'Zafa macam mana ni adik saya nak menginap dekat rumah malam ni.Esok baru dia nak tinggal dengan kawan dia'Zul seperti tidak boleh duduk diam.
'Tak pelah.Apa yang susahnya?'
'Kita kan tidur bilik berasingan'
Zafa menepuk dahinya.
'Iya tak iya.Oklah sekarang ni jom kita kemas barang awak sikit mari bilik saya.Tapi dia tetap kena duduk dekat bilik tetamu. Ambil sikit je barang awak.Hanya untuk lakonan.'
Zul mengangguk. Mereka mula mengemas.
Ting...tong...ting...tong...
'Zafa dia dah datang. 'Zul memberitahu Zafa adiknya sudah datang.
'Pergilah buka pintu.Sempat lah saya masukkan barang awak dalam bilik saya'Zafa memberikan arahan kepada zul.
'Okey'Zul berlalu ke tinglat bawah.Zafa cepat cepat mengatur barang Zul di biliknya.Setelah siap Zafa turun ke bawah.
'Assalamualaikum akak.'Zara, adik Zul bangun dan menyalami kakak iparnya.
'Waalaikumsalam.Zara kan?'
'Ya.Akak marah ke pasal tadi?'
'Tak adalah. Akak terkejut je tadi.Ingat perempuan mana pegang tangan suami kesayangan akak ni.Kan baby kan?'Zafa menjegilkan matanya pada Zul
'So sweet'Zara tersenyum.
'Hahah.Eh jomlah makan akak kamu ni dah masak tadi untuk abang ngah.Mujur dia masak banyak.'Zul mula mencelah.
'Okeylah, jom.Tak sabar nak merasa air tangan kakak ipar'Setelah makan malam...
'Akak dengan abang masuklah tidur dulu.Zara nak tengok tv jap.'
'Erkkkk.Okey'Zul menjawab.
Mereka masuk ke bilik Zafa.
'Zul awak tidurlah atas katil.Saya tidur dekat sofa je.'
'Tak nak.Malam ni saya nak tidur dengan awak atas katil.'
'Serious lah'Zafa seperti naik angin.'Takkan lah saya tak boleh tidur dengan wife saya'
'Kalau saya mengandung macam mana?'
'Bukannya kita buat apa-apa pun.'
Zafa menarik muka.Dia tidak mahu sebenarnya.Dia belum bersedia.
Tokkkk..tokkk.Bunyi pintu bilik diketuk dari luar.
'Apalah adik saya nak?'Zul ingin meninggalkan katil itu.Zafa terus menarik tangan Zul.Zul terduduk kembali.
Zafa membuka butang baju Zul hampir separuh dan membuat rambut zul kusut sedikit.
Zafa pula membuka ikatan rambutnya dan mengusutkan rambutnya.Dia juga mebuka butang bajunya sehingga nampak sedikit baju dalamnya.
'Pergilah buka'Zul berlalu membuka pintu.
'Ooppps.Salah time lah.Nah,telefon abang tertinggal dekat luar tadi'Zara ketawa kecil melihat abangnya dan dapat melihat sedikit kakak iparnya sedang menbetulkan baju dan rambutnya.Dia berlalu dari muka pintu itu.Zul menutup pintu.
'Ooohhh.Gatal ehhh.Mehhh lah kita buat bende tu.Saya pun dah tak sabar ni'Zul berlari dan meloncat ke atas katil.Dia menarik pinggang Zafa dan menyebabkan zafa turut terbaring.
'Lepaslah.Saya buat bende tu sebab nak bagi isyarat dekat adik awak jangan kacau kita'
'Oh ye ke? Saya ingat tadi awak nak. Saya boleh je bagi.'
'Tak hingin saya.Ok lah saya dah ngantuk nak tidur'Zafa menarik selimut dan dia terus tertidur tidak sampai 3 minit.
'Cantiknya dia ni.Aku berdosa sebab hina dia dulu'Zul.membelai rambut Zafa.Malam itu Zul tidur dengan nyenyak di samping Zafa.
YOU ARE READING
Sayang kau Abang Sado
RomanceHighest rank-No1 in #romance Zulhilmi-Nama yang sering meniti di mulut Zafa.Senior kepada Zafa.Seorang yang digilai ramai perempuan kerana badannya dan mukanya yang kacak.Penghina Zafa yang paling tidak boleh Zafa lupakan sejak kejadian di sekolah m...