Niall pov
De volgende dag word ik wakker van Louis die op me springt." Louiss." Zeg ik zacht omdat ik bijna geen lucht krijg." Ja Niall." Zegt Louis en gaat net als een fotomodel op me liggen." Ga van me af." Zeg ik en duw hem van bed." Waarom maak je me wakker Lou het is 8uur." Zeg ik terwijl ik op de klok kijk." Ik heb honger en heel veel andere ook." Zegt Louis en gaat net als een klein kind aan het einde van mijn bed zitten." Wie zijn die andere?" Vraag ik en ga recht op bed zitten." Euhm.... Harry, Linda en Berna." Zegt Louis. Ik zucht diep en ga uit bed." Maak rustig iedereen wakker." Zeg ik." Jajaaahh." Even later ben ik aangekleed en wil ik net de deur uit lopen als ik Jenny helemaal nat voor me zie staan en staat te klappertanden." Wat is er gebeurt?" Vraag ik en geef haar een handdoek." 2 woorden: Louis Tomlinson." Zegt Jenny en kijkt Louis boos aan als hij langs loopt." Louis wat zei ik nou." Zeg ik en probeer Jenny warm te krijgen." Je zei rustig, dus ik gooide rustig een bak met water over haar heen." Zegt Louis." Dat bedoelde ik dus niet." Zeg ik." Sorryy Niallerr." "Is goed maar jij mag Jenny's bed verschonen. En neem jij maar een warme douch Jen." Zeg ik. Ze knikken allebij en ik maak de andere wakker.
Na een uur zit iedereen aan tafel en gaan we eten." Wat gaan we vandaag doen?" Vraagt Zayn die als half zombie net als Danique aan tafel zit." Hoe laat moeten jullie op het vliegveld zijn?" Vraagt Lindsay." Allemaal om 6 uur." Zegt Liam." Liam vraagje, wat heb je met Danique gedaan?" Vraagt Harry lachend." Niks, ze is na het eten weer hyper dus maak je geen zorgen." Lacht Liam." Wat is er met mij?" Vraagt Danique." Niks." Zeggen Harry en Liam droog." Liam laten we naar boven gaan, we moeten nog veel dingen inpakken'' Zegt Danique en loopt samen met Liam naar boven." Laten we dat allemaal doen, zodat we nog iets leuks kunnen doen straks." Zegt Zayn en ze lopen allemaal naar boven, behalve Jenny, Lindsay en ik. Ik ga rustig op de bank zitten en doe de tv aan." HARRY GEEF MIJN FOCKING TELEFOON TERUG!" Schreeuwt Danique. Ik maak een facepalm en schud lachend mijn hoofd. Ik focus me weer op de tv als ik opeens mijn naam hoor." Niall, kijk 1 keer naar Harry." Zegt Jenny lachend. Ik kijk naar Harry helemaal nat onder aan de trap staat." Douchen genomen met kleren aan?" Vraag ik lachend." Nee, naar 1 ding pak Danique's telefoon nooit af." Zegt Harry en loopt naar buiten. Hij pakt een handdoek van het droogrek en loopt weer naar boven." Ik wil niet eens weten wat boven gebeurt." Zegt Lindsay en komt naast me zitten.
Zayn pov
Na een uur zijn we klaar en gaan we met z'n allen naar het strand." Zaayyyynnn." Zegt Niall en gaat voor me staan." Nee je mag de koelbox niet bij je houden." Zeg ik als we alles uit de auto halen." Nouuu." Zegt Niall als een klein kind. Als we eindelijk een plekje gevonden hebben, komt er een meisje en een jongen van ongeveer 16 jaar naar ons toe lopen." Oh my focking gooshhh!!! Max, that is One Direction!!" Gilt ze hard. Ze kijkt ons allemaal 1 voor 1 aan en blijft hangen bij Jenny, ze kijkt haar arogant aan en vraagt dan." Can i take a picture?" "Yeah sure." Zegt Louis en Berna tegelijk, waardoor ze in de lach schieten. Het meisje geeft haar telefoon haar Max en gaat bij ons staan. Ze drukt Jenny naar achter zodat ze naast mij komt ze staan." Jenny kom." Zeg ik en trek haar er weer tussen." Say cheesss." Zegt Max en maakt een foto." Thank youu so so so muchhh." Zegt ze en loopt weer weg." Okeee.. Wie gaat er mee het water in?" Vraagt Niall en doet zijn shirt uit." Nooop." Zeg ik en ga op mijn handdoek liggen." Ik ook niet." Zegt Jenny die normaal dol is op water. Als iedereen het water in is vraag ik haar wat er aan de hand is." Niks, ik heb gewoon geen zin." Zegt ze en doet oordopjes in en kijkt voor zich uit. Oke, ik vraag straks wel aan Niall of hij weet wat er is.
Ik word wakker door een nat persoon die op me komt liggen." Haayyy Zaynooo." Zegt Perrie en blijft nog steeds op me liggen." Perrie je bent koud." Zeg ik en doe mijn ogen open." I know en jij bent warm." Zegt ze en gaat naast me liggen." Wie gaat er mee naar de wc?" Vraagt Niall na een tijdje." Meee." Zeg ik en sta op. Niall en ik lopen samen naar de wc's en het schiet me te binnen dat ik het nog over Jenny wou hebben." Niall?" "Ja?" "Wat is er met Jenny? Sinds dat meisje kwam is ze boos en het hele weekend is ze al stil." Zeg ik." Ik denk omdat ze gewoon aan moet wennen dat we hier wonen nou en over dat ze boos is, ik heb werkelijk waar geen idee, ik zou het haar zo wel vragen." Zegt Niall.
Jenny pov
Niall en Zayn komen terug van de wc en Niall komt mijn kant op lopen." Jenny?" "Ja?" Zeg ik en doe mijn oordopjes uit." Wat is er?" Vraagt Niall en gaat naast me zitten." Niks." Zeg ik en kijk naar mijn telefoon." Jenny ik weet dat er wat is." Zegt Niall en kijkt me doordringend aan." Er is niks." Zeg ik en loop naar de zee toe met een zwemband. Oke er is wel wat maar ik wil het er gewoon niet over hebben." Jenny pas op!" Schreeuwt Niall. Ik kijk om me heen en voor dat ik het weet klapt er iets hards tegen mijn hoofd aan, waardoor alles zwart word.
Heey guys
Ik wil ff zeggen dat het me heel erg spijt dat ik die afgelopen paar weken niet heb geschreven. Nou het komt doordat ik echt een hele kut periode, om het even grof te zeggen, achter de rug en heb er opzich nu nog last van. Ik probeer zovaak mogelijk te schrijven en ik hoop dat jullie mij vergeven.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de 14k op Jenny's life en 6k op dit boek. Love you guys❤
Xxxme
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanficLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...