Pov Lotte
Ik loop naar mijn hotelkamer. Als ik er ben ga ik me klaar maken. Callum en Arthur helpen mij met wat vinden van een perfecte outfit. Ze laten telkens wat zien. Ik sta in mijn badjas er bij. "Dit jurkje en deze hakken en niet miepen meer!" Zegt Arthur. Ik pak het aan en kleed me om in de badkamer. Als ik er uit kom kijken Callum en Arthur mij met open mond aan. "Je ziet er heel wauw uit" Zegt Callum. Ik lach. We gaan naar de lobby waar Mick al staat te wachten. Mick kijkt met open mond naar mij. "Hier heb je haar" Zegt Arthur. Hij lacht en neemt mee ergens naar toe. "Mick waar gaan we heen?" Vraag ik. "Wacht rustig af" Ik knik. Als we er zijn gaan we in een bootje en we eten daar op het bootje. Die man vaart gewoon. Mick en ik zitten in het bootje te eten en te praten. Na een tijdje kijkt Mick mij aan. Ik kijk hem aan. "Ik moet je eigenlijk iets vertellen" Zegt hij dan. "Vertel?" "Ik heb je meegenomen maar dat komt omdat ik je wil vertellen dat ik uh dat ik op uh" "Vertel maar je kan me alles vertellen dat weet je" Zeg ik. "Ik Uhm heb ik heb Uhm" Hij wordt helemaal rood. Ik pak zijn hand. "Rustig maar ik wordt niet boos" "Ik wil onze vriendschap niet verpesten" Zegt Mick dan. "Dat gebeurt niet geloof me maar" "Ik vind je leuk en niet gewoon leuk maar bedoel heb een crush op je ik vind je leuk leuk" Zegt hij dan snel. Ik lach en kijk hem aan. "Wat?" Vraagt hij. "Heel misschien wist ik het al" Zeg ik. "Hebben de jongens het je vertellen?" Vraagt Mick. "Nope die ene avond etentje world champion formula 2 daar wist ik het al en ik heb het je nooit verteld omdat ik wilde dat je het zelf tegen me zou vertellen" Zeg ik. Hij kijkt mij aan met een lach en duwt mij dan het bootje uit. Ik val in het water, als ik boven ben begin ik te lachen. Mick komt aan zwemmen en kijkt mij aan. "Hey" Zeg ik. Hij lacht. "Draak dat je bent" Zegt Mick lachend. "Hmm nee ben een schattig welpje die je opeet als het niet goed gaat" Zeg ik grinnikend. Hij pakt mij vast en lacht. "Maar het is zo cute dat je het hebt verteld" Zeg ik dan waarbij ik mijn armen in zijn nek leg. "Ik heb dus al zo lang serieus een crush op je alleen dacht dat het wel over zou gaan maar dat gaat niet over en het werd tijd om het je te vertellen ik hou serieus van je Lot" Zegt Mick. "Ik hou ook van jou Mick" Lach ik lief. Hij zoent mij en ik zoen hem terug. Het is super romantisch zo in het water. Als de zoen voorbij is zwemmen we snel terug. We maken het rondje af. We gaan daarna weer naar het hotel. "Het spijt me dat ik je het water in duwde" Zegt Mick. "Hmm mij niet want het was romantisch" Hij lacht. Ik geef hem nog een kus en pak zijn hand vast. Hij rijd weer naar het hotel en ik voel me goed bij hem. Hij maakt geen ruzie om mij. "Mick als Charles of George je lastig gaan vallen app me oké want ik wil niet dat er weer wat gebeurt zoals die ene keer dat je werd in gesloten" "Zal ik doen Lot en ga jij maar eerst naar binnen ik rij een rondje en daarna kom ik" "Dat is goed zie je zo oké" Zeg ik en druk een kus op zijn lippen. "Zie je zo" Lacht hij. Ik stap uit en ga dan heel snel naar mijn kamer. Ik douche even snel en kleed me om in een chill outfit. Ik doe oortjes in, net als ik mijn muziek wil aanzetten wordt er op de deur geklopt. Ik doe hem open en zie Pierre met krukken staan. "Pierre?" Roep ik blij maar ook verbaasd. Hij lacht. Ik knuffel hem meteen. Hij knuffelt mee. "Sorry ik moet voorzichtig doen" Zeg ik. "Nee helemaal niet ik moet normaal doen maar ik wil alles weten" Zegt Pierre. Ik laat hem binnen en vertel hem dan alles. "Romantisch!! Is hij zeker te weten niet Frans?" Vraagt Pierre. "Nee Pierre hij is een Duitser" Grinnik ik. Pierre lacht. We praten veel totdat iemand op de deur klopt. Ik doe open en zie Alex staan. "Uh?" Zeg ik. "George, Charles en Lando gaan die drie nu terug pakken" Zegt hij. Ik duw die deur helemaal open en ben zo weg. Ik ben sneller dan hun. Ik kan ze nog net stoppen. "Ben je een Ferrari ofzo?" Vraagt Charles. "Ja en terug we gaan ze nu niks aan doen! Jullie doen het de volgende Race maar en rij ze dan sneaky van de track" Zeg ik en duw ze met al mijn kracht terug. George gaat irritant staan maar heb zo veel kracht dat ik hem zo voor uit duw. Ze gaan weer naar binnen en ik ren terug. Alex staat nog in de deuropening. Ik kan net stoppen maar laat me vallen. "Wat is er met jou?" Grinnikt hij. "Horse power zo ik wist zelf niet eens dat ik zo veel kracht in mijn benen had ik was snel!" Zeg ik en blijf daar even liggen. Arthur komt zijn kamer uit en ziet mij liggen. "Ben je?" Vraagt hij. "Nee kan niet meer heb mijn snelste sprint ever gehad om drie jongens van wraak af te houden" Zeg ik. "Ferrari snelheid?" Vraagt hij. "Jep" Hij lacht. Ik pak zijn hand en hij trekt mij weer omhoog. Ik loop mijn kamer in en zie Pierre lachen. "Je was zo weg" "Ik kan wel snel zijn alleen doe het nooit" Zeg ik lachend. "In plaats van snelle Jelle is het snelle Lotte" "Nee I am fast and sometimes furious" Lach ik. Hij knuffelt mij. "Je bent lekker bezig zusje je pakt genoeg punten en je gaat McLaren kampioen maken dat voel ik" Zegt Pierre dan die naar Alex kijkt. "Dat doet ze zeker" Zegt Alex dan. Ik glimlach. De jongens lachen. Ik begin te gapen, Pierre en Alex blijven bij mij tot ik slaap. Na een tijdje wordt ik wakker. Mijn gevoel zegt dat Lando mij nog leuk vind. Zal ik het vragen? Nee het is midden in de nacht! Ik draai me maar weer om. Zal er iemand wakker zijn?? Waarom? Er gaan zoveel gedachten door mijn hoofd dat ik er zelf helemaal gek van word. Ik pak mijn telefoon en Google wat te doen als je niet kan slapen? Er komen miljoenen antwoorden. Oké ga wel een rondje lopen telefoons hebben geen antwoorden meer. Ik ga mijn hotelkamer uit, net op dat moment doet Mick ook zijn deur open. "Mick?" Grinnik ik. "Ja" Zegt hij. "Waarom ben jij wakker?" Vraag ik. "Uh dat kan ik ook aan jou vragen" Zegt hij snel. "Eerst jou antwoord daarna die van mij" "Ik kan niet slapen" "Mick er zit je wat dwars" Zeg ik en ken hem er veels te goed voor. Mick kijkt mij aan. Ik pak zijn hand en loop met hem naar buiten. "Tell me" "Wat als mijn Pa helemaal niet wakker wordt? Ik heb wel geslapen maar had een slechte droom" Zegt Mick dan met veel tranen in zijn ogen. "Heb je gedroomd dat je vader er niet meer" Zeg ik. "Ja en mijn moeder kon alleen nog maar huilen en ik had niemand die me kwam troosten" Snikt Mick. Ik kijk Mick aan. "Lot als het echt zou gebeuren dan ben je toch wel bij me?" Snikt hij. "Altijd Mick ik ben er altijd voor je" Zeg ik en pak zijn gezicht lief vast. Hij kijkt mij snikkend aan. Ik duw mijn lippen heel zachtjes tegen die van hem aan. Ik kijk hem aan na de zoen. "Je hoeft niet bang te zijn" Zeg ik. Hij glimlacht. "Waarom ben jij eigenlijk wakker?" Vraagt hij. "Overthinking" "like what?" "Van alles, drie irritante gasten, films, Pierre zijn crash, de date en nog veel meer" Antwoord ik eerlijk. "Je hebt een volle mind" "I know dus ja kan niet slapen" "Kom anders bij mij slapen maar dan als friends" Zegt Mick. "Is goed" Zeg ik. Mick en ik lopen terug naar het hotel. Als we er zijn in zijn kamer maak ik een holletje tegen hem aan waar ik meteen in slaap val.
JE LEEST
Racing For A Girl ~ Dutch
Fiksi PenggemarIk ben Lotte Gasly ja het zusje van Pierre Gasly ik wil je graag meenemen in mijn formule 1 en 2 avonturen! Ga samen met mij dit grote avontuur aan