Hoofdstuk 18

360 16 3
                                    

Harry pov

Ik rij naar huis van het werk en rij langs de Chinees. Ik stop daar op de parkeerplaats en bel Niall." Heyy Hazz what up?" Vraagt hij vrolijk." Zou ik Chinees mee nemen?" Vraag ik." Jaaaaaaaaaa." Schreeuwt Niall." Haha okii tot zo." Zeg ik en stap de auto uit." Harryyy!!" Gilt een meisje als ik binnen kom en rent naar me toe." Hayy." Zeg ik en glimlach naar haar. "Mag ik met u op de foto?" Vraagt ze schattig, volgens mij is ze een jaar of negen ofzo super schattig. "Ja is goed." Zeg ik en ga gehurkt naast haar staan. "Smile." Zegt haar moeder en neemt de foto. "Dankje Harry." Zegt het meisje en geeft me een knuffel. "Geen dank." Zeg ik en sta weer op. Als ik heb besteld en het eten heb gekregen, loop ik weer terug naar de auto. Als ik 1 stap buiten zetten komen er een paar fans op me af." Harry!" Gillen ze allemaal. Ik ga met hun op de foto en ga dan terug naar huis. Ik rij de weg weer op en gelijk rijd er vol op een auto van achteren tegen me op. Ik hoor buiten een paar meisjes mijn naam gillen en daarna word het zwart voor mijn ogen.

Niall pov

"Oom Niall, waar blijft papa?" Vraagt Kaylee. Ik til haar op en zeg." Geen idee, hij komt vast zometeen wel." Luke komt er aan gerent met mijn telefoon in zijn handen." Papa, Louis is aan de lijn." Zegt hij en geeft mijn telefoon aan." Met Niall Horan." Zeg ik en zet Kaylee op de grond." Hey Nialler kom naar het ziekenhuis." Zegt Louis." Wat is er gebeurt?" Vraag ik." Harry is aan gereden en heeft een hersenschudding en een gebroken arm. De rest heb ik ook gebeld en ze komen er aan." Zegt Louis." Oke tot zo." Zeg ik en hang op. Omfg daarom was hij zo laat, maar wie heeft hem aangereden? Als Max dat heeft gedaan heeft hij een groot probleem." Niall? Wat is er?" Vraagt Lindsay en zwaait met haar hand voor mijn gezicht." Sorry, maar Harry ligt in het ziekenhuis." Zeg ik en pak mijn jas en die van Lindsay, Luke, Kaylee en Cill." Hoe kan dat?" Vraagt Lindsay." Iemand heeft hem aangereden." Zeg ik en help de kleintjes met hun jas." Ligt papa in het ziekenhuis?" Vraagt Kaylee met tranen in haar oogjes. Ik knik en geef haar een knuffel. Het is zielig voor Kaylee, ze verwachte dat Harry terug kwam en dat ze haar tekening kon laten zien en geloof me het is best mooi. Ik laat Kaylee los, veeg haar tranen weg en loop dan met z'n alle naar de auto.

Als we bij het ziekenhuis zijn aan gekomen, komen Danique en Liam er ook net aan." Hayy guys." Zegt Danique." Mamaaaaa!!" Gild Cill en rent naar haar toe." Hayy schatje." Zegt Danique en tilt haar op, Liam komt er aan lopen en gaat door haren heen." Niet doen." Lacht Cill. Kaylee daarin tegen heeft de hele weg niks gezegd en knuffel huilend mijn been. Ik til haar op en troost haar. Ik kan me sowieso wel voorstellen dat het niet leuk is als je vader in het ziekenhuis ligt en al helemaal als je verwacht dat hij thuis komt. We lopen met z'n alle naar binnen en gelijk komt Berna naar ons toe gelopen." Heyy guys." Zegt Berna niet echt vrolijk, maar dat is logisch." Heyy." Zeggen we droog met z'n alle. We lopen naar Harry's kamer, als we binnen zijn rent Kaylee naar Linda en begint weer te huilen." Hay." Zegt Harry zacht met veel pijn in zijn stem." Hayy bro." Zeggen Liam en ik. Kaylee geeft Harry zachtjes een knuffel en vraagt." Heb je pijn?" Harry lacht en knikt ja." Wil er iemand iets drinken?" Vraag ik." Ja." Zegt iedereen." Oki." Zeg ik en loop naar de kantine. Onder weg kom ik een meisje tegen die huilen tegen de muur aan zit bij een deur." Gaat het?" Vraag ik en ga naast haar zitten. Ze kijkt me aan met grote ogen en zegt zacht." Omfg Niall Horan." Ik lach en vraag." Waarom huil je?" Ze kijkt naar beneden en zegt huilend." Mijn vader is erg ziek en mijn moeder zegt de hele tijd dat als hij dood gaat zijzelf ook dood wil. De docter heeft het alleen nog maar tegen mij en vader gezegd dat hij dood gaat, ik durf het niet te zeggen tegen mijn moeder omdat ik niet wil dat zij ook dood gaat en ik huil omdat Harry in het ziekenhuis ligt, hoe gaat het met hem?" Ik lach en troost haar." Het gaat goed met hem, maar ik zou het zeggen tegen moeder, anders schrikt ze zich kapot als hij ineens dood gaat." Zeg ik." Maar straks pleegt ze zelfmoord en dan heb ik niemand meer." Zegt ze." Ik weet dan zeker dat je op een goede plek terecht komt." Zeg ik." Dankje Niall." "Geen probleem.......?" "Esmee, een nieuw meisje bij Jenny in de klas." Zegt Esmee dus." Waarom ben je dan niet mee naar Parijs?" Vraag ik." Omdat ik sinds vandaag eigelijk bij haar in de klas zou komen en mijn ouders hebben geen geld." Zegt Esmee." Oke, maar ik moet weer terug anders vragen ze zich af waar ik blijf." Zeg ik sta op." Oke doeii Nialler." Zegt Esmee." Doeiiii."

Heyy lieve monkeys

I'm so sorry dat ik zo lang niet meer heb geupt. Het hele weekend bleef er iemand slapen en ik heb daarom niet verder geschreven. Butttt.......... I have a question, zou ik mijn boek everything can change verwijderen?

Vote? Comment? Follow?

Xxxme

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu