Pov Mick
Ik ben weggerend na dat ik Lotte per ongeluk heb gezoend. Ik heb geen idee meer waar ik ben maar weet wel dat ik ergens op een strand ofzo. Ik zit naar de zee te kijken wanneer ik opeens mijn naam hoor. Ik draai me om. Ik zie Arthur en Nyck aan komen rennen. Ze stoppen en gaan naast mij zitten. "Waarom zijn jullie hier?" Vraag ik. "Uhm nou Lot heeft het verteld en wilde achter je aan gaan maar we dachten het was dat wij kwamen dus daarom zijn we hier" Zegt Nyck. "We zijn je Bro's" Zegt Arthur. "Ik weet niet wat er gebeurde! we waren aan het praten maar uit het niets zoende ik haar, ze is gewoon mijn beste vriendin" Zeg ik. Zie Arthur en Nyck kijken. "Zeg nou eerlijk je vind haar toch ook wel een klein beetje leuk?" Vraagt Nyck. "Nee" Zeg ik snel. "Je bent niet eerlijk over je gevoelens je probeert het weg te stoppen" Zegt Arthur. "Is het zo duidelijk dan?" Vraag ik. "Soms wel soms niet" Zeggen ze in koor. "Misschien vind ik der wel leuk maar ik kan het niet laten merken zodra je broer en George het weten dan kan ik maar beter rennen en niet meer bij Lot in de buurt komen" Zeg ik maar weet ergens ook wel dat ik haar leuk vind. "Daar heb je gelijk in" Zegt Arthur. "Daarom probeer ik het weg te stoppen en hoop ik dat het snel overgaat" Leg ik uit. "Maar zo werkt het niet met je gevoelens" Zegt Nyck. "Weet ik en moet ik eerlijk zijn tegen Lot?" Vraag ik. "Dat is aan jou of je eerlijk wilt zijn of wilt blijven faken dat je niet verliefd op haar bent" Zegt Arthur. Ik knik. "Ze was trouwens zelf in paniek omdat je weg ging" Zegt Nyck. "Stop ik voel me al schuldig dat ik der gezoend heb" De jongens lachen. "Je hebt wel lef" Zeggen ze lachend. Ik lach en knik. "Zullen we terug gaan want ik denk dat Lot wel wilt weten hoe het met je gaat" Zegt Arthur. "Ja is goed" Zeg ik en sta op. We gaan weer terug en ik ben zelf ook weer rustiger. We lopen naar het hotel. Er komen wat auto's voorbij. "Waren dat?" Vraag ik. "Misschien wel" Zegt Nyck. We lopen door. Als we bij het hotel zijn ga ik me even opfrissen en gaan we daarna naar Lot.Pov Lotte
We hebben geracet en rijden naar het hotel. Als we daar zijn parkeer ik de auto zoals ze in de films doen. De jongens parkeren hun auto en kijken mij aan. Ik stap uit. "Brian O'connor style" Zeg ik lachend. "Je bent niet goed hoor" Zegt Callum. "Jij ook niet dus dat scheelt" Zeg ik lachend. "Heey" Zegt hij. "Hoi" Zeg ik en loop het hotel in. We gaan even douche. Als ik gedoucht ben ga ik lekker op bed liggen en ga ik drive to survive kijken voor de zoveelste keer. Ik kan ook andere films kijken maar heb er geen zin in. Na drive to survive kijk ik toch nog even wat anders. Ik kijk een film van Disney, camp rock. Ik begin eraan maar dan wordt er op de deur geklopt. Ik doe de deur open. "Heey" Roepen de jongens van mijn clubje. "Bij drive to survive Ho maar en ik ga even wat anders kijken en dan komen jullie" Zeg ik lachend. "Ja wij willen meekijken" Zegt Robert. "Kom binnen maar dat bed is van mij" Zeg ik en neem een sprintje. Ik plof op het bed neer. "Lot kan ik je zo spreken?" Vraagt Mick naast het bed staat. "Tuurlijk mag altijd dat weet je" Zeg ik. Hij lacht. We gaan met zijn allen de twee films kijken. Als de film is afgelopen belt Pierre mij. Ik neem op. "Hey Lot we hebben je hulp misschien een klein beetje heel erg nodig" Zegt Pierre. "Wat is er aan de hand en zijn die twee irritantjes bezig?" Vraag ik. "De auto wilt niet starten" "Waar zijn jullie?" Vraag ik. Hij zegt waar ze zijn. "Oké kom er aan ik neem wat jongens mee dan kunnen jullie weer terug en maak ik hem" Zeg ik. "Oké dankjewel" "Geen dank" Zeg ik en ga dan met wat jongens er naar toe. Ik ga met Mick mee. "Lot sorry van daarnet met die kus en ik je achterliet in paniek" Zegt Mick die mij even aan kijkt. "Het is oké Mick je schrok ervan en snap ik" Zeg ik en geef een kus op zijn wang. Hij lacht. "Ik weet ook dat Arthur en Nyck twee echte vrienden zijn die ik kan vertrouwen" Zegt hij. "Dat wist ik al jullie zijn hecht en jullie namen mij meteen in jullie groepje op en waren ook niet van ulg wie is dat of van een meisje in deze sport enzo" Zeg ik. "Je bent juist een stoere Chick dat je hier komt in deze sport" Zegt hij lachend. Ik lach en hij parkeert de auto. "Pierre jij gaat bij Mick" Zeg ik. "Komt goed" Zegt Pierre die meteen aan komt rennen. De andere gaan ook mee en ik ga kijken. Binnen een half uur heb ik het weer gemaakt. "Renault hè" Zeg ik hardop en lachend. Ik rij er weer mee naar het hotel. Ben wel weer vies maar ja wat wil je? Ik parkeer de auto en ga dan snel naar binnen. Ik zie Lance staan dan zijn die andere twee hier ook ergens. Ik loop naar binnen en doe alsof ik ze niet zie! "Hier is ze" Roept Lance dan. Ik sla hem en duw hem weg. "Au" Zegt hij. Ik wil weg maar dan komen Esteban en Max die me in sluiten. "Jij gaat nergens heen" Zegt Esteban. "Dat betwijfel ik" Zeg ik en geef hem weer eens een knietje. Max doet zijn handen naast mij op de muur. "Jij denkt dat je mij hier mee kan tegenhouden zo ja?" Vraag ik. "Ja" Zegt hij. Ik ga onder zijn arm door en ren de trap op. Hij rent mij achterna. "HEEEELP" Roep ik. Ik ren door en vlieg de gang van Pierre op. Ik sla op hun deur. Ze doen open. "Wat?" Vraagt George geïrriteerd. "Jij lag over duidelijk te slapen" Zeg ik. Max komt aanrennen en ziet dan de andere. "Ik ga weer" Zegt hij buiten adem. Ik lach en hij gaat snel weg. "Oké ja dat is een reden" Zegt George. "Weet ik en je Renault is gemaakt" Zeg ik lachend. "Hey niks tegen een Renault hè" Zegt Ricciardo. "Nee" Zeg ik. Ze gaan weer naar binnen en ik ga naar mijn kamer. Deze dag was vermoeiend!!! Ik val in slaap en wordt niet wakker voor het eten.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
FanfictionIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan