Hoofdstuk 52

493 5 10
                                    

Pov Lotte
Als ik het bericht gepost heb dan zijn we weer bij de race track. Ik stap uit met Mick. Ik ga naar de Ferrari garage. Ik heb mijn race pak nog aan. Carlos is net klaar en kijkt mij aan. "Gaat het?" Vraagt hij. "Ja geef mijn helm eens en ik ga" Zeg ik. Hij geeft mij mijn helm. Ik zet hem op en ga zijn auto in. Ik doe mijn free practice nog en doe alsof er helemaal niks is gebeurt. Als mijn tijd erop zit ga ik weer naar de garage van Carlos en zijn pitcrew zetten zijn auto weer in de garage. Ik kom uit de auto. Ik ga naar mijn pitbox waar ik mezelf omkleed, nadat ik ben om gekleed ga ik weer naar de paddock. Ik weet in welke Motorhome ze zitten en loop daar naar binnen. Ze draaien zich allemaal en kijken dan naar mij. "Nee ik laat niet over me heen lopen en als ik zeg dat ik die vrije training nog ga doen dan doe ik dat ook" Zeg ik terwijl ik bij de jongens ga zitten. "Je bent een doorzetter" Zegt Robert. "Weet je dat nog niet?" Vraag ik. "Tuurlijk wel maar het mag ook eens gezegd worden" Zegt hij. Ik lach. "Dankje Robert" Zeg ik zacht met een trilling in mijn stem. De jongens geven mij een knuffel. Ik lach maar knuffel wel mee. Ik hoor mijn telefoon steeds gaan. Na de knuffel pak ik meteen mijn telefoon. Ik zie dat iedere driver het deelt op zijn verhaal behalve die drie die mij niet mogen. "Dankjewel jongens" Zeg ik lachend. "Geen dank Lot" Zeggen ze. Pierre trekt mij in een knuffel. "Vannacht ga je niet alleen slapen want ik ken dan ga je weer niet slapen of je komt later naar ons" Fluistert Pierre in mijn oor. Ik knik en zeg dan ja is goed. Hij lacht. "Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga eten halen" Zeg ik. Ik loop snel naar mijn auto. Ik loop bijna tegen Checo en Daniel op. "Sorry" Zeg ik. "Geeft niet en meende je het echt toen je zo tekeer ging tegen Lance over dat wij onze jeugd hebben opgegeven hiervoor?" Vraagt Ricciardo. "Ja, meneer kan lekker praten met zijn roze wagen die allemaal door papie wordt betaalt. Hij weet niet hoe het is om iets op te geven en er voor te gaan" Antwoord ik. "Je bent ook gewoon niet bang om de waarheid te zeggen hè" Zegt Checo. "Nee zeker niet je moet gewoon je mond houden als je niks zinnig te zeggen hebt" Zeg ik. Ze lachen. "Ik ga eten halen spreek jullie later" Zeg ik. "Is goed" Zeggen de jongens. Ik zie Max, Lance en Esteban staan. Ze gaan los tegen Esteban omdat ze waarschijnlijk geschorst zijn. Ik ga in mijn auto zitten en rij hard naar hun toe omdat ze de uitgang ook blokkeren. Max en Lance kunnen net opzij springen. Ik doe me raampje open. "Geen dank we staan weer kiet en volgende keer rij ik jullie wel aan als je weer hier voor staat vertaal dat laatste maar even naar die twee sukkels" Zeg ik en scheur weer weg. Ik moet lachen om mezelf. Ik pak ze op alles terug waar ik ze op terug kan pakken. Max zal die eerste race nog wel rijden met Lance omdat we allemaal weten dat zijn baas het voor Mister Dutch opneemt, en wat dat papa's kindje betreft die leggen vast wel een hoop geld neer. Ik haal wat junkfood en eet het rustig op. Ik ga na een tijdje terug naar het hotel waar ik een bad neem. Ik maak het romantisch voor mezelf en ga dan met een wijntje in bad zitten. Ik doe ook een maskertje op. Dit is zo relaxt. Na een tijdje ga ik uit bad. Daarna kleed ik me aan en gaan we avond eten met zijn allen. Na het eten ga ik met Pierre mee naar boven. Ik ga in zijn bed liggen en val meteen in slaap.

*volgende ochtend vroeg*

Ik wordt al vroeg wakker en sluip naar mijn eigen kamer. Ik heb met Dom geregeld dat hij vandaag met wat jongens en Letty plus Mia komt als mijn PitCrew. Ik pak al mijn spulletjes en ga naar de racebaan. Voor Max gaat deze Kwalificatie leuk worden. Ik loop naar mijn garage en zie een nieuwe auto. Mijn Crew heeft keihard doorgewerkt. Ik vind het zielig dat ze de hele nacht hebben doorgewerkt. Ik ga me klaarmaken en dan is Lando zijn crew hier opeens. "Hey Lot" Zeggen zijn Crew members. "Hey" Zeg ik. "Wil je even kijken of die goed rijd?" Vraagt Jarno. "Ja maar mijn crew heeft heel de nacht doorgewerkt dus die zijn er niet nu" Zeg ik. "Kom maar we helpen je" Zeggen ze. "Dankjewel" Zeg ik en ga mijn auto in. Ze helpen mij en ik doe wat oefen rondjes. Hij heeft een snelle pace. Na een tijdje ga ik de pitstraat weer in. De pit crew van Lando zet hem weer in de garage. "Komt je pit crew nog?" Vraagt Jarno. "Ja komen zo" Zeg ik. Ze lachen. Ik zie dat er iemand mist bij Max. "Ik ben zo terug" Zeg ik en loop naar de garage van Max. Ik kleed me heel snel om en doe een helm op. "Hey jij bent er vroeg" Zegt iemand tegen mij. Ik knik. "Wie gaat nog even aan de motor werken?" Vraagt diegene weer. "Ik doe dat wel" Zeg ik met een mannenstem. Ik kijk naar die auto en doe iets met de motor dat hij in de kwalificatie helemaal geen pace heeft en dus P15 ofzo start. Als ik dat heb gedaan ga ik me heel snel omkleden en kom ik uit mijn garage. Ik kan goed als een ninja spelen. Mijn pit Crew komt er aan. "Hey Dom" Zeg ik. "Hey Lot dit is onze crew voor vandaag" Zegt hij. Ik lach. "Hey Lot nu zien we jou set" Zegt Letty. "Zeker" Zeg ik lachend. "Ik zeg jullie ze is echt een Miss O'Conner" Zegt Dom. Ik lach. "We hebben zo de kwalificatie voor welke Positie we staan" Zeg ik. Ik leg ze alles uit en ze luisteren. Ze knikken. "Laten we het even proberen" Zeg ik. "Is goed" Ik stap mijn auto weer in en wacht totdat iedereen er is en veilig zit en kan dan nog even 1 rondje doen. Ik rij een rondje en ze doen de pitstop wat echt super snel verloopt. "Dit is een record" Zegt Tom dan. Ik lach. "O ik heb het trouwens met die FIA besproken en het mocht en Zak gaf ook toestemming" Zeg ik tegen Tom. "Dat is goed" Zegt hij terug. "Toppie" We gaan onze quali doen. Ik heb echt een goede tijd neergezet. "P3 je bent P3" Zegt Tom. "Yesss" Roep ik. Als iedereen het heeft gedaan ben ik P2 omdat iemand track limited had. Als de auto er weer staan ren ik naar Lando. "Je hebt al podium als je zo doorgaat hebben we beide podium en staan we bovenaan met McLaren" Zeg ik. "Komt goed Lot rustig" Zegt hij lachend. Ik lach. We gaan onze teambespreking doen en ik kijk Lando aan. "Lan" Zeg ik. "Ja?" "Plan M als ik dat zeg moet je Max in halen oké?" "Ja is goed alleen hoe want die is moeilijk in te halen" Zegt hij dan. Ik vertel zijn zwakke plekken. Iedereen luistert. "Daarbij weet ik nog meer mensen hun zwakke plek" Zeg ik. Ze kijken mij aan. Na de teambespreking gaan Lando en ik langs de andere en hoor ik Max tekeer gaan tegen zijn Crew. "Oei die hebben iets fout gedaan blijkbaar" Zeg ik. "Jep" Zeg Lando. De andere komen ook aan lopen. "Daar zijn de sterren hoor" Zegt Charles. "Ben de snelste soms" Zeg ik. Ze lachen. Ik ga mijn crew bellen dat ze morgen vrij hebben omdat ik ze ook rust gun door deze lange nacht. Ze gaan Zak ook bellen of het waar is. "Je gaat de race zonder pit Crew doen?" Vraagt Charles. "Nee hoor ik heb mijn pit Crew" Zeg ik. Charles lacht. "Ik zeg 1 ding jullie zijn vervelend aan het worden dat mag geen naam hebben" Zeg ik. Hij kijkt zielig naar mij. "Kom Lan we gaan eten halen en Carlos kom" Zeg ik. "En wij dan?" Vraagt George. "Je mag mee hoeft niet" Zeg ik. We gaan allemaal wat eten en daarna weer naar het hotel. Wat een leven he? Nee ik weet het soms wil ik er ook wel eens op uit gaan en even feesten in een club. Ik ga in bed liggen en ben vergeten Max zijn motor weer normaal te laten werken!!! Doe ik morgenochtend nog wel. Ik probeer te slapen maar het zit me nog niet lekker. Ik ga nog naar de track en doe de red bull pak aan en zeg dat ik er nog aan moet sleutelen. Ze laten me binnen en ik laat zijn motor weer normaal werken. Nadat ik dat heb gedaan ga ik weer naar het hotel en ga ik slapen.

Racing For A Girl ~ Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu