Taehyung oczywiście dostał bure od brata, że się nie odzywał. Namjoon był ciekawy, jak poszła kolacja z rodzicami, w której nie uczestniczył. Oczywiście dowiedział się, że wszystko było dobrze i spokojnie się skończyło. Nie chciało mu się w to wierzyć. Na spotkaniach z rodzicami nigdy nie było spokojnie, zwłaszcza, gdy to Taehyung z nimi rozmawiał. Nie chciał jednak dopytywać. Widział, że jego brat coś ukrywał. Nie rozumiał tylko, dlaczego. To było niepodobne do niego.Może nie mieli wspaniałych kontaktów, jednak wspierali się i zgadzali, jeśli chodziło o rodziców. To on pierwszy dowiedział się, że młodszego nie interesują dziewczyny. To on wspierał go, gdy mówił o tym rodzicom, którym to się nie spodobało. Razem dali sobie radę i wynieśli się z domu. Co prawda nadal na warunkach ojca, jednak przynajmniej nie musieli widywać ich codziennie. Mogli żyć swoim życiem.
Następnego dnia w pracy, jego ojciec, który pojawił się nieproszony, dziwnie był zadowolony, kiedy Namjoon opowiadał mu to, co dowiedział sie od Taehyunga. Czyli, że ich ostatnie spotkanie było spokojne i bez problemów.
Widząc uśmiech na twarzy ojca tylko upewnił się w przekonaniu, że został okłamany. Pytanie tylko, dlaczego.
...............
Taehyung
Cześć, to ja, Taehyung
Tzuyu
Tak, wiem. Mama mi powiedziała, że napiszesz.
To kiedy możesz się spotkać? Nie musimy wtedy, co nam kazali i w tamtym miejscu
Taehyung
Możemy nawet jutro
Jeśli masz czas
Tzuyu
Pewnie
Z chęcią
.............
Jeongguk
Czy Yoongi już wstał?
Jimin
Skąd mam to wiedzieć??
Jeongguk
No sądziłem, że wiesz
Jimin
Mieszkasz bliżej, możesz sam to sprawdzić
Jeongguk
Dzięki za pomoc.
Jimin
Nie ma za co
Polecam się na przyszłość ;)
...............
Gguk wyszedł na balkon z papierosem w ręce. Yoongi przyjechał tylko na weekend, a była niedziela. Miał mało czasu. Chciał z nim porozmawiać, jednak zeszłego dnia nie było kiedy. Obawiał się tej rozmowy, jednak chciał ją mieć już za sobą.
Spojrzał w dobrze znane mu okno. Jak bardzo się zaskoczył, kiedy zauważył starszego na balkonie spoglądającego w jego stronę. Gguk odwrócił głowę, kiedy zrozumiał, że został przyłapany.
CZYTASZ
LIE || TAEGGUK
FanficTae w Internecie pokazuje siebie jako nieśmiałego i słodkiego chłopaka, żeby pośmiać się z napalonych gości i Gguk się na to nabiera ale nie jest napalony! uuuup, kolejny Instagram xd TOPTAE!!!! potocznie gdzieś jak zwykle Yoonmin i Namjin