Hoofdstuk 12

375 16 2
                                    

Heyyyyyy guyyyy( ook al zijn jullie meisjes denk ik)

My best friend in real life heeft een naam verzonnen genaamddd *tromgeroffel* Senna. Ik heb dus werkelijk geen idee wat daar heel bijzonder aan is maar ik ben hyperrrr

Enjoyyyyy

Jenny pov

Ik zit op de bank tv te kijken als er 1 eens een naam te binnen schiet voor mijn lieve hondje." Ik heb een leuke naam." Zeg ik en gelijk iedereen kijkt me aan, ook de andere die er net nog niet waren omdat ze naar de winkel gingen." Nou vertel." Zegt Danique droog." Droogheid." Zegt Linda." En dat gezegd mevrouw oki." Zegt Danique." Laat mij." Zegt Linda terug." Guys mag ik het nog vertellen?" Vraag ik." Ja." Hoor ik van alle kanten." Oki-" Zie ik ben niet de enige die oki zegt." Zegt Linda. Ik zucht en daarna weer verder." Senna." " Ja dat is een leuke naam." Hoor ik iedereen zeggen." Wacht." Zegt Linda en doet de halsband van Senna af. Ze pakt een soort ding en schrijft iets in de halsband(heeft mijn hond ook)." Kijk nu staat haar naam er in." Zegt Linda en geeft de halsband aan mij." Cool!" Zeg ik en doe het weer om bij bij Senna, die heel vrolijk staat te kwispelen." Ik laat haar ff uit." Zeg ik en loop naar de gang." Hoe haar wel aan de lijn." Zegt/schreeuwt Niall vanuit de keuken. Wacht hij was toch net in de woonkamer?" Als jij niet al het eten voor morgen op eet." Zeg ik lachend en loop de deur uit met Senna. Ik loop naar het park waar ze haar behoefte kan doen en als ik daar ben kom Max naar me lopen." Wat." Zeg ik boos." Niks ik wou gewoon je nieuwe puppy zien." Zegt Max." Hoe weet jij dat nou weer?" Vraag ik." Niall poste deze foto op instagram." Zegt Max en druk zijn telefoon in mijn face." Druk dat ding niet in mijn gezicht en laat me met rust." Zeg ik en loop verder." Jij gaat nergens heen." Zegt Max en houd me tegen, waardoor Senna begint te grommen naar hem." Aww hij beschermt je." Zegt Max en probeert Senna te aaien maar ze bijt hem." Auw rot hond." Zegt Max en kijkt naar zijn die aan het bloeden is." Eigenschuld." Zeg ik lachend." Ik krijg je nog wel." Zegt Max voordat ik het park uitloopt.

Als ik thuis ben zeg ik." Ik kwam Max tegen." Niall komt er aan glijden op zijn sokken waardoor ik in de lach schiet." Wat is er grappig?" Vraagt Niall." Hoe jij hier heen komt." Zeg ik lachend." Oke? Maar wat heeft Max gedaan en kap met lachen." Zegt Niall serieus als we de woonkamer in lopen." Haha sorry, Max deed niks maar Senna wel." Zeg ik en plof naast Berna op de bank." Wat deed ze dan?" Vraagt Berna." Senna beet Max, waardoor ik dubbel lag." Zeg ik." Je bent vandaag wel in een melige bui of nii. Net moest je ook al lachen om mij toen ik er aan kwam glijden." Zegt Niall." #Meligheidpower." Zegt Danique en geeft me een high five." Maar Niall ff serieus je kwam er aan glijden?" Vraagt Harry Lachend." Jep." Zeg ik en begin weer te lachen." Zag dat er grappig uit?" Vraagt Luke aan mij en klimt op schoot." Heel erg." Lach ik." Waarom deed je dat papa?" Vraagt Luke." Vond ik grappig." Zegt Niall en loopt naar de keuken." Laat mevrouw paprika chips met rust! Die zijn voor morgen." Zegt Zayn en gelijk komt Niall terug lopen.

Heey

Heel erg sorry voor dat dit zo kort is en dat ik zo lang niet heb geuppt. Ik ben druk met school en korfbal is weer begonnen. I'm really sorry guys.

Xxxme.

The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu