Zayn pov
Niall, Harry, Perrie, Liam en ik zitten in de auto op weg om vuurwerk te halen." Liaammmmm....." Zegt Niall." Jaaaaaaaaa." Zegt Liam op de zelfde manier als Niall." Waarom steekt Danique eigenlijk geen vuurwerk af?" Vraagt Niall en propt nog een jelly bean in zijn mond." Je weet toch dat Danique heel snel schrikt?" We knikken allemaal." Nou dat is de rede waarom ze geen knal vuurwerk afsteekt en ze vind het eng." Zegt Liam en pakeert de auto.
Als we weer thuis zijn zijn de andere al aan het in pakken voor morgen, want dan gaan we allemaal ergens anders heen. Ik vind het best jammer om niet meer de hele dag met de jongens te zijn, maar gelukkig spreken we veel af. We vonden het trouwens ook beter om uit elkaar te wonen, soms waren er irritaties en we vonden dat we onze eigen familie moesten maken. Ik schrik me dood door Niall die op mijn rug springt." Wtf Niall!!" Zeg ik en hou hem vast zodat hij niet valt." Srry bro, vond ik grappig." Zegt Niall en gaat van mijn rug." Jezus Niall mijn rug." Zeg ik en sla Niall met een kussen. Niall duikt neer op de bank en gooit een kussen naar mijn hoofd. Ik loop hoofd schuddend naar boven om Perrie te helpen.
Jenny pov
Ik lig lang uit op bed naar Ed Sheeran te luisteren. Ik heb echt totaal geen zin om in te pakken." Jen." Zegt Lindsay en komt me kamer binnen." Jaa." Zeg ik en doe mijn muziek zachter." Pak je ook even je koffer in?" Vraagt Limdsay en gaat bij mij op bed zitten." Ik wil niet weg bij de andere." Zeg ik en ga recht zitten." Het is wel beter een nieuw begin." Zegt Niall en loopt ook de kamer binnen." Snapp ikkkk." Zeg ik en val weer neer op bed. Misschien klonk dat bot, maar Niall zegt dat de hele dag al. Niall loopt naar mij toe en zegt." Als je snel je koffer inpakt kun je langer bij de andere zijn, want die zijn al bijna klaar." "Okii." Zeg ik en sta op en pak mijn koffer in.
Als het half 12 is halen Liam, Harry en Niall de kleintjes op. Hun hebben nog even geslapen, want hun houden dat denk ik niet vol." Jenny, kun je even helpen in de keuken?" Vraagt Lindsay. Ik loop naar de keuken en vraag." Wat moet ik doen?" "Wil je even dit op tafel zetten?" Zegt ze en geeft me een dienblad met glazen champagne." Danique waarom doe jij dit niet?" Vraag ik." Als ik het doe ligt het over de grond." "Slimmm." Zeg ik en loop naar de woonkamer waar ik bijna tegen Harry aan knal." Sorry Jen." Zegt hij en loopt naar de keuken. Ik zet het dienblad op tafel neer en plof neer op de bank." Your sure dat je niet echt Niall kind bent?" Vraagt Louis." Hoezo?" "Hij ploft precies op de zelfde manier op de bank." Zegt Zayn." Dat heb ik haar geleerd." Zegt Niall en ploft naast me op de bank." Weetje dat die bank gewoon elke maand 10 cm naar achteren gaat door jullie geplof?" Zegt Danique en gaat op Liam's schoot zitten." Dit blijf je altijd doen he?" Vraagt Liam. Danique knikt uitbundig en zegt." Nog 10 seconden guyyss." "10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0 Gelukkig nieuwjaar!!" Zeggen we met z'n allen. We proosten en geven elkaar een kus." Nu vuurwerk!" Zegt Niall en loopt samen met de jongens naar buiten. Ik loop achter hun aan en kijk om me heen, het lijkt net oorlog." Jenny pak Senna, snel!" Zegt Danique. Ik kan Senna nog net bij haar halsband vast pakken en loop met haar naar binnen." Dankje." Zegt Danique die met de kleintjes voor het raam staat te kijken. Ik glimlach en loop weer naar buiten. Niall loopt naar mij toe en trekt me mee naar de plek waar al het vuurwerk ligt." Pak maar wat." Zegt Niall en loopt weg met een vuurpijl in zijn handen.
Danique pov
Ik zet de kleintjes op het aanrecht neer en kijk met hun naar buiten. Ik hou niet echt van vuurwerk, alleen om het te zien maar meer ook niet." Mogen we sterretjes?" Vraagt Luke." Oke, kom maar." Zeg ik en til ze van het aanrecht. Ze doen hun jassen aan en lopen naar buiten. Ik geef hun sterretjes en maak er een foto van." Happy New Year." Zegt Liam en geeft me van achteren een knuffel." Happy New Year." Zeg ik en hij geeft me een kus op mijn wang. Dit wordt het beste jaar ooit, ookal gaan we overal ergens anders wonen....
Heeyy guys
Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad en dat er geen ongelukken zijn gebeurt. Ik zou eigenlijk dit hoofdstuk doen dat ze gaan verhuizen, maar ik wou dit graag doen.
Ik wil jullie zo erg bedanken voor dit mooie jaar, ik weet nog dat ik blij was met 10 lezers en nu heb ik op deel 1 meer als 10k. Ik krijg veel lieve berichtjes van jullie, wat me echt heel erg opvrolijkt♡. Dankjeeee i love you so much♡♥
Xxxme
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
Hayran KurguLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...