Pov Lando
Lotte kwam net heel boos aan en is net weggehaald door Pierre samen met George. Charles komt aan lopen. "Heb je het serieus bekend gemaakt?" Vraagt hij. "Nee ik zou dat nooit doen dat weet je" Zeg ik en kijk hem aan. "Ja dat weet ik je bent niet zo vals als andere hier, je bent een goede jongen en dat weet jezelf ook" Zegt Charles. "Weet ik, maar het is niet leuk om de schuld te krijgen ik praat niet met de pers over zulke dingen" "Ik weet het rustig en hoor ik lot?" "Ja je hoort haar kom" Zeg ik en we lopen allemaal naar de podium toe. "O nee" Zegt Pierre. Lot vertelt dat ze de baan heeft gemaakt en ze nog meer nieuws heeft. Ze vertelt het van wat er gebeurt is in Monaco toen de dag na de race. Als ze klaar is loopt ze weer van het podium af. "Die meid heeft ballen" Zegt George die bijna staat te kwijlen hier. "Ik zou het niet durven" Zegt Alex. "Ik wel" Zeg ik en wordt boos op Esteban. Ik denk na over dat ze zei dat alles goed zit tussen ons maar ze heeft niet eens sorry gezegd. Ze komt hier heen en zegt shh tegen Pierre maar is ook zo weer weg. We gaan allemaal weer terug, maar na een tijd loop ik naar Esteban. "Je gaat lekker he?" Vraag ik. "Hoe bedoel je?" Vraagt hij. "Vriendschappen verpesten daar ben je goed in en piepen na races die je hebt verloren" Zeg ik boos. "Wow chill man" "Nee je moet niet zulke streken uit halen" Zeg ik. "Luister dit begrijp jij nog niet, dit is dus de grote mensen wereld" Zegt Esteban. Ik hem aan aan. "Je gaat te ver nu vriend ik begrijp dit heel goed! Je wilt haar zwart maken en vals in het nieuws zetten!" Roep ik. "O de kleine heeft het door" "IK BEN NIET KLEIN" Roep ik. "Pff" Zegt hij. "Kom dan" Zeg ik. Hij stapt naar mij toe en probeert mij te slaan alleen dat gaat mis.Pov Lotte
Ik zit van een afstandje naar Lando en Esteban te kijken. Het gaat uit de hand lopen. Esteban doet een stap dichterbij maar ik zet een sprintje in waarna ik voor Lando spring. Ik krijg de klap die voor Lando was bedoelt. Ik zeg geen au of iets maar hou me sterk. "ESTEBAN HIER KOMEN!" Roept Cyril. "Ik heb niks gedaan" Roept hij. "Hier komen nu je hebt iemand geslagen" Roept Cyril weer. Ik kijk opzij waar ik Pierre, George, Charles en Alex zie staan. "Wat heeft hij gedaan?" Vraagt Ricciardo die aan komt rennen. Ik draai me om naar Lando. "Je hoeft niks te zeggen Lot het is al goed dankjewel" Zegt Lando. "Geen dank Lando liever ik die geslagen wordt dan jij want het is nu nog erger voor hem" Zeg ik. Hij lacht en geeft hem een knuffel. Na de knuffel lopen we naar de andere toe. "Lot doet het pijn?" Vraagt George die voor Pierre het al kan vragen vraagt. "Nee niet heel erg" Zeg ik. "Ik haal toch nog even wat" Zegt Pierre. Voor ik kan antwoorden is hij al weg. "Hey lot hoe" Zeg George die zijn vraag niet af kan maken. "Ik weet wel wat je wilt vragen denk ik. Oké nou 1 fast and the furious auto die getest moest worden. Heel hard en snel rijden en nee heb vrijstelling van Frankrijk dat ik zo snel mag rijden. Mag alleen geen ongelukken veroorzaken maar dat gebeurt niet zo snel" Leg ik uit. "Maar waarom dan?" Vraagt Alex. "Ik vertel niks meer hier voor ik weer een bericht krijg George of Charles zegt dit" Zeg ik. "Ja snappen we wel" Zeggen de jongens. "Lando alsnog het spijt me super erg ik moet weten dat je het niet doet en ik weet dat ook maar ik werd boos en verdrietig. Ik heb nog wat voor je" Zeg ik. "Voor mij en dat hoeft niet het is al goed" Zegt hij. Ik glimlach maar pak de pak melk voor hem en geef het aan hem. "Sorry en hier als goedmakertje melk" Zeg ik en schiet in de lach. Hij lacht en pakt de pak melk aan. "Dankjewel Lot" Zegt hij. "Geen dank" Zeg ik lachen en krijg iets kouds tegen mijn wang maar ook onder me oog aan geduwd. "Au voorzichtig" Zeg ik. "Sorry Lot" Zegt Pierre. "Geeft niet" Zeg ik en pak het aan. "Moet je er niet naar laten kijken?" Vraagt George. "Nee hoeft niet" Zeg ik snel. "Geen pijn?" Vraagt Pierre. "Nee komt goed zo hard sloeg hij nou ook weer niet, die klap van mij zal eerder pijn hebben gedaan bij hem" Zeg ik. "Als het" Zegt Pierre. "Ja ik zal het zeggen als het pijn doet maak je geen zorgen" Zeg ik en hou die icepack op mijn oog. "Mooi zo anders moeten we er echt naar laten kijken" Zegt Pierre. "Komt goed Pierre echt waar" Hij lacht. "Mogen we die nieuwe zien?" Vraagt Charles. "Ja hoor wacht" Zeg ik. Ik ren naar de de bazen en vraag of ik even de pitstraat in mag en de baan op. Ik krijg toestemming en ik ga snel mijn nieuwe auto halen. Ik rij de pitstraat in en ref voor de jongens. Iedereen kijkt mijn kant op en ik rij naar de andere. "Als het donker is zie je het blauw onder de auto" Zeg ik. "Ik wil er in rijden en wil er 1 hebben" Zegt Charles. Ik lach. "Wacht maar tot je dit ziet" Zeg ik en rij naar de start. Er zijn nog wel wat fans op de tribune. Ik race een rondje en rij hem daarna rustig uit. Ik rij de pitstraat weer in en zie Max staan. "Racen?" Vraagt hij gemeen. "Ga dan naar je auto" Zeg ik met een strakke blik. "Oké" Zegt hij en loopt weg. Ik zie dat Esteban en Lance al weer komen. Hier steek ik een stokje voor, en doe als of ik gas ga geven. Ze rennen weg. Ik ga snel naar de lijn en de Aston Martin van Max komt naast mij staan. "We doen 1 rondje wie het snelst is" Zeg ik. "Oké" Zegt hij. De lichten gaan uit maar ik laat Max op een mini voorsprong komen en trek opeens heel snel op waardoor ik hem zo voorbij race. Ik rij sneller maar crash niet. Ik weet precies wat ik doe. Max wordt in gemaakt door mij en ik rij een rondje om mijn auto de snelheid wat te minderen. Daarna rij ik de pitstraat weer in en zet mijn auto voor de Ferrari Garage. "Waar is bange kipje?" Vraag ik. "Weg gereden want it's a shame for him" Zegt Alex. Ik lach. "Hey durf je ook tegen ons in die auto?" Vragen Lance en Esteban. "Ja Tuurlijk durf ik dat want ik weet dat jullie al een keer verloren hebben van mij en Volgens mij mag je jij niet meer in mijn buurt komen ESTEBAN" Zeg ik maar zeg het laatste extra hard. Ik tel tot drie in mijn hoofd en hij wordt terug geroepen. "Durf je het alleen aan of ben je net zo'n bange kip als meneer Verstappen?" Vraag ik. "Uh andere keer?" Probeert hij. "O ik snap hem al jullie wilde mij klem rijden" Zeg ik. "Pff wat nee" Zegt hij. "Ik weet genoeg" Zeg ik en lach lief. Hij loopt snel weg. George kijkt mij aan. "Ik heb tegen ze zegt als hun het zo willen spelen doe ik het ook" Zeg ik en kijk hem aan. "Je hebt ballen en zo veel lef zelfs wij durven dit niet eens" Zegt George. "Ik heb veel meegemaakt dus ik durf wel iets hoor" Zeg ik. Ze lachen. "Jongens wel lekker geracet zeg" Zeg ik. "Was je aan het kijken?" Vraagt Lando die al melk aan het drinken is. "Tuurlijk ben ik aan het kijken obsessed with formula 1" Zeg ik met een lach. Ze lachen. "Ik ga weer naar huis ik zie je straks denk wel" Zeg ik tegen Pierre. "Komt goed Lot en vind je het erg als de jongens mee komen zo?" Vraagt Pierre. "Nee hoor" Hij lacht. "Bedankt Guys" Zeg ik lachend en ga weer snel naar mijn garage waar Pierre niet eens van af weet.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan