Hoofdstuk 33

325 14 5
                                    

Haha srry voor dat plaatje, het is gwn grappig. And now enjoy:D
-------------------------------------------------------------------------------------

Jenny pov 

De ouders van Lisa waren er net en ze zeiden dat Lisa de dag misschien niet gaat halen. Ik heb echt gewoon de hele tijd al gehuilt, ik lig nu op mijn bed naar zielige liedjes te luisteren van One Direction. " Jenny kom je even wat eten? Het is middag." Zegt Niall en gaat op mijn bed zitten. Ik zucht, ga recht op zitten en kijk hij met waterige ogen aan." Aww niet gaan huilen." Zegt Niall en geeft me een knuffel." Het komt goed, Lisa is een sterk meisje." Zegt Niall en wrijft met zijn hand over mijn rug." Niall straks haalt ze het niet en dan ben ik nog een persoon die me mocht en aardig vond kwijt. Ik wil dat niet Niall!!" Zeg ik en begin nog harder te huilen." Euhm Niall? Can I speak to you?(voor de mensen die geen engels kunnen: kan ik met je praten?)" Zegt Liam, die samen met Danique bij de deur staan.

Niall pov

" Okayy." Zeg ik en loop naar hem toe." Luke voelt zich niet zo heel erg lekker hij ligt nu op mijn bed te slapen, omdat hij net naar ons toe kwam omdat hij jou niet kon vinden." Zegt Liam." Okee ik ga wel bij hem kijken, wil jij dan naar Jenny gaan?" Vraag ik. Liam wijst naar Jenny die tegen Danique aan ligt te huilen en Danique praat ergens over. Ik maak een aww geluidje en loop daarna naar de kamer van Liam." Papa!" Zegt Luke en komt naar me toe gelopen. Ik til hem op en vraag." Voel je je niet goed Lukie?" Luke schud hevig zijn hoofd en kijkt mij met waterige ogen aan. Ik loop naar zijn kamer en leg hem in bed." Ga maar lekker slapen, ik zou tegen de meisjes zeggen dat ze hier niet mogen spelen." Zeg ik en ga op zijn bed zitten." Truste papa." "Trusten Lukie." Ik geef hem een kus en loop de kamer uit, op de gang kom ik Danique tegen en loop samen met haar naar beneden.

Jenny pov

Danique loopt net de kamer uit en ik word gebeld door Ashton.

J: Hai Ash wat is er?

A: Heb je gehoord wat er met Lisa is gebeurt?

J: Nee, ik zit voor me lol nu te huilen.

A: Sorry, ik vroeg het gewoon.

J: Sorry zo bedoel ik het niet, ik ben moe, mijn ogen doen pijn van het huilen en ik ben verdrietig.

A: Geeft niet, ik snap het wel. Je be-

K: Ashieee kom je??*Op de achtergrond*

A: Kim shut up, ik ben aan he-

Ik hang op zonder doei te zeggen en ga lang uit op bed liggen." Jenny? Mag ik bij jou liggen?" Vraagt Luke die aan de rand van mijn bed staat. Ik glimlach en spreid mijn armen uit. Hij klimt op bed en komt tegen me aan liggen." Waarom Jenny verdrietig zijn?" Vraagt Luke lief." Ken je Lisa?" Luke knikt en legt zijn hoofd op mijn buik." L-lisa ligt in het ziekenhuis en ga-aat bijna d-dood." Zeg ik en er rollen weer tranen over mijn wangen." Jenny moet niet gaan huilen, Jenny moet blij zijn." Zegt Luke en geeft me een knuffel.

Heey guys

Dit was weer een hoofdstuk! :D Voor als ik niet meer ga updaten deze week. Merry x-mas and a Happy New year♡

Xxxme

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu