Hoofdstuk 8

737 8 2
                                    

Pov Lotte
"Ik ga naar huis als jullie het niet erg vinden" Zeg ik. "Nee Tuurlijk niet" Zegt Romain. "Mooi en Charles wil jij rijden in groene monster?" Vraag ik. "Ja hier mijn Ferrari" Zegt hij en gooit de sleutels. Ik vang ze en gooi mijn sleutels. "Racen?" Vraagt Lando. "Pfff zelfs in een Ferrari rij ik jullie er nog uit" Zeg ik. "Laat zien dan" Zegt George. "Mag het Charles?" Vraag ik. "Het mag" Zegt hij. "Yessss" Zeg ik en ren naar zijn auto. Ik stap in en de andere komen er ook aan. We rijden naar de startstreep. "Ik race niet mee want ik weet dat ik dit ga verliezen" Roept Charles. "Met die groene?" Vraagt Lando. "Kippetje" Zegt George. "Charles kom bij mij" Roep ik. "Dat is niet eerlijk" Roept George. "Jullie zijn ook niet eerlijk" Roep ik terug. "True" Zegt George. "Mag ik proberen in die groene?" Vraagt Daniel. "Als je hem kapot maakt moet jij dokken maar probeer maar" Zeg ik. "Charles je kan bij 1 van ons" Zegt Lando. "Net nog niet ik ga met Lot mee" Zegt Charles en rent snel naar mij. Hij gooit sleutels naar Daniel. Hij gaat naar mijn groene monster. Hij komt naast mij staan. Carlos roept ready set go! We rijden weg en ik zeg tegen Charles nu. Hij schakelt en ik kan zo door rijden. We rijden de jongens er zo uit! Charles schakelt voor mij. We rijden weer over de finish en ik rij het af voor de snelheid te verminderen, dan rij hem rustig naast de andere jongens. Ze stappen uit. "Niet eerlijk weer verloren" Zegt Lando. "Ferrari's zijn snel hoor ik kan met iedere auto winnen van jullie" Zeg ik. "Zelfs met een Mercedes?" Vraagt George. "Ja zelfs met jou auto en die van Lando" Zeg ik. "Hoe dan?" Vragen ze. "Geheim" Zeg ik. Ze kijken mij aan. "Zullen we naar huis gaan?" Vraag ik dan snel. "Ja is goed" Zeggen ze. Charles neemt mij groene monster en ik neem zijn Ferrari. We gaan naar huis maar ik weet dat de jongens mee gaan omdat Pierre het vraagt. Iemand belt Charles. Ik schrik maar neem op. "Charles waar ben je?" Vraagt iemand in het Frans. "Ik ben Charles niet maar hij is bij Pierre en Mij" Zeg ik. "Uh wie ben jij?" Vraagt hij. "Lotte Galsy aangenaam" "Ben je familie van Pierre Gasly?" Vraagt degenen. "Zusje van Pierre maar jij bent het broertje van Charles geloof ik klopt dat?" Vraag ik. "Ja sorry ik ben Arthur" "Leuk je te leren kennen je stem is net die van Charles" Zeg ik lachend. "Dat hoor ik wel vaker" Zegt hij. "Trouwens waarom rij jij in zijn Ferrari?" Vraagt hij er achteraan "Hij wilde graag in mijn groene monster rijden en met groene monster bedoel ik een auto dat laat Charles je zo wel even zien" Zeg ik. "Ben benieuwd" "Komt goed ik zal tegen hem zeggen dat je gebeld hebt" Zeg ik. "Is goed dankjewel Lotte" Zegt Hij. "Geen dank" Zeg ik lachend. Hij hangt op en ik rij de auto de oprit op. Charles komt aan rijden en Raft. Ik lach en pak zijn telefoon maar die van mij ook. Ik stap uit. Hij rijd hem weer netjes in de garage. Ik ren snel de garage in voordat die dicht gaat. "Zo jij durft" Lacht Charles. "Ik wel" Zeg ik lachend. Hij lacht en kijkt mij aan. "Je wilt wat vertellen he?" Zegt Charles. "Ja maar dadelijk komen Lando of George en dan moeten hun het ook perse weten" Zeg ik. "Komt goed" Zegt hij. "O je broertje belde en wilt een foto van mijn groene monster" "Kan die krijgen" Zegt Charles. "Je had je telefoon nog in je auto laten liggen en toen belde hij" "Die belt altijd als ik niet in de buurt ben van mijn telefoon was het Arthur?" Vraagt Charles. "Ja was Arthur" Zeg ik. "Ja die belt op de momenten dat ik er niet ben" Ik lach. "Zal ik een foto maken?" Vraag ik. "Ja is goed en we maken er zo ook 1 van jou toch dan weet Arthur wie hem heeft gemaakt" Zegt Charles. "Is goed" Lach ik. Ik maak een foto van hem met mijn groene monster. Hij maakt er 1 van mij en mijn auto. Hij stuurt ze naar Arthur. "Ik weet niet hoor maar zijn wij gewoon snel of hun zo langzaam als een slak?" Vraag ik. "Alle twee wij snel hun langzaam" Zegt Charles. Ik lach en we lopen naar binnen. "Maar Lot wil je het nog vertellen?" Vraagt hij. "Ja" Zeg ik. We gaan naar de keuken. "Kijk waarom niemand weet van die racebaan" Zeg ik. "Maar Pierre heeft dat toch vertelt" Zegt Charles. "Dat is niet de echte reden" "Sorry vertel" Zegt hij. "De echte reden is dat ik het niet wil dat het bekend wordt gemaakt omdat ik bang ben dat andere landen het dan ook willen of ik bijvoorbeeld een Big Ban zou moeten verzinnen en uit tekenen, ik zit daar niet heel erg op te wachten. Dit is uniek en heb Frankrijk ook geholpen met winkels ontwerpen" Zeg ik. Hij luistert. "Ik wil gewoon niet al te veel opvallen dat is het denk ik al is je eerste race winnen nou niet bepaalt heel onopvallend" Zeg ik. Charles lacht. "Je valt zeker op als enige formule 1 chick die raced" Lacht hij. Ik lach. "De onopvallende die juist niet wil opvallen valt heel erg op" Zeg ik lachend. "Dat doet ze zeker maar weet dat als het zou gebeuren George, Alex, Lando, Pierre en ik je altijd zullen blijven steunen"  "Weet ik alleen weet je wat het is?" Vraag ik. "Nee vertel" Zegt hij en gaat op het aanrecht zitten. "Ik ben gewoon zo bang dat ik het zo druk krijg omdat andere Landen het dan ook willen enzo en ik mijn vrijheid niet heb om te racen want gisteren dat was zo vet! Dat zeg ik eerlijk, en het feit dat ik mijn racelicentie heb zegt ook veel" Hij lacht en we horen de deur open gaan. "Maar je kunt het en wij maken het niet bekend belooft" Zegt hij. "Ik geloof je helemaal" Zeg ik. Hij lacht. De jongens lopen naar binnen. "Wat doe je op mijn aanrecht?" Vraagt Pierre. "Chill hij was aan het praten met mij en ik was drinken aan het pakken maar ook eten" Zeg ik. "Sorry" Zegt Charles. "Heb drinken voor je?" Zeg ik. "Voor mij?" Vraagt hij en zijn ogen beginnen te stralen. "Tuurlijk heb ik dat ik denk aan mijn broer" Zeg ik lachend. Hij lacht. We lopen naar de woonkamer. Ik pak alle drinken voor de jongens, een bak chips en die dingen. Ik loop naar de jongens en zet het op tafel neer. "Dankjewel Lot" Zegt Pierre. "Geen dank en ik ga zo even verder" Zeg ik en glimlach. "Is goed Lot" zegt hij. De jongens gaan een film kijken. Ik ga naar mijn kamer en ga verder met de fast and furious auto. Ik kan zoveel kanten op. Uiteindelijk stop ik er mee en loop ik naar beneden. De jongens praten en lachen. Ze zitten nog steeds Netflix te kijken. Ik glimlach en pak wat te eten maar ga weer gelijk naar boven waar ik mijn eigen ding doe. Na een tijdje wordt er op mijn deur geklopt. "Binnen" Zeg ik en doe me film op pauze. "Wat zat je te kijken?" Vraagt Charles. "Fast and the furious" Zeg ik. Hij lacht. "Je wilde nog wat vertellen want iedereen wilde weten over hoe je met de Ferrari ook kon winnen" Zegt Charles. "Techniek en heb vroeger straatraces gedaan" Zeg ik en kijk hem aan. Hij kijkt mij aan van dat is illegaal. "Weet ik maar ik kom onder alles uit ben een meisje en de zus van dus ik mocht racen" Zeg ik. Hij kijkt mij aan. "Dus door de straatraces kan je in iedere auto iedereen weg spelen" Zegt hij. "Ja precies daarom en wil dat tegen niemand vertellen behalve jij weet het nu" Zeg ik. "Weet Pierre het ook?" Vraagt Charles. Ik schud mijn hoofd. "Maar door dat kon ik mijn racelicentie snel halen" Zeg ik. "Ik snap hem" Zegt hij. Ik glimlach. "Ik zei toch ik ben O'Connor zelf" Zeg ik. Hij lacht en zegt dat ben je zeker. We gaan samen de film kijken en uiteindelijk val ik in slaap tegen hem aan.

Racing For A Girl ~ Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu