Pov Lotte
Ik ben vroeg op en loop al vroeg op de racebaan. Ik ga naar de garage van Williams en mag daar met de auto helpen. Ik doe mijn best en sleutel aan alle twee de auto's net voor de eerste vrije training ben ik klaar. "Goedemorgen" Zeg ik lachend en zie dat hij het shirt van de shoot aan heeft. "Goedemorgen Lot" Zegt hij lachend. "Ik hoop dat hij wat sneller is" Zeg ik. "Na de eerste race dat je er in hebt gereden was hij al sneller" Zegt George. "Gelukkig" "Dankjewel nog een keer" Zegt hij. "Geen dank" Hij lacht en geeft me een kus op mijn wang. Ik lach. "Zie je zo" Zegt hij. "Zie je zo" Zeg ik. Hij loopt naar de pitbox en ik ga naar de motorhome van Alpha Tauri. Ik zie Charles, Pierre, Arthur, Lando en Mick staan. Ik loop naar hun toe. "Is het waar dat je George hebt geholpen?" Vraagt Mick. "Ja" Zeg ik. "Gisteren bedoelen we dan he" Zegt Arthur. "Ja heb hem geholpen" Zeg ik. "Heb je ook op zijn borst geslapen in het vliegtuig?" Vraagt Charles Jaloers. "Denk het wel ik weet het niet ik lag heel diep te slapen" Antwoord ik. Charles loopt weg. "Nee nee nee" Zeg ik en wil achter Charles aanrennen, maar wordt tegengehouden door Pierre en Arthur. "Laat hem zijn gang gaan" Zegt Pierre. "Nee hij wilt George wat doen" Zeg ik en wil er heen. "Kom" Zegt Mick. Ik loop maar met Mick mee. De eerste vrije training gaat goed en George is ook echt snel. De FIA weet dat ik geholpen heb. De verdere verloop van het weekend is stroef en de jongens praten weinig met elkaar tot niet! Vooral George en Charles. Ze doen wel normaal op de track. Hopen dat het zo blijft gaan!!*raceday*
De spanning tussen George en Charles is hoog. Ik ben vooral te vinden bij Pierre. Die praat wel met mij maar geen idee. Ze gaan naar de track en ik ga naar mijn drivers room waar Mick, Nyck en Arthur zitten. "Gaat het lot?" Vraagt Nyck. "Ja heel goed" Zeg ik en wil het liefst wegrennen. "Nee gaat niet we kennen je" Zegt Arthur die me in een knuffel trekt. Ik zet de race aan en kijk ze aan. "Charles praat niet tegen me en zelfs Pierre niet volgens mij ben jij de enige Franse die nog met mij praat" Zeg ik tegen hem in het Frans. "We verstonden alleen Charles en Pierre" Zegt Mick. Ik vertel het aan hun en barst in huilen uit. Ik kijk ondertussen naar de race en zie dat Charles en George weer aan het donderen zijn. "Stop jongens alsjeblieft" Zeg ik maar weet dat ze me niet kunnen horen. "Lotte" Roepen de bazen van Williams en Ferrari. Ik sta snel op en ren naar de boord radio's. "Jongens" Roep ik er door heen maar zeg het net te laat. "NIET ALWEER" Schreeuw ik. Ik ren naar de track en zie Zak, Frans en Toto kijken. "Lotte" Zegt Frans. Ik ren als een gek naar waar het gebeurt is. "LOTTE" Roept Zak. "Nee het is mijn plicht" Roep ik snel terug en ren zo snel als ik kan. Ik zie een race auto aan komen en denk niet na. Ik ren super snel door en ga naar die auto's. "GEORGE CHARLES" Schreeuw ik en weet niet naar welke auto ik moet lopen als eerste. "Zeg wat alsjeblieft" Zeg ik en begin te huilen. "IK KAN JULLIE NIET VERLIEZEN" Zeg ik huilend en laat me in het gras vallen. "We zijn oké" Zeggen ze tegelijk. "Waarom alweer jullie hadden belooft het niet meer te doen" Huil ik. "Sorry we weten het alleen soms neemt jaloezie het over" Zegt Charles. Ik sta op en kijk ze aan. "Ben je weer over de track gerend terwijl er auto's kwamen?" Vraagt George. "Ja en het boeit me niet als ik een penalty krijg" Zeg ik huilend. Ze knuffelen mij samen. "Ik haat jullie voor dit" Zeg ik snikkend. "Weten we" Zeggen ze. We lopen terug naar de pitstraat. "Jullie gaan jezelf na laten kijken snel" Zeg ik en veeg mijn tranen weg. "She is the bravest girl i ever seen" Zegt Lando. "Jammer dat je niet voor 1 van ons rende" Zegt Esteban. Ik ren naar hem toe en pak hem vast waarna ik hem tegen de muur duw. "Laat me los" Zegt hij. "Die grijns verdwijnt snel van je gezicht anders sla ik hem er af!" Schreeuw ik maar wordt weggetrokken en zie dat het Zak en Cyril zijn. "Ik zei toch dat dat snotjong van een Esteban niet zou luisteren" Schreeuw ik als ik me probeer los te trekken. "Laat mij maar" Zegt Pierre die mij over neemt. "Nu kun je wel praten!" Roep ik en probeer hem te knijpen. "Lot rustig" Zegt Ricciardo. "Niks rustig!" Schreeuw ik en probeer me los te trekken. "Dit moeten we eigenlijk filmen" Zegt Lance dan. Ik wordt nog bozer waardoor ik mezelf zo los trek en ren naar hem toe. "Hey weg" Zegt hij. "JE BENT EEN VALSE KRENG" Schreeuw ik. "Aww" Zegt hij. Ik duw hem hard weg en weet dat zijn vader het ziet. "Ga naar de FIA laat me maar schorsen! Boeit me niet ik ben er klaar mee jullie drie zijn" Schreeuw ik en wil me laten vallen. "Wat zijn we?" Vraagt Max vals. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en ren heel hard naar de Motorhome van Ferrari. Als ik daar ben sla ik heel hard de tafel en voel ik wel pijn maar kan het me niks meer schelen. "Rustig" Zegt Nyck. Ik kijk op en schud nee. Na een paar minuten voel ik iemand mij in een knuffel trekken. "Hey rustig en niemand gaat naar de FIA ze zien heus wel dat Esteban, Max en Lance je uitdagen" Zegt Romain. Ik kijk hem aan en begin te huilen op zijn borst. "Rustig maar het is weer niet niks" Zegt hij. Romain voelt voor mij als een vader. "Waarom moeten ze jaloers zijn? Ik heb niks verkeerds gedaan toch?" Vraag ik. "Geen idee Lot en nee heb je niet" Zegt hij en legt zijn hoofd op die van mij. "Ik wordt er niet goed van ik hielp George alleen maar en dan wordt Charles jaloers omdat ik per ongeluk niet helemaal op George zijn borst in slaap val" Huil ik. "Het is niet erg en Charles en Pierre zijn goede vrienden van elkaar dus die zijn op elkaar ingespeeld zeg maar" "Nou wat fijn" Zeg ik en kijk hem aan. "Rustig maar veeg je tranen weg en ga rustig bij de jongens zitten en nog naar de race kijken" Zegt Romain. "Is goed" Zeg ik en veeg mijn tranen weg. "Alleen nog 1 ding" Zeg ik en ren naar de garages waar Pierre net in stapt. "Wacht" Roep ik en kan net stoppen. Pierre doet zijn klepje open. "Sorry van net bedankt dat je me hielp en je Zak en Uhm Renault baas hielp" Zeg ik. "Geen dank" Zegt hij. "Doe je best" "Komt goed" Zegt hij. Ik ren terug naar de Motorhome van Ferrari waar Charles en George ook ondertussen zijn gekomen. "Help" roep ik en kan net blijven staan. "O en jaloerse Charles" Zeg ik. "Hey" Zegt hij. "Ik heb ook heus wel iets voor jou ontworpen hoor" Zeg ik als ik een shirt zijn kant op gooi. Hij vangt hem. "Nice" Zegt hij. "Weet ik, Lando en Pierre hebben ook" Zeg ik. "Waar is dat van ons?" Vraag Nyck. "In de maak" Ze lachen. We kijken de race af en Bottas is P1, Pierre is P2 en Hamilton is P3. "Gelukkig die andere irritante zijn niet door" Zeg ik lachend. "Je bedoelt in de top tien" Zegt Nyck. "Dat zei ik" Zeg ik en heb mijn laptop ook voor me. "Zoiets ja" Zegt Mick. Ik steek mijn duim op en stuur wat foto's door naar George. "Hey niet boos doen" Zegt hij. Ik kijk hem aan en begin te lachen. "Ben niet boos hoor" "Je hebt wel een goede race gereden" Zegt Mick. "Je bedoelt jullie verslagen" Zeg ik lachend. "Nee niet waar" Zegt Mick zielig. Ik lach en draai me ogen. "Hebben jullie niks trouwens?" Vraag ik aan Charles en George. "Nope" Zeggen Charles en George. "Jullie hebben geluk" Ze lachen. Als we allemaal klaar zijn gaan we naar het vliegveld en naar huis. Als we thuis zijn gaan we slapen en kan ik niet slapen. Ik sluip naar Lando en klop aan. "Lando slaap je?" Fluister ik. "Bijna" Zegt hij. "Mag ik bij jou slapen?" Vraag ik. "Tuurlijk mag dat" Zegt hij. Ik kruip bij hem in bed en ga slapen.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan