Medyada Esranın sürekli taktığı şapkalar bu türden
Esra'nın Ağzından
Biyoanneye içimden anne demeye başladım artık. Bugün abim bana bir süprizi olduğunu söylediğinden hazırlanmaya başladım. Üzerime dışarısı soğuk olduğundan dolayı kalın mor bir sweet ve siyah tayt giydim. Gardıroptan çıkmadan diken diken olan saçlarıma şapkayı takıp aşağıya indim. Abim gelene kadar evdekilere karşı tutumumda bir sorun var mı diye düşünmeye başladım.Ben anneme eskisinden daha yumuşak davranıyorum artık çünkü diğerlerinin aksine o özrünü diledi. Bundan dolayı benimle konuşurken gözleri parlıyor.
Biyobabadan hala korkmaya devam ettiğimden ona yanaşmıyorum daha doğrusu yanaşamıyorum o ise buna çok üzülüyor farkındayım ama elimde olan birşey değil.
Yusuf böcüğümle çok iyi anlaşıyoruz ne de olsa ikiziz. Hep ikiz kombinleri yapıyoruz ve Lodos abim çıldırıyor. 'O sulugözün ikiziysen benimde kardeşimsin benimlede abi kardeş kombinleri yap' falan demeye başladı. Aynı anadan doğduğu kardeşi kıskanıyor abim yaa. Abimle zaten aramız hep iyiydi ve iyi olmaya devam ediyor.
Ağaçla durum ortaya karışık. Bazen bana o kadar sinirli bakıyorki üvey baba müsveddesi bakmış gibi hissediyorum ökküz gibi davranıp sinirimi bozuyor bazense çok daha yumuşak bakıp romantikli romantikli laflar ediyor. Put gibi kalakalıyorum. Daha özür bile dilememişken bende ona adım atmayıp tersliyorum. İşin kötü tarafı ben Yusuf böcüğümle, Toprakla veua abimle vakit geçirdiğimde çok sinirleniyor büyük ihtimalle kıskanıyor eğer onu affedersem kardeşleriyle vakit geçirmeme fırsat bile vermicek çünkü manyak gibi kıskanıyor.
Toprak ile aram zaten hep aynı sıçıp sıvıyoruz ve birbirimizi ispikliyoruz değişik bir ilişki ama eğlenceli.
Kendi düşüncelerime dalmışken adım seslerini duyunca kimin geldiğine bakmak için kafamı merdivene çevirdim. Ağaç olduğunu gördüm. Aklıma dün rengarenk boyadığım yüzü gelince gerginlikle dudaklarımı kemirmeye başladım.
Bir anda ayağa kalkıp kaçmak için dışarıya doğru koşarkene beni yakalayıp ters çevirdi. Bildiğin ayaklarımdan tuttu Allahım yaa bunların hepsi manyaaak
"O boyadığın suratımı, karakola düşmelerinin hepsinin cezası olacak biliyorsun dimi benim küçük yaramaz kardeşim ha. Trafiğe çıktıktan sonra dikiz aynasından son anda farkettim yüzümü." diyip beni hafiftenn sarstı.
"Ağaç ay pardon Çınar komiser dur buda olmadı Çınar başkomiserim. En azından karakolda yakalanmadın birde bardağın dolu tarafı var" dememle bana öyle bir bakış attı ki annemi çağırıp çıkardığınız gibi geri sokun diye içimden geçirdim. Ters durmaktan başımın çok döndüğünü farkeden ağaç beni düzeltip bir anda gıdıklamaya başladı. Çığlık çığlığa kahkahalarla gülerken kollarımla karnımı kapatmaya çalışmamdan sıkılmış olmalıki tek eliyle iki el bileklerimdende tutup havaya yukarı kaldırdı.
Koltuğa kollarımı sabitledi ve öyle gıdıklamaya devam etti. Hay Allahım ben bu pozisyonu sevgilimle kocamla yapacağıma bu Ağaçla yapmam hiçte adil değil. Gıdıklamaktan yoruluncaya kadar gıdıklamasının ardından
"Akşama ailecek oturduğumuzda Toprak, sen ve Yusufun cezasını söyleyeceğim. Her akşamki gibi kaçmaya çalışma" diyip kollarımı serbest bıraktı. Ayağa kalkıp mutfağa doğru yürüyen Ağaç sayesinde rahat bir nefes alıp verdim. Bu adam çok korkunç yaa.
Abim gelene kadar instagramı açtım. Takip ettiğim kişiler arasında birinin beni etiketleyip paylaşım yaptığı bir video olduğunu görünce hemen onu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Hayali
ChickLitEsra Çelik 15 yaşında ve öz sandığı ailesinden psikolojik şiddet gören bir genç kız. Bir anda hastalanıp hem o evden hemde o baskıdan kurtuluyor Yusuf Demirhan 4 abisi 1 ikizi ve 1 kardeşi var. Ailedeki tek kızdan yani ikizinden herkes gibi Yusuf't...