Pov Lotte
Ik wordt even wakker maar voel dat Mick en Arthur ook in slaap zijn gevallen tegen mij aan. Ik zie dat iedereen slaapt en lach. Nog heel even slapen dan. Ik leg het dekentje ook om Mick en Arthur heen en val weer in slaap.*na de hele vlucht geslapen te hebben*
Ik wordt weer wakker en zie dat het licht is. We zijn weer in Monaco!!!!! De andere worden ook wakker. "We zijn er" Zeg ik lachend. "Nu al?" Vraagt George die zich uitrekt. "Ja" Lach ik. We gaan allemaal er uit en gaan naar onze auto's. Ik ga even snel naar huis fris me op en trek mijn kleding aan voor de garage. "Jongens ik ga naar mijn garage" Zeg ik en pak wat spullen die ik nodig heb. Ik neem mijn groene monster mee. Als ik daar aan kom rijden zet ik hem voor de garage en stap ik uit. Ik wil de deur opendoen maar dan stopt er een andere auto. "Staan blijven" Zegt Esteban. Ik draai me om. "Pardon ben je hondje niet" Hij lacht. "Wil je vechten want kan wel meer klappen krijgen hoor dan kan ik jullie nog langer laten Schorsen" Zeg ik en ga voor hem staan. Hij komt aanlopen en wilt mij vast pakken. "HEEEY" Schreeuwt iemand. Esteban en ik draaien om en zien Dom uh ik bedoel Vin Diesel. Hij komt aanlopen en duwt Esteban tegen de muur. "Jij laat haar hier met rust! Je laat haar met rust als ze thuis is! Hoor je me?" Zegt hij. "J j ja meneer" Zegt hij. "Mooi zo en als je haar slaat of aan raakt dan ben je van mij ik weet je te vinden!" Roept hij als hij Esteban meteen los laat. Hij rent naar zijn auto en rijd heel snel weg. "Hey jij bent denk ik Lotte" Zegt hij. "Ja dat ben ik" Zeg ik en kijk hem aan. "Volgens mij weet je wel wie ik ben maar alsnog ik ben Vin Diesel" Zegt hij. "Klopt je speelt Dom in fast and the furious" "Een echte kenner dus" Zegt hij. "Meer dan dat denk ik" Lach ik. Hij lacht. "Hoe kwam je eigenlijk in mijn garage? En hoe wist je hoe ik heet?" "Reserve sleutel verstop je waar Dom hem ook zou verstoppen en door Charles" Zegt hij. "Leclerc?" "Ja Charles Leclerc" Zegt hij. Ik kijk hem aan. "Ik ben ooit bij een race geweest" Zegt hij. "Wauw zo gaaf" Zeg ik. Hij lacht en zegt dan is dat ook een auto van ons want hij komt bekent voor. "Ja waar Brian in aan komt en de eerste race meedoet" "Wow hij ziet er exact uit als het origineel" Zegt hij. "Dankje alleen zit er geen lachgas in" Zeg ik lachend. Hij lacht en kijkt naar mijn gezicht. "Ja ik ben niet zo vies van een gevecht" Zeg ik. "Je hebt raken klappen gekregen" Ik lach. "Heb ze ook uitgedeeld" Zeg ik. "Je durft" Zegt hij. "Ja ik was een beetje klaar met dat gejank van Max, Lance en Esteban en dan vooral van Max dus ja ik heb met hem gevochten" Hij lacht. "Ik ben ook helemaal niet vies van een straatrace" Zeg ik. "Wacht wat zei je?" Vraagt Dom. "Straatrace?" "Ja dat woord zocht ik" Zegt hij. "Heb je ooit mee geracet in Fast and the Furious?" Vraagt hij. "Nee maar heb wel genoeg street races gedaan om te weten hoe ik weg kan scheuren in iedere auto" "Wil je een race doen?" Vraagt hij. "Is goed" Zeg ik. Hij zegt waar we heen moeten en uiteindelijk hier terug komen. Ik knik en pak de groene monster. Hij neemt zijn auto mee. We tellen af en gaan op drie. Ik trap het gas in en gebruik alles wat ik heb geleerd van de films. Als we het hebben geracet kom ik als eerste terug bij de garage en komt Dom net iets later. Ik lach en stap uit. "Gewonnen van de genen die hier een ster in is" Lach ik. Hij lacht. "Je zou eens een straatrace met ons allemaal moeten doen voor een film" Zegt hij. "Nee joh gaat nooit gebeuren" "Let op mijn woorden je gaat er komen en je hebt mij nu" Zegt Dom. "Dat is waar" Zeg ik lachend. "Wat ging je eigenlijk doen?" Vraagt hij. "Een auto maken" Hij lacht. We lopen naar binnen en ik ga verder aan Bottas zijn Mercedes. Dom helpt mij en we praten. "Er is zoveel wat mensen niet over mij weten" Zeg ik tegen hem. "Vertel" Zegt hij. "Niemand weet dat ik straatraces heb gedaan behalve Charles" Zeg ik en kijk hem aan. "Ik dacht dat je dat allemaal had geleerd van onze films ook al zei je ik ben niet vies van straatrace" "Ik zei het toch" Hij lacht en zegt je hebt gelijk. "Er is nog meer wat mensen niet van mij weten en nee geen criminelen dingen behalve dat ik streetraces deed" Zeg ik. "Hoe ben je daar mee weg gekomen dan?" Ik vertel hoe ik daar mee ben weg gekomen. "Daar heb je een punt" Zegt hij. Ik lach. We komen een heel eindje met zijn tweeën tot zijn manager belt. Hij praat met zijn manager en na vijf minuten komt hij terug. "Hey ik moet gaan maar hier is mijn nummer als die drie gasten vervelend zijn dan kom ik je de volgende keer wel helpen en hou je wondjes goed schoon" Zegt hij lachend. "Dankjewel Vin of Dom" Zeg ik en lach. "You can call me Dom" Zegt hij lachend. Ik lach. "Thank you" "Geen dank" Zegt hij en knuffelt mij. Ik knuffel even mee en hij gaat weer weg. Als die weg is moet ik wel even gillen. Ik ga nog even door met de auto. Ik ga dan zelf ook naar huis na een tijdje. Ik rij snel naar huis als ik thuis ben gooi ik de deur open en ren ik naar Charles toe. "Dankje dankje dankje" Zeg ik en duw een kus op zijn lippen. Ik knuffel hem. "Sorry als je nu naar auto stuff ruikt" Zeg ik en ren naar boven. Ik ga snel douche. Als ik dat heb gedaan ren ik weer naar beneden. "What's happened?" Vraagt Lando. "IK HEB VIN DIESEL ONTMOET" Roep ik en sta te springen. Iedereen kijkt naar Charles. "Wat? Ik luister heus niet naar jullie met je nee niet vertellen. Ik verras haar zouden jullie ook eens moeten doen" Zegt hij. Ik doe mijn hand voor zijn mond. "Ik heb van hem gewonnen in mijn groene monster hè! En heb samen aan een auto gewerkt" Zeg ik blij terwijl Charles mijn hand likt. Ik lach en sla hem zachtjes met de gelikte hand. "Ieuw" Zegt hij en laat me snel los. "Is je eigen speeksel maar oké" Zeg ik. "Maaaar Esteban kwam uit het niets is mij gevolgd denk ik en Dom heeft hem weggejaagd!!" Roep ik super vrolijk. "Vin bedoel je" Zegt George. "Shhhh mag hem Dom noemen" Zeg ik. Ik sta te springen. "Zei je nou net dat je gewonnen had van hem met een race?" Vraagt Lando. "Jaaaaaa" "En dat hij Esteban heeft weggejaagd?" Vraagt Pierre. "Jaaaaaaa" Zeg ik en ben echt veels te druk. "Kom eens hier" Zegt Lando. "Neee!!!" Roep ik en ren snel weg. Hij komt achter mij aan rennen maar ik ren snel de trap op. Ik schiet mij kamer in en kruip zo onder de dekens. "Lot kom je bent te druk!" Roept Lando. Ik zeg helemaal niks. "George Charles" Roept Lando. Ik hou me heel erg stil en uiteindelijk zijn ze in mijn kamer. "We weten dat je bent hier" Zegt George. "Checkered flag" Roep ik en spring op. Ze schrikken en kijk mij aan. Ik ren weer naar beneden. Ik spring de laatste tredens naar benden en ren door naar de bank. Ik spring er op en ga tegen Pierre aanzitten. "Gaat het wel met je?" Vraagt hij. "Jazeker en ik heb mijn held gewoon ontmoet!" Hij lacht en doet zijn armen om mij heen. Ik knuffel hem en lach. "Waar is ze?" Vragen de jongens hijgend. "Hier" Zeg ik maar knuffel verder met Pierre. Ze kijken elkaar aan en dan naar mij. "Wat kan ook rustig zijn" Zeg ik. Charles komt aanlopen en George duwt hem weg. "Jongens" Zegt Pierre. "Ja" Zeggen ze. "Waar is Mick heen en waar is andere Leclerc?" Vraag ik als ik ze aan kijk. "Weten we niet" Zeggen George en Charles tegelijk. Ik sta op en ga op de bank staan. "Jullie weten meer!" Roep ik. Ze willen weg komen maar ik maak mijn aanval klaar en spring op ze, waardoor ze moeite hebben met blijven staan. "Je bent een aapje" Zegt George. Ik ga sta en vloer hem zo de bank op. Ze kijken mij aan. "Wat soms laat ik dingen niet zien" Zeg ik. De deurbel gaat en ik ren naar de deur. Ik ben sneller dan Charles en George. Ik trek de deur open en zie Mick en Arthur staan. Ik draai me om en kijk George en Charles aan. "Serieus laten jullie het deze twee doen?" Vraag ik. "Weg weg weg" Zegt George die het op een rennen zet. "Ga je er achteraan?" Vraagt Mick. "Nee niet echt" Zeg ik. Ik laat ze naar binnen en doe de deur dicht. Ik loop met hun naar de woonkamer. Ik zie George en Charles buiten in de tuin staan. Ik ren naar de deur, doe hem dicht en snel op slot. Ze komen aan rennen en proberen hem open te maken. Ze kloppen op het raam. Ik doe de gordijnen dicht en kijk de jongens aan. "Heb je dit echt gedaan?" Vraagt Arthur. "Jep" Zeg ik met een lach. Ze lachen. We doen ons gangetje en vergeet helemaal dat George en Charles buiten zijn. Iemand klopt op het raam en ik schrik. "Charles en George" Roep ik daarna ren ik naar de deur en doe de gordijnen open. "DOE OPEN" Roept George die het niet meer leuk vind. Ik doe de deur open en George rent naar de wc denk ik. Charles komt naar binnen en kijkt mij aan. "Oee kijk we zijn boos" Zeg ik en glimlach lief naar hem. Hij wilt wat zeggen maar ik ren al naar boven. Ik pak de twee warme truien en ren weer naar beneden, de laatste tredens val ik half. "Au" Roep ik en ren door. George en Charles zitten boos op bank. "Nou niet meer boos zijn schatjes alsjeblieft" Zeg ik. Ik gooi een trui naar hun. Charles kijkt mij aan en trekt die trui aan. George staat op en trekt die trui ook aan. Charles komt aanlopen. "Wat ga je doen?" Vraag ik. Hij tilt mij op. "Charles nee" Zeg ik. Hij zet mij snel buiten en doet hetzelfde als wat ik deed bij hun. Ik zucht maar lach. Ik neem een aanloop en klim het hek op maar ook over. Ik spring er van af en ren heel snel naar het huis van Romain. Ik klop daar aan en Romain doet open.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan