "Ja?" Zegt hij droog." Waarom vraag je dat op de vroege ochtend?" Vraagt Jenny en neemt een hap van haar broodje. Niall begint te lachen en zegt." Omdat ik nieuwsgierig ben waarom je slecht heb geslapen." Ik schut lachend mijn hoofd en loop samen met Lou naar de woonkamer. Als we daar net zijn staat Max daar met Luke en Lindsay die op de grond ligt." NIALL!!" Schreeuw ik en Louis loopt op Max af, maar ik hou hem tegen." Wat i-" Niall maakt zijn zin niet af en staat te kijken naar Max die Luke vast heeft en Lindsay die op grond ligt." What te focking hel heb je gedaan?!" Vraagt Niall boos. Jenny komt die kamer binnen en gelijk zegt Max." Leuke korte pyjamma." Niall loopt naar Max toe en geeft hem een knietje in zijn boomboom. Hij pakt Luke voordat Max op de grond valt en zet hem dan gelijk weer neer en gaat op zijn knieën naast Lindsay zitten." Louis....." Zegt Niall." Ja?" " ZE HAALT GEEN ADEM MEER!" Zegt Niall en huilt in zijn handen. Louis belt 112 en ik ga naast Niall zitten en troost hem. Jenny rent naar Niall toe en geeft hem een knuffel. 1minuut later hoor ik sirenes en al snel komen er mensen binnen. Niall is natuurlijk helemaal overstuur en wil Lindsay geen seconde uit het oog verliezen." Meneer doe even rustig, u mag mee naar het ziekenhuis maar doe rustig." Zegt zo'n persoon. Niall knikt en loopt mee. Jenny loopt naar mij toe, geeft me een knuffel en begint te huilen. Louis legt aan de politie uit wat er aan de hand is en Max word meegenomen door de politie. Wacht...... Waar is Luke? Ik kijk om me heen op zoek naar Luke." Luke zit onder de tafel." Zegt Louis en komt weer naast me staan. Ik maak de armen van Jenny los en doe ze om die van Louis. Ik loop naar de tafel en daar zie ik een klein, lief, schattig jongetje zitten te huilen. Ik spreid me armen en hij geeft me gelijk een knuffel. Onder tussen komt iedereen naar beneden en kijken ons raar aan.
Liam pov
Nadat Berna en Louis vertelt hebben wat er is gebeurt, kleden we ons om en gaan we naar het ziekenhuis. Jenny heeft de hele weg niks gezegd, ze heeft een trainings broek aan, dat ze bijna nooit heeft, een slordige staart, heeft wallen onder haar ogen, helemaal bleek en zit met grote ogen voor zich uit te staren." Gaat het wel?" Vraag ik als we over parkeerplaats van het ziekenhuis lopen. Ze schud haar hoofd en er rolt een traan over haar wang. Ik troost haar en vraag." Wat is er?" "Ik heb de hele nacht niet geslapen omdat telkens iets buiten geluid maakte en dat was niet de natuur. Max belde me wakker toen ik net in slaap viel en Lindsay en Niall." Zegt ze en gaat 1 van de stoelen van wachtkamer zitten." Oke dat snap ik." Zeg ik en geef haar een knuffel. Jenny ziet Niall ijsberen aan de andere kant van de wachtkamer en rent er op af. Ik vind het zielig voor Niall, hij is sinds dat Jenny door de politie weg werd gehaald bij ons nog nooit zo van slag geweest als nu. Danique komt naast me zitten en legt haar hoofd op mijn schouder." Hey babe." Zeg ik en sla een arm om haar heen. Danique is natuurlijk ook helemaal van slag omdat Lindsay 1 van haar beste vriendinnen is." Het komt wel goed met haar." Zeg ik en geef haar een kus op haar hoofd. Cill klimt bij mij op schoot en sluit haar ogen, wat ik wel snap want het vroeg." Ik hoop het Li." Zegt Danique.
Heeyyyyy guy
I'm really sorry! Maar ik hebt het heel druk met school en korfbal. Hopelijk is het snel vakantie en kan ik (hopelijk) meer updaten.
Vote? Comment? Follow?
Xxxme.
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...