Pov lotte
Ik ben vandaag weer met de meiden op stap. Het is alweer twee maanden geleden dat Ricciardo, Romain en Carlos hun vriendinnen aan mij hebben voorgesteld het zusje van Alex is er ook altijd bij. Het is echt super leuk.. Na ja super leuk ik weet het niet hoor. Maar komt goed. "Lot kom je?" Roept het zusje van Alex. "Uh ja kom er aan" Roep ik en loop er snel naartoe. Ik kijk even achterom naar de racebaan waar al even niet ben geweest. We zijn bij de winkels aan gekomen en we hebben het weer over make-up maar ook designer kleding. Wat boeit het mij? "Lot welke make-up gebruik jij?" Vraagt Marion. "Eerlijk ik gebruik eigenlijk geen make-up" Zeg ik. "Niet? Kom we geven je een make over" Zegt De vriendin van Ricciardo. "E e een make over?" Vraag ik stotterend. "Ja" Zeggen ze allemaal. Ik voel me niet lekker worden. "Uhm meiden ik denk dat ik iets verkeerds heb gegeten ik ga naar huis ik loop wel" Zeg ik snel en loop weg voor ze kunnen antwoorden. Als ik uit het zicht ben ren ik snel en zo hard als ik kan naar de racebaan. Ik ren zo hard dat ik moeite heb met stoppen weet ik nu al. Als ik de pitstraat in ren kan net voor Pierre zijn garage stoppen. "Wow Lot was je niet met de meiden?" Vraagt Pierre. "Geef me je helm, doe je pak uit ik wil rijden!" Zeg ik en kijk hem aan. "Je hebt geen auto nodig je kwam heel hard en snel de pitstraat in" Zegt hij. "Pierre alsjeblieft" Zeg ik en kijk hem verdrietig aan. "Kom mee" Zegt hij. Ik loop met hem mee en hij trekt zijn pak uit in de pitbox ik sta aan de andere kant van de deur. "Wat is er gebeurd?" Vraagt hij. "Ze wilde mij een make over geven nou ik haat make-up en ik haat shoppen Pierre ik miste de racebaan" "Lot ik denk dat je nu wel weet waar je hoort toch?" Vraagt Pierre. "Ik ben 1 van de boys maar had het zelf nog niet ondervonden ik ga nooit meer een stad in alleen als ik wat nodig heb of eten ik hoor bij races te zijn en niet in een of andere winkel straat" Zeg ik. Hij lacht en doet de deur open. HIj staat omgekleed weer bij mij. Ik ren zijn kamer in waar ik mij super snel omkleed met zet zijn helm op. "Ik denk eerlijk gezegd dat George, Lando en Charles weer bij zullen zijn dat ze je weer zien" Zegt Pierre. "Mag ik hopen" Zeg ik lachend. "Ga snel naar de auto" Zegt hij. "Doe ik spreek je later" Zeg ik en ren snel naar de garage. "Pierre opschieten" Zegt zijn monteur. Ik steek mijn duim omhoog. Te grappig dit!! Ik ga de auto snel in. Ze maken alles klaar en ik rij de garage uit en rij naar de start. Ik sta achter een Ferrari en voor een McLaren. De lichten gaan uit en we gaan beginnen. Ik heb een perfecte start. Binnen een paar seconden ben ik Max al voorbij en sta ik eerste. Ik rij zoals ik nog nooit heb gereden. I have missed it so much!!! Ik rij lekker verder. Ik ga ook drie keer de pitstraat in. Ik sta nog steeds eerste! De laatste Lap komt er aan. Ik ga heel clean wat bochten door waardoor ik heel veel tijd win. Ik kom als eerste over de finish. "Lekker gedaan Lot" Roept Pierre. "Dankjewel Pierre" Zeg ik lachend en rij de auto naar het bordje van P1. Ik zie de Ferrari van Charles naar P2 rijden en George naar P3 daarna komt Lando. Ik klim de auto uit. "Lekker geraced Pierre" Zegt George. "Je had echt een clean begin man" Zegt Charles. "Pierre leer ons dat even" Zegt Lando. Ik doe Pierre zijn helm weer af en gooi mijn haren los. "Bedankt dat ik voor de tweede keer door jullie Pierre ben genoemd" Zeg ik en kijk ze aan met een brede lach. "Lot?" Vraagt Lando verbaasd. "Maar" Zegt Charles. "Je was bij de meiden" Zegt George. "Lang verhaal kort ben gevlucht" Zeg ik. Charles geeft mij meteen een knuffel. Ik lach en knuffel mee. George en Lando doen mee met de knuffel. "Ben blij dat ik hier weer ben" Zeg ik. "Wij zijn nog blijer dat je hier bent" Zegt Lando. Ik lach. "Je moet ons wel wat vertellen" Zegt George. "Komt goed" "Wat is er met de nummers twee drie en vier aan de hand?" Hoor ik Lance zeggen. "Jullie hoeven Pierre niet zo te knuffelen hoor" Zegt Esteban. Ik doe een stap naar voren. "Zie ik er uit als Pierre?" Vraag ik vals. "Niet jij weer!" Roept Max. "Weer verloren van haar" Zegt Esteban boos. "Ja ik weer en ja hoop dat je er tegen kan want ben niet bang om naar de pers te stappen zoals jullie altijd doen" Zeg ik vals. Ze draaien meteen om en gaan weg. "Watjes" Zeg ik lachend. Carlos, Romain, Ricciardo, Alex en Seb komen aan lopen. "Ja ik was met de dames maar voelde me niet lekker en toen bracht dat me hier" Zeg ik snel. "We horen het zo wel van je" Zegt Romain. "Komt goed" Zeg ik lachend. We gaan de interviews doen en daarna naar het podium. Het voelt goed om hier weer te staan! Ik pak de champagne aan en geef Charles en George een douche. Voor ze het bij mij kunnen doen ren ik snel weg en ga ik achter Ricciardo, Lando en Alex staan. De jongens lachen. Na de douche gaan we de laatste interviews doen. Als dat is gedaan ren ik naar Pierre toe voor een knuffel. "Dankjewel Pierre dat ik dit mocht doen van jou" Zeg ik en lach. "Geen dank Lot" Zegt hij lachend. "Was Frans niet boos?" Vraag ik. "Heb het hem uitgelegd dus nee hij snapte jou en mij" Zegt hij. "Gelukkig en zal het niet zomaar nog een keer doen" Hij lacht en zegt weet ik zusje. Ik lach en kijk hem aan. "Echt heel erg bedankt" Zeg ik. "Geen dank zusje echt" Zegt hij en knuffelt mij. Ik hoor de andere al weer aan komen en lach. "Ik heb jullie echt gemist" Zeg ik zachtjes. "Wij jou ook" Zegt Pierre. "Groepsknuffel" Roept Lando die ons meteen mee knuffelt. De jongens knuffelen mij. Na de knuffel kijk ik ze aan. "Vertel" Zegt Alex. "Ik ben one of the boys, ik haat make-up, het boeit me niet wat ik aan heb al trek ik een shirt van jullie aan wat kan mij het schelen? Nagels gelakt kots er van! Ben niet zo ik misten de racebaan ik misten het geluid van die auto's misten de adrenaline van de snelheid, ik hou ervan om auto's in elkaar te zetten en niet in 1 of andere rare winkelstraat te zijn wat ik niet ken en toen hadden ze over een make over en toen voelde ik me niet lekker worden, dus daarom ben ik hier heen gedaan moest Pierre alles inleveren zodat ik kon rijden want dit is wat ik leuk vind dit is wat mij gelukkig maakt dit is wat ik kan en ik plezier in maak" Zeg ik en kijk de jongens aan. "Welkom in onze wereld als eerste chick" Zegt Charles lachend. "I'm proud of it" Lach ik. Ze lachen. "Sorry dat het niks is geworden" Zeg ik. "Dat is niet erg wij wisten al wel dat je het niks zou vinden alleen jij moest het nog even weten" Zegt Carlos. Ik lach. "Dankjewel" "Geen dank" Zeggen ze. "Ik heb niet eens gewogen voor de race" Zeg ik maar kijk de jongens aan. Ze beginnen te lachen. "Ik zeg wel ik ga zo hamburgers halen heb trek gekregen van make-up praat" Zeg ik. Ze lachen. "We doen met je mee" Zeggen ze. "Heel graag" "Ga je mee wij moeten nog wel wegen" Zegt Charles. "Ik ga mee want ik heb jullie gemist ik kon niets meer doen zat gevangen in 1 of andere meiden bubbel" Zeg ik en doe alsof ik tril. Ze lachen en Charles slaat zijn arm om mij heen. Ik voel dat iemand mij weg wilt trekken. "Ik heb dit niet gemist weet niet wat er met jullie is als 1 iemand praat met mij en jullie allemaal vechten ofzo" Zeg ik. "Jongens wees geen kleuters" Zegt Romain. "Gaan jullie anders maar alleen hoor" Zeg ik. "Nee" Zegt George en rent snel voor uit. "Ik ga met George mee" Roept Lando en loopt vooruit. We lopen allemaal naar de weegschaal. De jongens wegen hun zelf en komen weer terug. "Iemand zegt dat jij ook nog moet" Zegt Lando. "Heel knap en Pierre ga eens op die weegschaal staan" Zeg ik. Hij gaat er op staan en ze komen tot de conclusie dat Pierre niet heeft gereden. "Kon ik ze zo al vertellen zie je toch" Zeg ik. De jongens lachen. "Zie jullie zo" Zeg ik lachend. "We zien je zo lot" Zeggen ze lachend.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan