Berna pov
Ik zit samen met Zayn en Perrie te wachten tot we naar Louis mogen." Hoe gaat het met de andere thuis?" Vraag ik om de stilte te verbreken." Euhm Danique kreeg een woede aanval op Max die nu bij de politie is." Zegt Zayn." Gelukkig maar dat hij is opgepakt." Zegt Perrie." Familie/vrienden meneer Tomlinson?". Vraagt een docter. We staan op en gaan bij de docter staan." Louis heeft een lichte hessensschuddig(geen idee hoe je dat schrijft)." Zegt hij." Mogen we naar hem toe?" Vraag ik." Ja hij ligt op kamer 123." We lopen naar de kamer van Louis, maken de deur open en zien Louis verveeld voor zich uit staren." Louis." Schreeuw ik en ren naar hem toe. Hij neemt mij in een knuffel en zegt." I miss you." " I miss you to." Zeg ik en ga bij hem op bed zitten." Heyyy Lou." Zeggen Zayn en Perrie en gaan op een kruk zitten." Wanneer mag je naar huis?" Vraagt Perrie." I don't know." Zegt Louis droog." Nu." Zegt een docter die komt binnen lopen." Thanks voor het antwoord." Zegt Zayn sarcastisch." Alstublieft." Zegt de docter terug en loopt weer weg.
Als we thuis zijn, roept Louis door het huis." I'm back." Jenny komt er aan gerent en geeft Louis een knuffel." Gelukkig heeft Max je niet te hard geslagen." Zegt Jenny. Louis lacht en zegt." Gelukkig niet nee, het ging ook bijna fout bij Liam." Heyy Lou." Zegt Niall die met drie kinderen naar beneden. Jenny laat Louis los en vraagt aan Niall." Moet ik weer terug naar school?" " Als dat wil mag je gaan." Zegt Niall." Euhm.... Ik ga wel naar school anders moet ik veel inhalen." Zegt Jenny en trekt haar jas aan." Oke byee tot vanmiddag." Zegt Niall en geeft haar een kus op haar hoofd." Bye." Zegt ze terug en loopt de deur uit." En Louis hoe gaat het." Zegt Harry droog. Louis pakt een kussen en gooit het naar zijn face." En dat kreeg ik omdat........" Zegt Harry." I don't know, ik wou gewoon een kussen in je gezicht gooien." Zegt Louis en ploft naar hem op de bank. Ik ga naast hem zitten en zeg." Seriously?" " Jep." Zegt hij met een big smile.
Jenny pov
Als ik op school kom is het pauze. Ik loop eerst naar mijn kluisje om daar mijn jas in te doen en daarna kijk ik door de kantine op zoek naar Lisa en Ashton. Ik schrik van iemand die me van achteren een knuffel geeft." Ik dacht dat je thuis was?" Vraagt Ashton. Wait... Ashton hoezo geeft hij mij een knuffel, niet dat ik het niet goed vind, maar hoezo? Vind hij mij ook leuk? Ik word uit me gedachten gehaald door Ashton die zijn hand voor mijn neus zwaait." Oh sorry was ff in gedachten." Zeg ik. Ik draai me om en kijk in zijn mooi groene ogen(als dat niet zo is laat het weten in de comments)." Oke maar ik dacht dat je thuis was." Vraagt hij opnieuw." Ja but everything was alright." Zeg ik." Mooi zo." Zegt Ashton." Hayy guysss komen jullie gym begint zo." Zegt Lisa en trekt ons mee." Lisa we lopen mee." Zeg ik en ze laat ons los. Ashton slaat een arm om me heen en kijkt me aan. Ik haal de arm van Ashton van me af en ga naast Lisa lopen. Het voelde op 1 of andere manier niet fijn dat Ashton dat deed door Max.
Flash back
Ik ben 7 Jaar oud en ik kom net uit school. Ik weet dat ik dan gelijk moet opruimen en daarna moet koken, dus ik loop naar de kast met schoonmaak spullen en begin met opruimen en schoonmaken." Heey liefste zusje van me." Zei Max en legt zijn arm om mijn heen." Mee naar boven nu." Zei hij gelijk minder aardig en neemt me mee naar boven. Toen ik boven was zag ik dingen die ik als 7 jarige niet hoef te zien.
Einde Flash back.
Er rollen tranen over mijn wangen, de dingen hoorde ze niet te doen. Elke dag had ik pijn door hun, elke dag had ik verdriet door hun, elke f*cking dag van mijn leven." Gaat het wel?" Vraagt Ashton. Ik knik en loop snel door naar gym.
Als school afgelopen is krijg ik een berichtje van Niall: 'Heey wij zijn ff naar de studio, wil jij even op de kleintjes passen ze zijn bij buurvrouw koekje. Je mag vrienden/vriendinnen mee nemen.' Ik reageer terug met' Oke is goed.' en stopt me mobiel weer in mijn zak." Gaan jullie mee naar mijn huis? Ik moet op Luke, Cill en Kaylee passen." Vraag ik aan Lisa en Ashton. Ze knikken en samen fietsen we naar mijn huis.
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...