Esra'nın Ağzından
Gece saat 3:30 da kalktım. Bu saatte uyanmam ne kadar çok değişik olsada buna benzer olay olduğundan alışığım. Daha önce birkaç kere kalbimde bir ağırlık hissedip kalktığım olmuştu. Bir daha uyuyamayacağımı bildiğimden telefonumu çıkarıp benimle ilgili yapılan haberi arattım youtube a yüklendiğini görünce açıp sesini kıstım. Komidinin çekmecesinden kulaklığımı alıp taktım.Videoda yüzüm ne kadar da bembeyaz olmuş yaa önüme saçımı alsam Samarra sanırlar beni o derece yani. Hele Bayıldıktan sonrasında Lodos abinin o bağırışı, beni savunması o kadar mutlu etti ki. Ben bu tür duygulara yabancıyım. Gözlerim dolu dolu Lodos abimin beni koruduğu tarafı birkaç kez dinledim. İnstagrama girip etiketlendiğim fotoğraflara ve videolara baktım. Bazı kişiler Lodos abinin bilerek beni koruduğu, takipçi kasabilmek düşüncesindeyken bazıları bana acıyor, babamın düşünmeden kameraların önüne atmasını eleştirende var. Sonunda birileri babamın süper baba, benimde evin prensesi olduğum düşüncesinden çıkmış.
Acınmak istemiyorum ve birinin bana acıdığını farkedince o kişiyle konuşmayı keserim eskiden bir kaç kişiye ailemi anlatmıştım. Bana çok acımışlardı bu yüzden insanın gözlerinin içine bakarım bana sevgi mi duyuyor acıyor mu aşık mı falan gözlemledikten sonra anlarım.
Mesela Lodos Abinin gözlerinde saf sevgi var, neden bana bu kadar büyük sevgi duyuyor bilmiyorum ama bende ona karşı sevgi besliyorum. Ona kimseye güvenmediğim kadar hızlı güvendim.
Aslı'da bana karşı sevgi besliyor ve arkadaşlık için ilk adımı ben attığımdan dolayı dahada mutlu. Aslının yabancılara karşı çekingen olduğunu farkettim. Hastanede tek olsaydı böyle yaramazlıklar asla yapmaz yatar uyurdu bence. Ama yanında ben olduğumdan benle beraber gelmeyi 'tek kalmaktan korktuğundan değil' sadece ben eğlenirken kendisinin oturacağından, sıkılacağından kabul etti
Saat 4'e kadar videolar benim hakkımda yapılan editleri falan izleyerek geçirdim. Ama otura otura göt büyütmekten o kadar sıkıldım kii başka birşey yapmayı düşündüm. Hemen lavaboya gidip yüzüme Samarra makyajı yaptım. Saçlarımıı Aslının çekmecisinden aldığım düzleştiriciyle düzleştirdim. Gerçekten aynadan yüzüme bakmak bile korkutuyor. Lavabodan çıkmadan telefondan ses değiştirme uygulamasına girip uygun olabilecek sesi aramaya başladım.
Bunlarla uğraşırken saat 5 :30 oldu bilee. Güzel bir ses bulduktan hemen sonra kalkıp tuvaletin kapısını asıldım. Kapıyı açtığımda saçı başı dağılmış yüzünde yastığın izi çıkmış bir Aslı beklemediğimden çığlık atmaya başladım. Ağzımdan birkaç küfür çıktı istemsiz. Küfür ve çığlığım ses değiştirme uygulamasındaki canavar sesi gibi çıktı. Aslı benim yaptığım makyajdan kim olduğumu anlamadığından önce o da çığlığı bastı. Bir iki adım geriye giderkene bamm diye bayılıp yere yapışıverdi.
Aslı bayılınca bende yere çöküp Aslı'nın uyanması için sarsmaya başladım. Hem haline gülüyorum hemde acaba kötü birşey mi oldu diye düşünüyorum Allahım sonunda deliriyorum. O sırada bodoslama içeri girdi biri, giren kişi Lodos abinin yeni asistanı olan kız gördüm. O da beni böyle görünce
"Samarra kızı öldürmüş" diye çığlık ata ata bağırdı. Ben artık dayanamayıp bu işe son verebilmek amacıyla
"Ben Samarra değilim ya yanlış anlaşılma" dedim ama ses değiştirme uygulaması açık olduğundan sesim canavar gibi çıktı ve yeni asistan ablada bunu duyunca bayıldı. Lan bayılan bayılana. Hemen elimi telefona atıp uygulamayı kapattım ve Aslı'yı sarsmaya devam ettim lan kız bayıldı mı Azraile selam mı çaktı anlaşılmıyorr.
Koridordan gelen sesleri duysamda Aslının uyanması öncelik olduğundan kafamı hiç kaldırmadan Aslıya seslenip sarsmaya devam ettim.
Bir anda Lodos abinin sesini duyunca kafamı kaldırıp ona baktım. Lodos abi bana ilk baktığında dondu kaldı ağzından
"ananı si*im" küfrünü kaçırdı. Bunlar benim ruh falan emdiğimi falan mı düşünüyor anlamıyorum ki. Lodos abiye bakarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Hayali
ChickLitEsra Çelik 15 yaşında ve öz sandığı ailesinden psikolojik şiddet gören bir genç kız. Bir anda hastalanıp hem o evden hemde o baskıdan kurtuluyor Yusuf Demirhan 4 abisi 1 ikizi ve 1 kardeşi var. Ailedeki tek kızdan yani ikizinden herkes gibi Yusuf't...