Hoofdstuk 76

303 2 3
                                    

Pov Lotte
Ik ben in Parijs met de Spice Girls. "Miss Race spice, are you ready for it?" Vraagt Ginger spice. "Denk het is het normaal dat je jezelf voor een optreden zo gespannen voelt?" Vraag ik. "Ja dat is normaal" Zegt Baby Spice. Ik knik. "Kom, je kunt het" Lacht Sporty Spice. Ik loop met de meiden mee en voel de spanning heel hoog op lopen. "Het komt goed Lot geloof me you got this" Zegt Ginger Spice. "I believe you" Zeg ik terwijl ik knik. Ik vind het jammer dat Pierre en de andere jongens er niet zijn. We gaan beginnen. We doen eerst spice up your life maar aan het einde hebben we gezegd dat we mijn versie gaan doen. We gaan het podium op en ik zie echt heel veel spice fans! Ik zie hier en daar ook race fans. Ik ga los en zing verder. Als ik moet zingen valt mijn oog op een jongen met bruin haar die heel erg op Charles lijkt. Ik kijk nog een keer goed, dan zie ik dat het Charles is! WAIT?! ALLE JONGENS ZIJN ER!!! Pierre heeft het vies maar mooi gespeeld. Het gaat in een rap tempo maar ik geniet er van. Als we bij het liedje Mama zijn wordt het moeilijk voor mij. "Ga anders dit liedje bij Pierre staan" Zegt Ginger spice zachtjes in mijn oor. Ik knik en gaan naar de jongens toe. "Hey" Zeg ik als ik naast Pierre sta. "Hey Lot" Zegt hij verbaasd. "Moet je niet bij de meiden staan?" Vraagt Charles. "Nee niet bij dit liedje" Iemand wilt het vragen maar krijgt een tik van Pierre. Ik grinnik. Ik krijg mijn microfoon. Ik zing het liedje maar dan naar Pierre toe. "Brother i love you, Brother I Care, brother i love you, brother my friend" Pierre krijgt tranen in zijn ogen. Ik lach en na het liedje geeft hij mij een knuffel. "I love you too little sister" Zegt hij snikkend. Ik lach en duw een kus op zijn wang. Hij lacht. Ik ga weer naar de meiden. We zingen wannabe en het is echt een feest. De meiden laat mij veel van dit liedje zingen. Alle fans gaan uit hun dak. Als we alle liedjes hebben gedaan, gaan de lichten uit. De meiden hebben een Formule 1 wagen geregeld met Zak en Christian. Die wordt snel opgezet en ik ga er in zitten. Dan begint spice up your life weer maar dan met mijn tekst er op. Als de lichten aan gaan begint iedereen te schreeuwen. Ik lach. "Wait wait wait" Roept ginger spice. "Waarom staat er een formule 1 auto op ons podium?" Vraagt Baby spice. "Spice up your race!" Roep ik door mijn microfoon. Dan begint de muziek weer en kom ik de auto uit. Alle fans gaan uit hun dak! We beginnen. We gaan helemaal los. Als het liedje is afgelopen kijk ik de Spice Girls aan. Ze lachen. Ik geef ze een knuffel. "Dankjewel meiden" Lach ik. "Geen dank" Zeggen ze. "Geef haar een groot applaus!!" Roepen Ginger en Sporty Spice. Iedereen geeft mij een groot een applaus. Ik lach. Na het applaus gaan we weer van het podium af. "Je deed het zo goed" Zegt Baby Spice. "Je past ook echt heel goed in de groep" Zegt Scary Spice. Ik lach. Ze geven mij nog een groepsknuffel. "Nog 1 laatste optreden in Londen en dan is mijn tienerdroom voor goed voorbij en mijn tiener heldinnen zijn dan echt gestopt" Zeg ik. "We stoppen nooit beloofd" Zegt Posh Spice. Ik lach. "Ga lekker naar Pierre en de rest, we zien je sowieso in Londen nog" Zegt Ginger Spice. "Komt goed" Lach ik. We kleden ons allemaal om en ik ga naar Pierre toe. Als ik daar ben kijk ik de jongens aan. Ze hebben het niet door. "SPICE UP YOUR RACE!" Roep ik uit het niets. Charles schrikt maar Pierre ook. Ze laten hun telefoon vallen maar ik kan ze nog snel vangen. "Lot!" Roept George. "Sorry maar ja" Zeg ik. "Wat?" Vraagt Arthur. "Niks" Grinnik ik. "Waar zijn onze telefoons?" Vragen Charles en Pierre te gelijk in Frans. Ik geef ze terug. "Dankje" Zeggen ze. "Geen dank zie jullie ik steel even een Ferrari" Zeg ik terwijl ik snel naar de auto van Charles ren. "Lotte!" Roept hij. Ik stap in en start de auto. Charles komt aan rennen. Hij trekt de andere deur open. "Wat doe je?" Roept hij. "Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor en je auto stelen" Lach ik. "Nee" "Ik wachten netjes op je" Hij kijkt me aan. "Misschien lokte ik je hier heen" Zeg ik. "Doe je dit ook bij?" Vraagt hij maar ik verstoor zijn zin. "Nee niet bij George of de andere" Zeg ik. "We weten dat Lando nog steeds een crush op je heeft" Zegt Charles. "Please shut up ik heb net opgetreden met me jeugdidolen verpest het voor 1 keer niet alsjeblieft" Zucht ik. "Sorry Lot dat wilde ik ook niet doen" Zegt hij. "Het is oké hier" Zeg ik als ik zijn sleutels terug geef. Ik stap uit en loop naar Dino toe. "Sorry ik ga al mee" Zegt Paul. Ik knik en loop dan maar door. "Mister Leclerc weer?" Hoor ik Arthur zeggen. Ik knik. "Kom maar" Ik stap bij Arthur in. "Je pasten er gewoon helemaal bij!" Lacht Arthur. "Ja was ik een echte spice?" "Zeker Lot je deed het super" Ik lach. "Believe me en hier" Zegt hij en zet heel hard muziek aan. Hij zet Love Me Like You Do aan van Ellie Goulding. Hij weet dat Charles en ik hier vaak los op gaan. Ik zing het hele liedje mee. Arthur doet ook mee maar is geen Charles! Hij rijd naar het hotel. Als we daar zijn zing nog heel even en hoor ik een valse stem van Charles die mee zingt. Ik begin te grinniken. "Heb je ons liedje op gezet?" Vraagt Charles aan Arthur. "She needed it because you was stupid" Antwoord Arthur. Charles wilt wat zeggen maar ik doe als of ik val waardoor Charles mij red. "Always Prince Charming who save me" Zeg ik lief. "Kan je niet laten vallen" Zegt hij. Ik lach. We gaan naar binnen en ik ga naar mijn kamer. Ik val eigenlijk meteen in slaap zodra ik mijn bed aan raak. Alles is in Engeland is hetzelfde. De show is afgelopen. "Ik wil de meiden bedanken dat ik mee mocht doen en ze me deze kans hebben gegeven! Geef nooit op en dream big!" Roep ik door de mic. Iedereen lacht. Als iedereen zijn zegje heeft gedaan gaan we backstage. "Lot?" Zegt Baby Spice. "Ja?" "Je mag je show kleding meenemen het past bij je en is speciaal voor jou gemaakt dit krijg je van ons" Zegt Sporty Spice. "Dankjewel" Lach ik. Ze lachen. We kleden ons om en gaan dan uit eten. Nyck is er vandaag ook bij met de andere. Ik ben nog een plannetje aan het verzinnen! Ik pak Esteban wel terug met Lance😡!. Ik rij naar een restaurantje waar we allemaal afspreken. Als ik daar ben app ik Dom meteen. Ik spreek Dom nog heel vaak alleen deze maand niet hij is druk bezig met een film. Hij appt me meteen terug. Oké dat is mooi.

Racing For A Girl ~ Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu