Pov Lotte
Als ik bij mijn auto ben zie ik dat mijn banden zijn lek gestoken! Oooo hier gaan die drie sukkels voor boeten! Ik ren heel snel terug en zie ze al kijken. "JULLIE ZIJN TE VER GEGAAN!" Schreeuw ik. "Geen idee waar je het over hebt" Zegt Max. "Niet?" Vraag ik en loop hun garages na. Ik pak bij Max een mes vandaan. "Auto banden sporen jij arrogante kwal!" Schreeuw ik. "Ooo je hebt een mes" Roept Max. Ik gooi het mes heel hard op de grond. Ik ren naar Max toe en duw hem heel hard tegen de muur. "Au rustig" Zegt hij. "NIKS RUSTIG JE BENT EEN VALS KRENG" Schreeuw ik en duw hem harder tegen de muur. "Hey laat me los bitch" Zegt Max. Ik smijt hem tegen Lance en Esteban aan. "JULLIE AUTOS RIJDEN VOLGENDE WEEK EN DE LAATSTE WEEK HELEMAAL NIET MEER HOREN JULLIE ME!" Schreeuw ik woest. "Ze zegt het" Zeg Lance die opstaat en mij aankijkt. Ik sla hem heel erg hard. "Ik ben niet zo zielig als jullie!" Roep ik maar hoor Pierre, George en Charles aan komen rennen. Lance slaat terug maar ik pak zijn arm en draai hem op. Ik duw naar de front wing waardoor hij valt. "Willen jullie ook nog?" Schreeuw ik maar wordt weggetrokken door Logan. "Ik moet hem slaan" Zeg ik. "Oké ga maar" Zegt hij en laat me los. Esteban gaat voor Max staan. Ik sla hem zo hard en geef hem nog een knietje. "JULLIE ZIJN ZO GEMEEN!" Schreeuw ik en nu tilt Logan mij op. "Kom we even afkoelen" Zegt hij zachtjes. Hij neemt mij mee naar de Motorhome van Mclaren. Als we daar zijn kijken Nico en Pierre mij aan. "ZE HEBBEN MIJN BANDEN LEK GESTOKEN" Schreeuw ik en sla op de tafel. "Hey hey hey" Zegt Pierre. Ik wil slaan dus loop naar de muur maar wordt door George vastgehouden. "Nee sla mij maar zo" Zegt hij. "Nee ik ga Max slaan en zijn stomme handlangertjes en hoop dat Lance pijn heeft!" Roep ik en wordt niet rustig. "Iemand moet haar naar Romain brengen" Zegt Pierre. "Doen wij wel" Zeggen Arthur en Logan. "Moet ik mee lopen?" Vraagt George. "Nee komt goed" Zeggen ze. George laat mij los en ik ren meteen weer naar de Red Bull garage. "JULLIE ACHTERLIJKE" Schreeuw ik en duw Esteban ook over de front wing heen. "Hey wat is hier aan de hand?" Vraagt Christian. "Zie je die mes daar?" Vraag ik als ik naar die mes wijs waar bandensporen aan zitten. "Ja die zie ik" Zegt hij. "JE LIEVE DRIVER HEEFT DAT GEDAAN" Ik sla Max weer vol op zijn kaak. "Je krijgt een nieuwe van hem" Zegt Christian. "Niet van hem hoef geen geld niks! De enige wens die ik heb is om hem nu in elkaar te slaan ik ben klaar met hem en zijn streken maar ook van die achterbakse twee andere irritante jongens" Roep ik en loop daarna zo weg naar de auto's. Logan en Arthur komen aanrennen. Logan pakt me vast. "Kijk dan even" Zeg ik als ik naar mijn auto wijs. "Oké dat is echt erg" Zegt Logan. "Ja maar die auto's gaan er aan straks" Ik wil heel hard trappen en er krassen in maken. "Nee" Zegt Arthur en doet de auto open. Logan gaat met mij zitten. Ik voel me nog steeds woest. Als Arthur zit rijd hij snel naar het ziekenhuis. "Lot rustig" Zegt Logan. "Nee" Zeg ik maar ga tegen hem aan liggen. "Het komt goed echt waar" "Mag het hopen" Zeg ik en voel me niet lekker dat ik Charles heb gezoend en George zijn sixpack heb aangeraakt. "Er zit je iets dwars" Zegt Arthur. "Niet iets om echt met jongens te bespreken" Antwoord ik als ik hem aankijk. "Lot kom op je kunt ons vertrouwen" Zegt Logan. "Charles was na die crash vervelend, aan het flirten en na de race ging ik naar zijn pitbox en daar zoende hij mij, maar daarna ging ik naar Pierre en trok George me mee. Hij liet zijn sixpack zien en heb dat gevoeld en daarbij een kus geven op zijn lippen nou hij mij eigenlijk en weet je hoe stom het is als je ze beide geen pijn wilt doen? Maar ik ben gewoon bang dat ze jaloers blijven enzo en ooit op een dag moet ik wel kiezen maar durft niet, Ik kan het niet ik hou van alle twee evenveel" Vertel ik ze en voel tranen opkomen. "Geen mannen onderwerp nee maar je wilt ze beide geen pijn doen dat snappen we helemaal Lot en het is nu niet de tijd om te kiezen nog lang niet want ze willen het niet horen wie je leuker zou vinden ze proberen elkaar de baas te zijn" Zeggen Logan en Arthur tegelijk. Ik knik. "Ze willen nou eenmaal alle twee aandacht van je en als je de een zoent en daarna de andere is dat niet erg alleen zullen ze elkaar wel de kop in slaan denk ik" Zegt Arthur. Ik kijk hem aan. "Lekkere peptalk Bro" Zegt Logan. Arthur kijkt Logan aan. "Sorry" Zegt hij. Ik voel weer woede komen van mijn auto. "Kom we zijn bij het ziekenhuis" Zegt Logan die mij los laat. Ik stap uit en de jongens gaan mee. "Hallo ik kom voor Romain Grosjean" Zeg ik. "Familie?" Vraagt die vrouw. "Ja en zijn vrouw komt er ook zo aan" "Is goed kom maar mee" Zegt de zuster. Ik loop mee met de jongens en laat niet merken dat ik nog heel veel woede heb in me. "Hier ligt hij" Zegt de zuster. "Dankjewel" Zeg ik en loop zo naar binnen. Romain kijkt op. "Hey Lot" "Hey pap" Zeg ik en barst meteen in tranen uit. "Kom maar het mag wel" Zegt hij en schuift een beetje op. Ik loop naar hem toe en ga bij hem liggen. "Gaat het allemaal?" Vraagt hij en doet zijn arm om mij heen. "Nee" Zeg ik huilend. "Vertel maar" Zegt hij en heeft zijn hand op mijn arm. "Eerst je crash, ik was zo bang je te verliezen en de jongens probeerde me weg te houden van het vuur maar dat is ze niet gelukt toen was Charles vervelend, na de race ben ik met Guenther gaan praten ik wil je auto met nieuwe spullen ik ga er zelf in investeren toen ging ik naar Charles en heb ik met Charles gezoend maar daarna kwam George en zijn sixpack dat heb ik aangeraakt en hij gaf mij een kus geven op mijn lippen, daarna ging ik snel naar mijn auto en hebben die drie sukkels mijn auto gemold en heb ik ze bevochten, die auto's rijden ook niet meer straks en toen ben ik hierheen gebracht omdat ik niet rustig werd. Marion komt er aan en ik let op de kinderen" Zeg ik huilend maar kijk hem aan. "Shh rustig maar" Zegt Romain. Ik knik maar snik. Romain ligt een tijdje met mij waardoor ik rustig wordt. Na een tijdje val ik ook in slaap totdat Marion komt en ik wakker schrik uit een droom.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan