Pov Lotte
Vandaag is het zo ver!!! De Halloween race kan beginnen. De laatste rondes worden om nooit meer te vergeten. Ik heb een eng costume aan getrokken. Na ja eng voor nu even drie gasten te laten schrikken. Ik loop naar hun toe. "Brein brein" Zeg ik en loop als een echte zombie naar hun toe. "L L Lance achter je" Zegt Max bang. Lance draait zich om en begint te gillen als een meisje. "Pff daar bang voor?" Vraagt Esteban. "Brein lekker van Esteban" Zeg ik. Ze gillen alle drie als kleine meisjes. Ik begin te lachen en ren weg. Ik spring voor de McLaren garage. "Hey jongens hoorde jullie net iemand gillen?" Vraag ik. "Ja" Zegt Lando maar schrikt ook als hij mij ziet. "O wacht geef me vijf minuten" Zeg ik. Ik ren naar de pitbox van Pierre en kleed me om tot vampiertje. Ik ren terug waar ik ze aan kijk. "Je bent snel" Zegt Charles die George nog steeds negeert. "Ik altijd maar weet je wie die drie gillende keuken meiden waren?" Vraag ik. "Nee" Zeggen Ze. "Lance, Max en Estebang" Zeg ik Grinnikend. Ze lachen. "Jij bent erg" Zegt Ricciardo. "Hmm ja klopt" Zeg ik. "Je hebt er zin in hè?" Vraagt George. "Ja dit wordt de beste race ooit en 1 om nooit te vergeten" Zeg ik lachend. "Hou op met die enge lach" Zegt Pierre. "Let jij maar eens op ik moet zo naar de racebaan" Zeg ik. "O lot kan je even naar mijn Ferrari kijken hij reed niet lekker toen ik oefende" Zegt Charles. "Ik ga al" Zeg ik en ren naar zijn Garage die naast die van Hamilton is. Ik pak de spullen waar ik de motor bekijk. Er is inderdaad iets met die motor aan de hand. Ik zet het allemaal weer goed en zie dan weer Hamilton met zijn Crew staan. "Hey" Zegt hij. "Adios" Zeg ik en ren snel weg. "Ik praat zo wel met je!" Roept hij. Ik wordt geroepen en ren naar die genen toe. "Ben je klaar voor je optreden zo?" Vraagt de baas van F1. "Ja en nee. Ja want ik laat iedereen zien dat ze me niet moeten onderschatten en nee want ben zenuwachtig zo veel mensen die kijken" Zeg ik. "Komt goed, ga je klaar maken en verover die baan" Zegt hij. "Komt goed" Zeg ik en ga snel weer het zombie pak aantrekken. Ik wordt opgeroepen en ik ga dansen op een mash-up van Glee die Thriller/Heads Will Roll heet. Als de stem komt komt Pierre er ook bij die de stem doet. Als Pierre klaar is gaat hij zichzelf snel omkleden. Ik doe nog 1 optreden met een Halloween liedje. Als iedereen klaar is ga ik weer van de baan. Ik kleed ik me weer om maar dan met een hele brede lach. De jongens gaan beginnen. Ik ga kijken. Als de jongens nog tien rondjes moeten worden ze naar de pitstop gestuurd. Time to shine voor mij. Ik ga in een rap tempo met heel veel mensen de baan omtover tot een horror baan. Als dat klaar is met ja laten we zeggen binnen een uurtje mogen ze weer de pitstraat uit. "Welcome to your biggest nightmare of your life" Zeg ik door de microfoon. De race start weer en ik ga met de andere de pitstraat verbouwen. We laten drie garages open en maken het horror. Als de drie laatste laps er zijn moeten Esteban, Lance en Max deze weg in. Ik heb voor de race iets met hun auto gedaan zodat ik ze kan besturen in deze laatste drie rondjes. Ik hoor sommige over de boordradio gillen. De tijd is er en ik neem drie auto's over en laat ze de ergste nachtmerrie van hun zelf zien. Ze hebben geen controle meer over hun eigen auto. Ik hoor de angst van hun uit de boordradio komen. Als het rondje voorbij is, is er zeker wat met de stand gebeurt. Charles staat eerste Pierre tweede en Lando derde. Als alles is gedaan komen de bazen naar het podium. "Goedenavond, we willen iemand het podium op roepen want dat is zeker de nummer 1 van deze race" Zegt de baas. "Lotte kom maar" Roept hij. Ik kom aan rennen en kijk hem aan. "Dit idee is door haar verzonnen en alles is door Lotte ontworpen" Roept hij. Veel mensen vragen of het waar is. "Ja het is waar ik heb dit verzonnen, ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden ik in ieder geval wel" Zeg ik. Ik geef de microfoon terug en loop weer snel terug naar de garages waar drie boze jongens mijn kant op komen. "Jij!" Roept Lance. "Ik?" Vraag ik onschuldig. "Jij hebt met onze auto zitten knoeien!" Roept Esteban. "Is er bewijs dan?" Vraag ik. "Nee" Zegt Max. "Geen bewijs dus ben ik niet schuldig en ik heb niks gedaan" Zeg ik. "Jij hebt het wel gedaan" Zegt Esteban. "Hey geen bewijs gillende keukenmeiden en geen idee waar jullie het over hebben, geen idee wat er met jullie auto's is gebeurt" Zeg ik. "Weet je wel" Zegt Max. "Ik eet je brein" Zeg ik. "Was jij dat?" Zegt Lance stoer. "Ja en jullie waren echt super bang" Zeg ik. Ze kunnen niks terug zeggen dus gaan ze snel weg. Ik lach en loop naar Pierre toe die met de andere staat. "Lekker gedaan Pierre en die stem ook lekker bezig geweest" Zeg ik lachend. "Dankjewel zusje en heb je dit echt helemaal zelf ontworpen?" Vraagt hij. "Ja en die watjes daar hebben hier door moeten rijden en die gilde het hardst" Zeg ik lachend. "Die slapen even niet meer" Zegt Charles. "Klopt" Zeg ik. "Moet alleen nog opruimen" Zeg ik. "Hoeft niet wordt al gedaan" Zegt Lando. Ik lach. "Wij gaan naar het podium" Zeggen Pierre, Charles en Lando. "Is goed" George wilt zijn arm om mij heen slaan maar ik loop net een garage verder. Niet vandaag! Mijn dag! Nadat ze het podium moment hebben gehad en alle interviews komt Charles aan rennen. "Trouwens voor ik het helemaal vergeet dankjewel voor mijn auto maken want zonder jou was dit ding niet vooruit te branden" Zegt Charles die een kus op mijn wang drukt waar George bij is. "Geen dank" Zeg ik lachend. Hij rent naar de pitbox. Ze kleding zich om. Ik loop weer langs de garages. "Hey" Zegt Hamilton. "Hoi" Zeg ik. "Knap gedaan die Ferrari die niet voor uit de branden was gemaakt te hebben in een paar seconde" Zegt hij. "Wat wil je nou?" Vraag ik. "Kom naar ons" "Al geef je jou salaris aan mij dan kom ik nog niet naar Mercedes" Zeg ik en loop zo door. "Wat heb je met dit gedaan?" Roept Esteban gillend naar mij. "Niet veel Estebang" Zeg ik en loop snel door. "Deze vampier is weg hier" Roep ik en zie veel mensen weg gaan. Na een tijdje komen Pierre, Lando en Carlos aan lopen. "Zullen we gaan Vampier?" Vraagt Carlos. "Graag wil een aardbeien Shake" Zeg ik lachend. We gaan snel eten en daarna naar het hotel. Het was een geweldige dag alleen was best wel vermoeiend moest er al vroeg zijn. Ik val in slaap tegen Pierre aan en krijg niks meer mee.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan