'Wei aku dah tahu dah nama dia'kata Adlin sambil duduk di antara Zafa dan Preti Kaur.
'Apa nama dia?Cepatlah wei.Aku nak tahu ni'
'Kau ni tak sabar-sabar betul lah nak tahu.'
'Mestilah kekasih hati aku tuh.Cepatlah.Cepatlah.'
'Cis, kekasih hati konon.Okey nama dia ialah Zulhilmi tapi orang biasa panggil dia Zul'
'Wah hensemnya nama dia macam tuan dia jugak'
'Abang aku kata dia antara best student jugak lah untuk form dia ni'
'Kalau macam tu memang padan lah dengan aku.'
'Sedar diri lah sikit kau tu bukan nya cantik pun'kata Preti sambil ketawa jahat.
'Jahatlah kau ni Preti mulut macam longkang betul lah'kata Adlin sambil memukul bahu Preti tanda marah.
'Aku sedar aku sapa tapi kau tak payah lah buat sakit hati aku.Kau cerminlah diri sendiri dulu sebelum kata aku tak cantik ke gemuk ke.Sekurang-kurangnya tinggi aku 170 cm kau tu bantut 156 je pun'
'Ya lah ya lah sorry.Mulut aku memang macam longkang pun.'
'Zafa you suka sapa?'Syed Harris Daniel bin Syed Mukhtar seorang remaja lelaki berkulit putih berbadan tegap yang dapat menggoda semua mata perempuan memandang yang berkacukan Melayu,Korea dan British tetapi beragama Islam.Dia berumur 2 tahun lebih tua daripada Zafa.Dia sangat menyukai Zafa walaupun ramai orang menghina Zafa gemuk.Dia tidak kesah semua itu.Dia hanya melihat peribadi Zafa.
'I suka Zul.Your classmate'Zafa seperti sangat gembira ketika memberitahu kepada Harris.
'You janganlah suka dia I kan ada'dia tahu Zafa tidak akan mencintainya kerana dia anak kawan papa Zafa iaitu Dato' Mukhtar.
'Takde masa okey.I setia pada yang satu and I know you saja nak buat I perasan ada orang suka I'
'Siapa cakap?'Harris seperti ingin memabantah apa yang dikatakan Zafa.
'Ermmm.Ye lah tu.Eh jom lah masuk kelas nanti cikgu kata kita ponteng pulak'Zafa menarik tangan Adlin dan Preti .Dia berlalu.Harris mengira satu... dua...tiga.Zafa membuat flying kiss kepada Harris . Harris ketawa melihat telatah Zafa.Sudah perangai Zafa membuat flying kiss kepada Harris ketika mereka ingin berpisah.
YOU ARE READING
Sayang kau Abang Sado
RomanceHighest rank-No1 in #romance Zulhilmi-Nama yang sering meniti di mulut Zafa.Senior kepada Zafa.Seorang yang digilai ramai perempuan kerana badannya dan mukanya yang kacak.Penghina Zafa yang paling tidak boleh Zafa lupakan sejak kejadian di sekolah m...