Niall pov
We staan nu op schiphol om allemaal ergens anders heen te gaan. Liam en Danique gaan naar Madrid, Zayn en Perrie blijven in Nederland dus gaan zo weer terug naar huis, Harry en Linda gaan naar London en Louis en Berna gaan naar New York." Groep hugg." Zegt Louis en we geven elkaar een knuffel. Na een tijdje trekken we terug en Jenny begint te huilen." Aww Jen niet huilen." Zegt Liam en geeft haar een knuffel. Jenny zegt iets tegen Liam en ik zie dat hij waterige ogen krijgt. Als er om geroepen word dat de vlugt naar Madrid over een paar minuten gaat beginnen alle meiden te huilen. Danique, Liam en Cill geven 1 voor 1 iedereen een knuffel en lopen weg. Ik ga achter Lindsay staan, leg mijn handen rond haar middel en leg mijn hoofd op haar schouder." Jongens, meiden....... Ik wil jullie echt bedanken voor wat jullie hebben gedaan. Ik ben jullie zo dankbaar. Jullie lieten, en nu nog steeds, me zien hoe fijn het is om blij te zijn. Ongeveer vijf jaar terug, haalden jullie me weg bij mijn ouder en jullie boeide het niks wat het menament(of hoe je dat ook schrijft) zei, jullie wouden dat ik gelukkig was en dat ik niet langer bij mijn ouders hoefde te blijven. Echt bedankt." Zegt Jenny half huilend. Awww, ik laat Lindsay los en geef Jenny een knuffel." Vlucht naar Orlando gaat over enkelijke minuten." Bye guys." Zeggen we. Ik sla mijn arm om Lindsay heen en we lopen naar de plek toe waar we het vliegtuig in moeten." Niall?" Vraagt Jenny." Wanneer zien we hun weer?" "Zowiezo snel." Zeg ik in de hoop dat het ook zo is.
Als we eindelijk bij ons huis zijn, betalen we de taxi en pakken onze koffers." Hoe laat kwamen onze spullen?" Vraagt Lindsay." Euhm over een half uur." Zeg ik,en maak de deur open. Het is een mooi groot huis, waar we met gemak in kunnen. We hebben ook een hele grote tuin, waar nog heel wat dingen in komen zo als een zwembad en dat soort dingen." Papa wat is mijn kamer?" Vraagt Luke." Dat gaan we nu kijken." Zeg ik en we lopen met z'n 4en naar boven+ Senna. Lindsay en ik hebben een grote kamer met een balkon en uitzicht op een mooi park. Jenny heeft de kamer tegen over ons en Luke naast ons. Tegen over Luke's kamer, dus naast Jenny's kamer, zit de badkamer en er is nog een zolder en dat word de logneer kamer." Niall onze spullen zijn er!" Schreeuwt Lindsay vanuit beneden. Ik loop naar beneden en help met uit pakken.
Jenny pov
Nadat alle spullen in mijn kamer stonden ben ik lang uit op bed gaan liggen. We hebben morgen pas tv en internet, dus heel veel valt er niet te doen. Gelukkig hebben ze hier nog een week extra vakantie(geen idee of dat waar is) dus we hebben tijd om alles te doen hier thuis. Luke gaat na de vakantie kijken op zijn nieuwe school omdat hij in die week jarig is en dan komt iedereen hier heen voor een weekend, waar ik heel blij mee zal zijn. Ik schrik uit mijn gedachtes omdat Niall een kussen tegen m'n hoofd gooit." Diep in gedachte?" Lacht Niall en komt op bed zitten." Jaa." Zeg ik en ga recht op zitten." Ik vroeg of je mee ging eten, we gaan naar een restaurant omdat Lindsay en ik geen zin hebben om eten klaar te maken." Zegt Niall." Dus doe je meiden dingen." Voegt hij er aan toe en doet net alsof hij maskara op doet en lipstift en alsof hij zijn haar doet. Ik begin te lachen en Niall kijkt me raar aan." Wat? Zo doen jullie dat?" Vraagt hij. Ik schud lachend me hoofd en duw hem de kamer uit." Over 10 minuten gaan we weg." Zegt Niall lachend om wat hij net heeft gedaan en loopt naar beneden.
Heyy monkeyyss
Ik weet nog niet helemaal 100% hoe ik de pov in deling ga doen maar ik dacht aan dit. Elk hoofdstuk 2 of meer pov's van iemand bijvoorbeeld Harry, Zayn en Liam. Laat in de comments weten of je dit een goed idee vind of niet, als je een beter idee hebt laat het weten.
Xxxme
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...