Jenny pov
Het is nu zaterdag, 20:00 uur en Lisa's ouders komen er nu pas aan." Ik haat hun." Zegt Lisa en smijt haar kleding in haar koffer." Rustig." Zeg ik en zet Senna op mijn schoot." Hoe kan rustig zijn als hun mij niet eens missen?" Zegt Lisa en ploft naast mij op bed." Ze missen je heus wel." Zeg ik en geef haar een knuffel." Lisa je ouders zijn er." Schreeuwt Niall vanaf beneden. We lopen naar beneden, Lisa met moeite en ik met iets leuks in mijn hoofd, Niall staat onder aan de trap. Ik ren zachtjes naar beneden en spring op de grond van Niall." Jennyyyy." Zegt Niall." Jaaa." "Ik schrik me een ongelijk." Zegt Niall en ik klim van zijn rug af en help met Lisa's zware koffer." Heey meid." Zegt haar moeder en geeft haar een knuffel. Lisa kijkt haar moeder boos aan en neemt afscheid van mij." Byee tot maandag." Zeggen we tegelijk, waardoor we moeten lachen." Bye Lisa." Zegt Niall en gaat met zijn hand door Lisa's haar." Bye Nialler." Zegt Lisa en haalt zijn hand van haar. Ik loop met haar mee en Niall is weer terug naar binnen." Lisa is dat 1 van die homo's van jou poster?(pijnscheut gaat door men hart)" Vraagt de moeder van Lisa."1Pardon? 2Hij is mijn vader 3Hij is godverdomme geen homo en de rest ook niet!" Zegt ik boos, loop naar binnen en gooi de deur dicht. Niall komt er weer aan glijden en kijkt me vragend aan." Wat is er?" Vraagt hij." Niks." Zeg ik en loop naar boven, naar mijn kamer. Niall komt de kamer en gaat naast me op bed zitten." Wat is er?" Vraagt hij nog een keer." Niks." Zeg ik en pak mijn telefoon." Jen." Zegt Niall en pakt mijn telefoon af." Niall!" " Wat is er?" Vraagt hij alweer." Niks dat zei ik net ookal." Zegt ik en val achterover op bed." Jen zeg gewo-" " Er is niks." Zeg ik en loop de kamer uit. Ik loop naar de kamer van de kleintjes, maar ik word tegen gehouden voordat ik de deur open kan doen." Jenny zeg gewoon wat er is." Zegt Niall en draait me om naar hem." Nee wa-" Ik word onderbroken door Niall." Ik weet dat iets is." "Niall laat me gewoon met rust." Zeg ik en loop de kamer van de kleintjes binnen. Ik ga op de grond zitten en kijk hoe Cill en Kaylee zitten te spelen met Barbies. Luke gaat op mijn schoot zitten en valt in slaap." Jenny?" Vraagt Harry die in de deur opening staat." Ja?" " Wil je ff komen?" Vraagt hij. Ik zucht, leg Luke in bed en loop naar Harry toe." Jenny vertel pleas wat is er is, Niall kwam voor het eerst dat hij jou vader is echt sip beneden." Zegt Harry en gaat op mijn bed zitten." Ik word er helemaal gek van iedereen die zegt dat jullie homo zijn. Net buiten de moeder van Lisa en mijn instagram en twitter word vol gespamt met 'hoe is het met je homo vaders' en 'waarom was je toen je klein met die homo's om gegaan' Ik word er helemaal gek van." Zeg ik en geef Harry een knuffel." Kijk." Zegt Harry en laat een fanpaccount van mij zien." Je mond staat open." Lacht Harry en doet mijn mond dicht." Heb ik serieus een fanaccount?" "Ja en dit is niet de enige." Zegt Harry." Dankje Harry." " Voor wat?" Vraagt hij verbaast." Dat je me dit laat zien, maar is Niall echt zo sip?" Vraag ik met schuld." Ja hij staat in de keuken mevrouw paprika chips op te eten." Zegt Harry en staat op." Okee doeii." Zegt ik en voor dat Harry kan antwoorden ren ik naar de keuken. Als ik in de keuken ben staat Niall met de rug naar mij toe chips te eten. Ik spring op zijn rug en zeg." Sorry Nialler." Niall laat van schrik de chips vallen en zegt met een zielige stem." Mevrouw paprika chips." Ik begin te lachen om Niall's droge en geniale zin." Maar echt sorry Niall." Zeg ik serieus." Geeft niet." Zegt Niall en gaat zover voor overbuigen dat ik op de grond val boven op mevrouw paprika chips." Auw er steekt een chipje in me kont." Zeg ik, terwijl ik de slappe lach heb. Niall help me omhoog en ruimt de chips op.
" Ik heb een nieuwe mevrouw paprika chips nodig." Zegt Niall waardoor ik weer de slappe lach krijg." Wat is er gebeurt met de vorige?" Vraagt Lindsay." Euhm ze was half laag en Jenny viel er boven op." " Jij liet mij vallen!" Zeg ik en ga op Niall's plek zitten. Niall kijkt me aan met een big smile en gaat op me schoot zitten." Niall!" Zeg ik." Ja." " Je plet mijn benen." Zeg ik en Niall staat op. Liam, die naast me zit, trekt me bij hem op schoot zodat Niall weer op zijn plek kan zitten." Ook aardig." Zeg ik." Aww zielige Jenny." Zegt Niall. Ik sta op, plof op Niall's schoot en pak mijn telefoon.*Berichtje van Ashton*.
A:Ashton, J:Jenny
A:Hayy
J:Haaalllooowww
A:Hoe gaat het met my cutie?;)
J:Goed en met mijne?
A:Ook:))))
"Is het een Leuk gesprek?" Fluistert Niall in mijn oor." Ja." Fluister ik droog. Niall schud lachend zijn hoofd en kijkt weer tv." Jennnyyyy." Zegt Louis." Ja?" " Wij hebben morgen een verrassing voor, dus wees op tijd thuis." Zegt Berna." Jullie zijn gemeen." Zeg ik en stop mijn telefoon in mijn zak." Hoezo?" Vraagt Liam." Nu ben ik nieuwsgierig."
Heyy lieve lezertjes
Ik wil jullie bedanken dat jullie dit boek lezen. Ik heb nu over de 800 lezers en daar ben ik heel blij mee. Ik heb ook een nieuw boek My best friend Niall Horan willen jullie die lezen?
Vote? Comment? Follow?
Xxxme.
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...