Bab 36

5.9K 196 0
                                    

'Auchhhh'Zul menahan sakit.
'Alah.Tahanlah sikit.Macam shasha aja'Zafa melanjutkan operasi membersihkan luka Zul.
'Shasha si sotong Syafiq tu lah.Macho gila sekarang.Tadi saya jumpa dia masa pergi lawat Adlin...Opps' Zafa menutup mulutnya.
'Ooohhh.Pergi jugak ya? Orang kata tak payah pergi nak pergi jugak ya? Takpe dosa Zafa tanggung sebab abang tak maafkan'Zul memandang le arah lain ketika Zafa mahu meletakkan ubat pada pipi Zul.
'Alaaa awak.Janganlah.Ampunkanlah dosa saya.Saya tak nak jadi isteri derhaka'Zafa memegang tangan Zul.

'Ololo comelnya dia'Zul berkata di dalam hati sahaja.Dia juga menyimpan senyum dan membuat muka merajuk.

'Awakkk...tolonglah...Please...awak punishlah saya macam mana sekalipun.Saya takkan marah asalkan awak maafkan saya.Okey?'Zafa merayu seperti budak umur 3 tahun.
'Punishment ehhhh? Okey.Tutup mata sebab abang rasa macam nak tumbuk muka Zafa.Boleh tak?'
'Saya tak kisah asalkan awak maafkan saya'Zafa menutup matanya.

'Satu...dua...tiga..'Zafa terasa seperti terkena renjatan elektrik.Terbeliak biji matanya.Zafa merasakan bibirnya dibasahi dengan air liur Zul.
'Hmmppphhh...hmmmpphhhh..'Zafa meronta minta dilepaskan.
Zul melepaskan disebabkan kerana Zafa menolaknya agak kuat.
'Punishment ni tak sudah lagi awak dah lari.Tak aci'Zul memasamkan mukanya.
'Tak naklah cam tu Zul.Malulah saya'Zafa memujuk Zul.
'Fine.Terpulang.Zafa memang nak jadi isteri derhaka kan?'Zul pura-pura marah.

Cupppp...

Seminit...dua minit...tiga minit...
Zafa melepaskan ciumannya pada Zul.
'How was that? Is it good enough, dear?'Zafa tersenyum.
'Woowww.It's awesome.It taste like a sweet strawberry'Zul menjilat bibirnya.
'Gatalnya.Oklah nak mandi.Bye'Zafa membuat flying kiss kepada Zul.
'Nak ikuttt"Zul merengek.
'Tak yah ngada okey?'Zafa berlalu ke bilik mandi dalam bilik mereka itu.
'Hmmm.Kalau aku berdegil jugak rasanya kena macam perompak tadi kut.Tak naklah aku'Zul membayangkan macam mana Zafa membelasah perompak tadi.Ngeri derr.

#sorry lovely readers.Idea tak ada untuk bab ni.Jangan lupa vote and comment.
Love from♡
Fazariyah

Sayang kau Abang SadoWhere stories live. Discover now