Hoofdstuk 100

503 8 39
                                    

Pov Lotte
Ik ga naar Mick toe. Het is race day maar ik moet hem echt even zien. Ik ren naar de garage van Ferrari en kan net stoppen. "Uh Lot" Zegt Alec. "Ik moet Mick spreken" Zeg ik. "Je mag niet hier zijn voor de race" Zegt Alec weer. "Dat weet ik maar ik ga niks gebruiken hoor" Antwoord ik en lach lief. "Alec laat haar even naar binnen" Zegt Mick. Alec laat mij maar naar binnen met veel tegenzin. Ik loop snel naar binnen. "Hey succes en wilde vragen of je na de race zin had om met mij iets te gaan doen" Lach ik. "Tuurlijk wat gaan we doen?" Vraagt hij. "Dat weet ik nog niet helemaal maar het komt goed" Hij lacht naar mij. "Komt goed succes ik ga maar snel voor ze mij weer eens kwijt zijn" Lach ik en ren zo terug. Die date gaat super worden. Ik doe mijn race pak goed en mijn helm op. Ik spring in de auto en we gaan naar de start. Het is een P5. Ik voelde me niet heel lekker in de qualification, dus zo maar ff goed maken. De formatie lap hebben we gehad. We gaan racen. Ik heb een goede start en ben snel weg. Ik rij zo naar de eerste plaats. Ik rij lekker rustig verder. Het gaat eigenlijk vlekkeloos geen safety cars en dergelijke. Ik kom al eerste over de lijn. Clement is tweede geworden en Nyck is derde geworden. Een McLaren podium. Beste podium die je kunt hebben! We doen de interviews en dan alles wat erna komt. Ik ga me omkleden en naar motorhome van McLaren de Formule 1 Race kijken. Ik zit te denken over wat ik kan doen met Mick, dat ik niet door dat Mick aan komt. Ineens gaat mijn stoel naar achteren en geef ik een gil. Mick begint te lachen. "Mick!" Zeg ik geschrokken. Hij lacht. "Niet leuk" Antwoord ik. "Weet ik maar je was zo in gedachten dus ik dacht laat ik je even uit je gedachten helpen" Grinnikt hij. "Niet lief" "Sorry je bent liefste" Zegt hij. "Weet ik wel jammer dat je niet op het podium was" "Ja vond ik ook" "Maar vertel?" Zeg ik. "Nou ik wilde je hierna mee nemen naar Parijs en I know you have been there with Charles but I need to bring you there" Zegt hij. "Ik ga met je mee en wie is Charles" Zeg ik. Hij kijkt mij aan. "Grapje ik doe als of ik hem niet ken" Glimlach ik. Hij lacht. Ik kijk snel even wat er gebeurt en waar Pierre staat. Max gaat de mist in en crasht niet hard maar wel een crash. "Verdiend!" Schreeuw ik naar dat scherm. "Zo agressief" Zegt Arthur die net binnen komt lopen. "Ja ben ook soms agressief" Glimlach ik. "Niks voor jou" Zegt Juri samen met Liam. "Het is Max maar" Antwoord ik. Ik zie dat Pierre P1 is en spring van me stoel die naar achteren valt. "Zooo agressie hier" Zegt Théo dan. "PIERREEEEEEEE" Schreeuw ik en sta gek te doen. "Hebben we net tegen haar geracet?" Vraagt Clément. "Ja en verloren" Zegt Nyck lachend. "Die zit in de race hoor" Zegt Mick. Ik gooi een kussen naar hem. "Ik hoor je nog steeds hoor en nee niks aan de hand" Zeg ik als ik Andreas naar binnen zie lopen. "Sloop je de boel niet?" Vraagt hij. "Nee geen zorgen dat doe ik alleen bij Max in de garage" Zeg ik. Hij lacht. "Pierre is eerste hè" Zegt Dino. "I know" Antwoord ik maar zet mijn stoel ook weer recht. Ik ga dan weer rustig zitten. "Als je nog een keer gaat springen waarschuw me dan" Zegt Juri. "I will" Zeg ik en ga weer rustig weer verder kijken. We kijken met zijn alle de race af. Pierre is P1 ik spring op en ren naar buiten. Geen idee wat er verder gebeurt. Ik ren naar de pitlane waar Pierre net is aangekomen. "Pierre!" Roep ik. Hij draait zich om en doet zijn armen open als die mij ziet. Ik ren in zijn armen en knuffel hem. Hij knuffelt mee. "You saw it and came to me" "Natuurlijk ik kijk alle races als ik niet hoef te rijden en gefeliciteerd grote broer die heb je verdiend" Lach ik. Hij lacht. Iik weet het, dat zie je aan zijn ogen. Als de knuffel klaar is laat ik hem met rust. Charles kijkt mij aan. "Hey, Sorry voor alles ik verdien je ook echt niet" Zegt Hij. Ik knik. "Ga je nog wat zeggen?" Vraagt hij. "Later misschien ik ben hier voor Pierre" Antwoord ik. George komt zijn Williams uit. "Congratulations Georgie" "Thanks Lot" Lacht hij. Het podium moment komt en ik film voor Pierre met zijn telefoon. Als het klaar is ga ik ook snel weer naar de motorhome. "Ben ik weer" "Hoe snel was je weg?" Vraagt Lirim. "Nul komma twee seconde" Antwoord Liam. Ik grinnik. Ze kijken mij aan. "Ben gewoon een F1 car" "Ja klopt" Zegt Arthur. "Of stopt er voor 1" Zegt Robert. "Ik ga maar eens naar Charles" Zeg ik dan. Arthur kijkt mij aan. "Hij kwam om sorry te zeggen" Zeg ik maar loop snel weg. Ik ga naar de pitbox van Charles en klop aan. Hij doet open en is verrast me te zien. "Het is oké en nee je verdiend me zeker niet, ik had zeker voor je gekozen maar dat is over nu, je hebt me gebroken en niet zo'n beetje ook" Zeg ik. "Lot" "Nee laat me uitpraten, Die keer in het restaurantje met Lor en Art, niet oké!!! Ja Max did it maar je duwde me echt te hard tegen die muur heb een gebroken arm gehad ook al zei ik dat er niet veel aan de hand was en ik had echt pijn met ademen, ik vond je echt heel leuk Charles maar sorry" Zeg ik dan. "Nee het is goed ik snap het en ik verdien je ook niet als mijn girlfriend, je past beter bij Mick dan bij Lando of George laten we eerlijk zijn" Zegt hij. "Dankjewel ik ga met Mick weg straks" Glimlach ik. "Kunnen we wel gewoon vrienden blijven Lot?" "Hmm liever als een broer in plaats van vrienden blijven jij hoort bij de Gasly Familie" Hij Lacht. "Gefeliciteerd met je tweede plek verdien je wel na alles" "Dankje Lot ga maar snel" Zegt hij dan. "Thanks" Zeg ik en ga dan terug naar McLaren. Ik heb niet door dat Pierre alles heeft gehoord wat ik tegen Charles zei en hij tegen mij. "Zussie!" Ik draai me om. "Ben blij dat jullie het hebben uitgepraat, ik liep net naar buiten en hoorde alles sorry" Zegt hij. "Het is goed" Zeg ik. "Ga maar snel naar Mick" Lacht hij. Ik ga snel naar Mick. "Zullen we gaan?" Vraagt hij. Ik knik. We gaan naar het hotel, pakken onze spullen daar en gaan dan naar het vliegveld. "Ik zou jou meenemen niet andersom trouwens" Zeg ik tegen Mick. "I know maar ik moest je echt meenemen" Zegt hij. Ik lach. We gaan het vliegtuig in. We zijn er eigenlijk zo. We hadden een race dichtbij. Ik loop met Mick naar het hotel. "Wow Mick je bent gek dit is de duurste van Parijs" Zeg ik dan. "Alles voor jou Lot" Lacht hij. "Laat mij ook een deel betalen" "Nee hoeft niet" Ik lach dan maar. We checken in en gaan naar onze hotelkamer, als we in onze hotelkamer zijn gaan we omkleden. Als we dat hebben gedaan kijkt hij mij aan. "Morgen heb ik de dag al uitgestippeld" "Mick je bent meer voorbereid dan mij" "Ik wil dit goed doen" Antwoord hij. Ik lach. Zo cuteee!!! We gaan nog ergens eten en gaan dan slapen.

*Volgende dag*

Mick en ik worden rustig wakker. Ik kijk slaperig naar Mick die moeite heeft met wakker worden. Ik laat hem slapen dus ga ik even snel douche. Na een tijdje wordt Mick wakker en ben ik met mijn haar bezig. "Hoe lang heb ik nog geslapen?" Vraagt Hij met een schorre stem van het slapen. "Uurtje, heb een half uur gedoucht en toen nog met Pierre gebeld, me outfit uitgezocht en dan nu mijn haar" Lach ik. "Dat allemaal in een uur?" Zegt Mick die overeind schiet. "Ja en rustig aan ik heb de receptie als gebeld dat we iets later ontbijt hebben" Lach ik. Hij lacht. "Doe je ding en doe rustig aan" "Zal ik doen Lot" Lacht hij. Mick gaat douche. Ik geniet er van. Ik ben in de stad van de liefde met Mick. Nadat hij zich klaar heeft gemaakt gaan we ontbijten. "Mick wat gaan we doen?" Vraag ik. "Iets leuks geloof me maar" Zegt hij lachend. "Moet ik me laten verrassen?" "Ja en ik weet dat je het niet leuk vind maar ik wil niet alles zeggen" Lacht hij. "Fair enough" Grinnik ik. Na het eten gaan we door Parijs heen. Gewoon naar wat winkeltjes. Na de winkeltjes gaan we naar Pont des Arts en Pont Neuf. Dit is het plekje waar stelletjes een sleutelhanger op hangen aan die brug. Mick kijkt mij aan. "Lot?" Vraagt hij. Ik kijk hem aan. "Ik ken je echt al heel lang en ik weet dat onze eerste date echt veel te laat kwam maar ik hou echt van je, de dates die we hebben gehad na onze eerste date maakte het ook steeds zekerder ik hoop dat het precies hetzelfde is bij jou zoals bij mij, wil je mijn vriendin zijn Lot?" Vraagt Mick en heeft een ketting vast met zijn naam. Ik kijk hem aan en begin te lachen. "Ik wil je vriendin zijn want mijn gevoel is dat jij mij beter kent dan alle andere jongens plus je doet alles voor me en ik heb het idee dat George en Lando denken Mick is het beste voor je" Zeg ik met lach. Ik zie aan Mick dat hij opgelucht is. Ik geef hem een zoen op zijn lippen en dan hoor ik Michael en Seb ineens.

Dit is het laatste hoofdstuk van DIT boek. Er komt een part 2 aan!!!! Maar ik wil hier even wat tijd voor hebben. Ik ga ook weer naar school maar ik schrijf wanneer ik kan. Ik ben hier super trots op dat hij helemaal afgeschreven is. Ik hoop dat jullie super erg er van hebben genoten. Bedankt voor jullie lieve reacties. Plus om te vieren dat dit mijn eerste echte officiële afgeschreven boek is zijn er rollen vrij in mijn volgende deel. So here it comes.
Vriendin van Pierre:
Vriendin van Nyck:
Vriendin van Arthur:
Vriendin van Charles:
Bestie van Lotte:
Heb jezelf nog een idee voor een rol je kan hem altijd voor stellen 😊.

Racing For A Girl ~ Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu