Hoofdstuk 32

270 16 3
                                    

Harry pov

De volgende dag word ik wakker van Kaylee die op mijn benen zit te spelen met haar popen, huilen." Wat is er Kaylee?" Vraag ik mijn mijn ochtend stem." Ikke wil nie verhuizen, ikke wil bij Jenny, Luke en Cill blijven." Zegt Kaylee huilend en komt naar mij toe." Aww dat duurt nog wel even, zullen we kijken of Luke en/of Cill wakker zijn?" Vraag ik. Ze knik en pakt haar poppen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het nog maar 8:13 is." Papa kom je?" Vraagt Kaylee en klimt van bed af. Ik loop samen met haar naar de gang en zie Niall met Luke en Liam met Cill naar buiten komen lopen."Oke dat is creepy." Zeg ik waardoor Liam en Niall moeten lachen. Kaylee, Cill en Luke lopen naar elkaar toe en gaan op de grond zitten te spelen. Liam, Niall en ik lopen naar beneden en kijken elkaar raar aan." Ben ik de enige die dat eng vond?" Vraag ik en eet mij. Boterham op." Noop." Zegt Liam en zet koffie. Jenny komt uit mijn verbazing naar beneden gelopen, want ze slaapt altijd uit, met grote ogen, haar haar in een slordige knot en met haar telefoon trillend in haar handen." Wat is er?" Vraagt Niall gelijk bezorgt en gaat voor haar staan." D-dit." Zegt ze verdrietig en laat haar telefoon aan Niall zien.

Niall pov

*gesprek tussen Lisa en Jenny de avond er voor*
J: Leuke Sinterklaas gehad of...?
J: Lies?? Wat is er? Je bent online en reageert voor het eerst niet meteen.
L: Euh jaa sorry was met iets bezig.
J: Geeft niet, hoe was je sinterklaas?
L: Leuk en die van jou?
J: Ook :D
L: Ik ga slapen, moet er vroeg uit morgen. Byexx
J: Byexx slaaplekker.
*uur later*
L: Heyy Jen
Om eerlijk te zijn was mijn sinterklaas niet leuk. Mijn ouders waren er wel, alleen we maakten met z'n drieën alleen maar ruzie. Zo gaat het al een tijdje zo en ik kan het niet meer aan, op school word ik ook gepest en ik kan het echt niet meer aan. Sorry Jen ik heb je beloofd om je nooit alleen te laten, maar ik doe het toch. Als je dit bericht ben ik er vast niet meer of lig ik nu zwaar gewond in het ziekenhuis. Het spijt me, ik hoop dat je het red zonder mij en als het niet lukt denk aan alle mooie tijden die we hebven gehad, zoals Parijs, de momenten dat de leraar de klas uit was en nog veel meer. Ik hoop dat je het leuk krijgt in Orlando en weer nieuwe vriendinnen maakt. I love you
XXLies
*Einde gesprek*

Als ik dit gelezen heb, leg ik haar telefoon op de keukentafel en geef haar een knuffel." Heb je haar ouders al gebeld?" Vraag ik. Ze schud nee tegen mijn shirt, die nu nat is. Ik wijs naar mijn telefoon die naast Liam ligt en hij geeft het aan. Ik tik het nummer in en ga samen met Jenny op de bank zitten." Hallo?" Hoor ik iemand huilend zeggen." Hallo met Niall, de vader van Jenny." "Oh hay u heeft zeker het slechte nieuws ook gehoord?" Vraagt volgens mij de moeder van Lisa." Ja Jenny kwam al huilend binnen." Zeg ik en troost haar nog steeds." We hebben haar gevonden alleen ze ligt nu zwaar gewond in het ziekenhuis en we hopen dat ze beter word, want ze is er heel slecht aan toe. We kunnen er nu niet naar toe, want er zijn dokters bij haar." Zegt ze." Jullie kunnen wel langs komen als jullie dat willen." Zeg ik." Ja dat is goed we komen er zo aan." "Oke tot zo." Zeg ik en hang op." Lisa ligt nu zwaar gewond in het ziekenhuis en haar ouders komen zo." Zeg ik en geef Jenny een knuffel." Oke. Ik ga me aankleden." Zegt ze en loop naar boven." Jen je telefoon." Zegt Liam en komt er aan gelopen met haar telefoon." Thanks Li." Zegt ze, pakt haar telefoon en loopt naar boven." Hoe is het met Lisa?" Vraagt Harry en gaat naast me op de bank zitten." Ze ligt nu zwaar gewond in het ziekenhuis en haar ouders komen zo even." Zeg ik en doe de tv aan.

5 minuten later komt Jenny aangekleed beneden en gaat tussen mij en Harry in zitten. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en kijkt ook tv. Danique en Lindsay komen met de kleintjes naar beneden en kijken ons raar." Niall, Keuken." Zegt Danique en loopt met Lindsay naar de keuken." Is: Niall wil je even naar de keuken komen. Te moeilijk ofzo." Zeg ik lachend en loop naar de keuken." Jaa, maar wat is er met Jen?" Vraagt Lindsay." Lisa heeft een poging tot zelfmoord gedaan en ligt nu zwaar gewond in het ziekenhuis." Zeg ik." Oh dat is zielig voor Jen en haar ouders." Zegt Danique en doet haar haren in een staart." Oh over Lisa's ouders gesproken, die komen zo." Zeg ik en sla mijn arm om Lindsay heen. Danique verslikt zich in haar drinken en begint te hoesten." Haha rustig." Zeg ik en klop op haar rug." Ik ga naar boven." Zegt Danique en rent de trap op.

Heeyy people
Hoe gaat het met juliieee??? Ik denk dat ik weer een Q&A doen omdat ik me verveel:D laat je vragen achter in de comments.
XxxMe

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu