Hoofdstuk 14

611 8 0
                                    

Pov Lotte
Ik loop naar de pitbox van Pierre en lach. Zou toch gaaf zijn als ik er zelf 1 zou hebben een pitbox bedoel ik dan. Ik kleed mezelf om en verlang weer naar een trui. Ik ben half girly gekleed. Iemand klopt op de deur. "Ja?" Zeg ik. "Pakketje voor mevrouw Gasly" Hoor ik Charles zeggen. Ik lach en doe de deur open. "Wat dan?" Vraag ik. Hij geeft het aan. "Kijk zelf maar have fun with it" Lacht hij. Ik pak het aan en snap het half. Hij loopt weer weg en ik kijk in de tas. Het is de gele trui van Charles! Ik lach maar trek hem snel aan. "Lot?" Roept Lando. Ik trek de deur open. "Yes here I am" Zeg ik. Hij schrikt. "Hier een trainingsbroek gewoon omdat het kan"  "Adidas zwart?" Vraag ik. "Yes" "Thank you Lando" Roep ik en geef hem bijna een kus op zijn wang. "LANDOO DUURT LANG" Roept George. Ik lach. "Thank you" Zeg ik nog een keer. Ik kleed me snel om en heb nog hakken aan. Ik loop naar de jongens toe. "Kan ik op iemand zijn rug?" Vraag ik. "We got you" Zegt Pierre. "Hier schoenen van niemand net gehaald snel" Zegt George. "Jullie weten wel hoe je mij weer omtovert tot Race chick he" Zeg ik lachend. "Wij wel" Zegt Alex. "Mis alleen nog zo'n leren jasje met Gasly er op" Lach ik. De jongens lachen. Ik pak de schoenen aan van George en  trek ze meteen aan. "Veel beter dit" Zeg ik lachend. De jongens lachen. "Kom we gaan ik wil eten!" Zeg ik maar spring toch op Pierre zijn rug. "Je bent lui" Zegt Pierre. "Ik heb gewerkt en jij niet dus" Hij lacht. "Jij krijgt geen hamburger omdat je me lui vind" Zeg ik. "Nee sorry" Ik lach en zeg oké. "Mag ik rijden?" Vraag ik aan Pierre. "Nee" Zegt hij. Ik kijk zielig. "Kom maar" Zegt Lando en gooit een sleutel. Ik vang hem. Ik spring van Pierre af. "Ik ga naar een McLaren" Roep ik maar voor iemand kan antwoorden ren ik weg. "Ben ik die kwijt?" Hoor ik Lando nog net zeggen. Ik ren maar kan net stoppen voor die auto en doe hem open. Lando komt aan rennen. "Ben hem niet kwijt he?" Roept hij. "Nee" Zeg ik lachend. De jongens gaan ook zitten in hun auto. Lando komt naast mij zitten. Hij wilt het uit leggen. "Shh" Zeg ik terwijl ik hem aan zet en zo weg rij. "Wow" Zegt hij. "Auto's he" Lach ik. De andere jongens rijden achter ons aan. "Naar de Mac of een echte restaurant?" Vraag ik. "Geen idee" "Restaurant" Zeg ik en rij daar meteen heen. De andere volgen. Als we daar zijn parkeer ik de auto netjes. We stappen uit dan ik doe de auto op slot en gooi de sleutels terug naar Lando. We loop naar binnen. "Wacht op ons" Zeggen de jongens. "Kom heb echt trek" Zeg ik. Ze komen er snel aan. We krijgen een tafel waar we gaan zitten. "Kom je hier vaker?" Vraagt Lando. "Negen van de tien keer als ik hier ben wel ja voor ik ging racen" Zeg ik. Ze lachen. We krijgen de menukaarten. "Ik weet het al" Zeg ik. "Nu al?" Vraagt George. "Hamburger is hier echt te lekker" Zeg ik met een lach. "Wij doen met jou mee doen" Zeggen de jongens. "Top" Zeg ik lachend. We geven het door en ik geef ook het drinken door. "1 wijntje en een biertje voor jullie kan wel toch?" Vraag ik. "Tuurlijk kan dat" Zeggen de jongens. "Ik neem wel zo cola of water" Zeg ik lachend. De jongens lachen. "Als jij Alpha Tauri met Pierre en Yuki samen in de top 3 in kan rijden gaan we weer uit eten" Zegt Charles. "Beloof je me dat?" Vraag ik. "Belooft" Zegt Charles. "Jullie allemaal?" Vraag ik. "Yes" Zeggen de jongens. "Dan mag ik nog wat wedstrijden gaan rijden" Zeg ik. "Heey" Zegt Pierre. "Jullie staan nu op de achtste plek" Zeg ik. "Correctie zesde door jou overwinning vandaag" Zegt Ricciardo. "Laat zien?" Zeg ik maar trek zijn telefoon uit zijn hand. Ik kijk en lach. "Het is waar sorry alsjeblieft" Zeg ik en stop zijn telefoon terug in zijn hand. "Je hebt reflectie daar zeg je u tegen" Zegt Ricciardo. "Niet waar" Zeg ik. "Wel waar kijk maar" Zegt Pierre die doet alsof hij mij slaat. Ik pak binnen no time zijn pols vast. "Het was een grapje" Zegt hij. "Charles waag het" Zeg ik en pak meteen zijn pols. "Meisjes plagen" Zegt Lando. "Wil jij ook?" Vraag ik. "Nee" Zegt hij gaat snel achter George zitten. "Hier is jullie drinken" Zegt de ober. "Dankjewel" Zeg ik lachend. "Geen dank" Zegt hij lief. Ik zie dat Pierre naar iemand seint maar zodra hij ziet dat ik kijk stopt hij. Ik kijk hem aan. "Hey zusje" Zegt hij lief. "Naar wie seinde je?" Vraag ik. "Ik seinde helemaal niet" Zegt hij. "Pierre ik ben niet gek"  "Dat zeg ik ook niet" Zegt hij. "Je was aan het seinen" "Ik was helemaal niet aan het seinen" "Pierre ik ben niet gek! Je was aan seinen met wie was je aan het seinen?" Vraag ik boos. "Met niemand ik seinde niet"  "Prima" Zeg ik terwijl ik mijn stoel naar achteren schuif en zijn autosleutels snel pak. "Nee Lotte terugkomen" Zegt Pierre boos. Ik loop naar zijn auto. "Lotte hier komen" Roept hij en rent achter mij aan. "Met wie was je aan het seinen ik ben niet gek Pierre Galsy" Schreeuw ik. "Mensen waren jaloers oké"  Ik zie dat Charles, Lando en George komen aan rennen. "Lot stop" Zegt Lando. "Lotte kom" Zegt George. Charles trekt mij weg. "Rustig hij seinde naar ons" Zegt Charles. "Was dit zo moeilijk om te zeggen?" Vraag ik en smijt de sleutels van Pierre terug. "Wat? Ben je niet boos?" Zeggen George en Lando. "Misschien wel, Misschien niet" Zeg ik. "Maar is het echt zo moeilijk om het gewoon te zeggen?" Vraag er achteraan. "Ja" Zegt Pierre. "Hmm oké volgende keer kan ik ook moeilijk dingen toegeven" Zeg ik. Ik trek me uit greep Charles. "Lot" Zegt Pierre. "Nee Pierre Gasly" Zeg ik en loop zo weer naar binnen. Ik ga weer naast Ricciardo zitten. "Gaat het?" Vraagt Ricciardo. "Ja gaat"  "Vertel" Zegt hij. "Nou luister, waarom kan mijn broer niet eerlijk zijn tegen mij?" Vraag ik. "Boys will be boys" Zegt Seb. "Ja en ik ook want geef het gewoon toe" Zeg ik. Ze lachen. "Nee ik weet het jongens zijn zo" Zeg ik en draai mijn ogen. "En nee ik wil geen vriendinnen ben blij met jullie die wel normaal kunnen doen" Ze lachen en zeggen komt goed. De andere komen ook weer zitten en ik negeer Pierre. Ik weet dat iedereen de gespannen gevoel voelt. "Lot" Zegt George. Ik draai me om naar hem. "Het spijt ons" Zegt hij. Ik kijk hem aan en neem een hap. "Jongens stop dit" Zegt Romain. "Zij begon" Zegt Pierre. Ik zucht en zeg niet eens wat. Ik leg mijn hamburger terug. "Ik heb geen trek meer ik ga lopen" Zeg ik en schuif mijn stoel naar achteren. "O en Pierre betaald" Zeg ik en loop zo weg. "Lotte wacht op ons" Hoor ik .......

Racing For A Girl ~ Dutch Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu