1Hafta Sonra
7 gündür hastanede yatıyorum. Babam hastaneye parayı dayadığından yatış olabilecek kadar kötü durumda olmasamda yatışlık hastalarlayım
Annemle babamın ilikleri uymadı hatta kan grupları ve DNA 'ları bile uymadı. Onların öz kızları değilmişim. Ben bunu duyunca burnumdan kan geldi ve bayıldım. Annemle babamsa her zamanki gibi bundan reklam yaptılar. Bu seferki haber sadece magazin değil her haber kanalında geçti.
' İrem Çetin ve Ateş Çetin in birlikteliklerinden dünyaya gelen Esra Çetinin geçen hafta lösemiye yakalanmıştı. Aileden ilik nakli için kan örneği alındığında Esra' nın onların öz kızı olmadığı ortaya çıktı sayın seyirciler. Ateş Çetin röportajında ne olursa olsun onun tüm hastane masraflarını karşılayacağını ve öz ailesini arayacağını belirtti. 'Babamın sadece hastane masraflarımı karşılayacağını bildiğimden internet üzerinden birsürü kıyafet, kitap, telefon, tablet, bilgisayar vs satın aldım. Resimde yeteneğim var bu yüzden resim malzemelerinide sipariş verdim. Hatta sıkılırsam boş vakitlerimde öğrenirim diye gitar bile aldım. Açıkçası babamın parasının içine edebilmek için her şeyi aldımda denilebilir. Kredi kartımı kapatana kadar harcayacağım valla paranın hepsini zaten hastayım yine eskisi gibi bodruma kapatma gibi cezalar veremez.
Bütün siparişlerimi Lodos abinin evine yönlendirdim bilerek çünkü hastanede karışma ihtimali var. Zaten ben paranın hepsini kendim yemek istiyorum. Lodos abi hastaneye her gelişinde siparişlerimi getiricekmiş
Bu süreçte Lodos abinin asistanı benim için oda arkadaşı bulamadı ama bulur herhalde 1 haftada delirecek raddeye geldim vallahi. Bu bir haftada sadece 1 gün hafif kemoterapiyle başladık tedaviye. Galiba durumum gerçektende iyi, tabi hafif kemoterapi dışında ilaç tedaviside son hız devam ediyor.
Lodos abiyi sadece kemoterapimi yaparken gördüğüm için onu özledim açıkçası. Hele birde abi derken gamzesine düşüyorum valla çok çelişkili insanım. Ama adam hiç gülmüyorki 1 kerecik güldü şimdiye kadar en fazla tebessüm ediyor.
Okuldan kaydımı almış baba kişisi bu yüzden ben açık öğretime başlamaya karar verdim. Son sınavları verdiğimiz için işim rahat şimdilik.
Yatakta oturmaktan sıkılıp ayakkabımı giydim. Olmazsa olmaz maskemi taktım. Bugün biraz eğlenmek istiyor canım :)Onkoloji servisinin içini gezdim. Benim yaşlarımda hatta benim gibi saçları hala duran biri gördüm. Ama galiba yatılı kalmıyor çünkü ziyaret saati olmadığı halde yanında ailesi var. Odaya sürekli biri girip çıktığından onu görebildim. Olmayan cesaretimi toplayıp maskemi düzelttim ve kapıyı çaldım. Korkudan titriyorum ya o da annem gibi terslerse inşallah terslemez yaa. Geel sesini duyar duymaz odaya girdim. Utangaç sesimle
"Merhaba bende yanında durayım mı?" diye sordum. Herkes bana şaşkın şaşkın bakarken bende biraz daha odanın içine yürüdüm. Büyük ihtimalle kızın babası"Neden durmak istiyorsun ki" diye sordu. Sorana dönüp biraz daha özgüvenle
"Çünkü bende kanserim ve yatışlıyım ama çok sıkılıyorum. Hatta oda arkadaşı istedim ama bir türlü bulamadılar" dedim. Hasta kız bulunduğu yerden doğrulup
"Merhaba ben Aslı. Benim yatışım verilince senle oda arkadaşı oluruz. Bu aradaa adın ne?"
Dedi heyecanlı sesiyle. Bende ona dönüp"Adım Esra, bu arada geleceğin için çok mutluyum. Biraz daha tek kalsam iyileşince psikiyatriye sevk edilicektim." diyip kıkırdadım.
Aslı'nın yanındaki refakatçi koltuğuna oturdum. Hayatımdaki ilk arkadaşımla sohbet etmeye başladım. Annesi ve babasıyla da tanıştım ve onlarla iyi anlaştık. Hatta benim biraz ünlü olduğumu duyunca canlı yayın yaparız ve eğleniriz sözü verdik birbirimize. Ama Aslının kemoterapi esnasında midesi bulandığı için çıkmak zorunda kaldım.
Aslı'nın odasından çıktıktan sonra Onkoloji servisinin bulunduğu yerdende çıktım. Kantine inip kendime çikolata aldım bir sürü. Aldıklarımı odama geri çıkarıp tekrar gezmeye başladım.
Aklıma gelen fikirle doktor dinlenme odasına girip kendime beyaz önlük aldım. Kendime biraz makyaj yapıp daha yaşlıymış gibi gösterdim kendimi. Odadan çıkınca hastanede boş boş yürümeye devam ettim. Lodos abi kadar çokkk yakışıklı bir adam ben yürürken yanıma geldi ve sert ürkütücü bir sesle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Hayali
ChickLitEsra Çelik 15 yaşında ve öz sandığı ailesinden psikolojik şiddet gören bir genç kız. Bir anda hastalanıp hem o evden hemde o baskıdan kurtuluyor Yusuf Demirhan 4 abisi 1 ikizi ve 1 kardeşi var. Ailedeki tek kızdan yani ikizinden herkes gibi Yusuf't...