Jenny pov
Nadat ik de status van Kim zie gooi ik mijn telefoon op tafel en ren huilen naar mijn kamer, waar ik vervolgens op mijn bed ga zitten met opgetrokken knieën. Waarom doet Ashton me die aan? Hij was zo lief voor me. Zayn komt me kamer binnen gelopen met mijn telefoon en geeft het aan me." Gaat het?" Vraagt Zayn lief en gaat naast me zitten. Ik schud mijn hoofd en geef hem een knuffel." Ik vond hem nog wel zo aardig." Zegt Zayn." Hij is een klootzak." Snik ik waardoor Zayn moet lachen." Was het wel jouw Ashton?" Vraagt Zayn na een tijdje. Ik pak mijn telefoon en laat Kim's profielfoto zien waarop hun staan te zoenen." Wat is er mis met hem?!" Vraagt Zayn. Danique komt de kamer binnen en gaat heel droog tegen over me zitten, waardoor ik begin te lachen." Wat heeft Harry gedaan." Vraagt Zayn." Niks alleen hij was irritant bezig." Zegt Danique." Wat deed hij dan." "Kijk zelf maar." Zayn rent naar beneden en 5 seconden later schreeuwt Zayn." HARRY EDWARD STYLES WHAT HAVE DONE?!" Ik kijk Danique vragend aan." Hij probeerde ei te maken, dat mislukte. Hij vroeg de hele tijd of ik wou helpen, maar ff serieus ik kan ook niet koken. Dus hij liep weer terug naar de keuken en toe ik ff ging kijken was bijna alles zwart." Zegt Danique." Maar wat is er eigenlijk gebeurt." Vraagt ze. Ik begin weer te huilen en zeg." Ashton heeft een ander." " Serieus?" Vraagt ze en komt naast me zitten. Ik knik en geef haar een knuffel." Wil je ff met Niall praten?" Vraagt Danique. Ik knik en ze geeft me haar telefoon." Hay met Niallerr." " Hey met Jen." Snik ik." Wat is er meid?" Vraagt Niall bezorgd." Ashton heeft-." Verder kom ik niet want ik barst in tranen uit en Danique troost me gelijk." Niet huilen, vertel Nialler wat er is." Zegt Niall waardoor ik een lach op mijn gezicht krijg." Hij heeft een ander." " Is ie vreemd gegaan?" Vraagt Niall, ik knik maar ik beziel dat hij dat niet kan zien en zeg snel." Ja." " Wat een klootzak, hoe ben je er achter gekomen?" Vraagt Niall." Kim's status plus profielfoto." "Heeft hij nog wat tegen je gezegd?" Vraagt Niall." Euhm zou kijken........ Nee alleen appje van Ki-." Ik smijt me telefoon tegen de deur en begin nog harder te huilen." Wat is er?!" Vraagt Niall. Danique pakt haar telefoon uit mijn handen en zegt." Ze smeet net haar telefoon tegen de deur." Ze loopt naar mijn telefoon en pakt het op." Nee het is niet kapot, maar wel een berichtje van Kim: Ik maak het uit, sorry dat ik het via Kim doe maar mijn telefoon is leeg xAshton." Zegt ze en komt weer naast me zitten." Ik Heb geen idee waarom er een x-je bij staat." " Oke hier komt ze." Ze geeft haar telefoon aan mij en ik luister naar Niall." Jenny, ik kom zo thuis om wat kleding te halen. Dan praten we zo verder goed?" " Oke tot zo." Zeg ik en klik het weg. Danique geeft me een knuffel en zegt." Ik krijg die klootzak wel."
Liam pov
Ik kom thuis samen met Louis, Berna, Perrie en Linda van de winkel. Ik loop naar de keuken en zie dat Zayn en Harry ruzie aan het maken zijn en dat Harry helemaal vies is." Jongens was is er?" Vraag ik." Harry wil niet toe geven dat hij niet kan koken en hij wil zijn troep niet opruimen." Zegt Zayn." Zayn schreeuwt de hele tijd naar me en wil me telefoon niet terug geven." Zegt Harry." Kleuters....." Mompel ik." Harry je kunt inderdaad niet koken, Zayn geef Harry's telefoon terug. En jullie gaan dit beide opruimen." Zeg ik er achter aan." Ik heb helemaal niks gedaan." Zegt Zayn." Wel want je weet dat schreeuwen niet werkt bij Harry. Klaar punt uit." Zeg ik en loop de keuken uit, naar boven." Ik krijg die klootzak wel." Hoor ik Danique zeggen. Welke klootzak? Ik loop de kamer van Jenny in en zie dat ze huilt." What's up?" Vraag ik en ga op bed zitten." Bekijk haar profielfoto plus status plus het berichtje dat er voor staat." Zegt Danique en geeft me Jenny's telefoon. Whuuuuttt......? Heeft Ashton een ander en heeft het uit gemaakt? Ik ga met mijn hand over haar arm heen en troost haar." Weet Niall dit ook?" Vraag ik." Ja hij komt zo." Zegt Jenny. Ik knik.
Niall pov
Ik loop snel het ziekenhuis uit en rij naar huis toe. Ik snap niet wat Ashton bezield, Jenny is een super lief meisje. Als ik bij huis ben ren/loop ik naar binnen." Heeyyyy." Zegt Linda."Haayyyy waar is Jenny?" Vraag ik." Boven." Hoor ik vanuit de keuken. Ik wil net naar boven lopen, gaat de bel. Ik doe open en kijk Ashton boos aan." Hay is Jenny thuis?" Vraag hij beleefd." Ja." Zeg ik droog." Mag ik haar spreken." Ik denk niet dat ze dat wil." Zeg ik." Hoezo?" Vraagt hij. Ik sla mijn hand tegen me hoofd en zeg." Omdat jij het misschien hebt uitgemaakt?" Ashton kijkt me vragend aan." Dat heb ik niet." Zegt hij." Wat verklaart deze f*cking foto dan?" Vraagt Jenny die achter me vandaan komt." Ow." Zegt Ashton." Dat was vorig jaar." Voegt hij er aan toe." Sure dat verklaart ook dit: 06-10-2014 Ashton." Zegt Jenny gebroken." Jenny dat doet ze alleen om jou jaloers te maken!" Zegt Ashton. Ik loop langzaam achteruit naar de woonkamer. Ik hoef niet te horen of te zien wat er nu gebeurt.
Ashton pov
" Ashton ga gewoon weg." Zegt Jenny." Nee niet voordat je me geloofd dat niet van Kim hou maar van jou." Zeg ik. Ik kijk diep in haar ogen en zie dat er zoveel tranen in zitten en die niet alleen door mij komt." Pleas geloof me." " Waarom zou ik jou geloven?" " Om dit." Zeg ik en geef haar een kus. Ik sla mijn armen om haar middel en zij om mijn nek.
Heyy guys
Is mijn verhaal langdranig?? Reageer eerlijk.
Xxxme
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...