LÜTFEN BOL BOL YORUM YAPIN! ÇOK GÜZEL VE ÇOK EKLEDİĞİM BİR BÖLÜM OLDU. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. YORUM YAPIN LUTFENNNN.
YAZAR...
Ayakabılarının bastığı yerler yağmur nedeniyle tok bir ses çıkartıyordu. Taktığı siyah şapkasını yüzüne biraz daha çekti. Karşısındaki yerde kanlar içinde yatan adamı zevkle izliyordu. Son nefesini vermek üzereydi. İki adımlık mesafeyide yavaşça kapattı.
Yüzünü gölgede bırakan şapkası onu daha korkunç gösteriyordu. Sol dizini bükerek eğildi. Bıçak izleri ile dolu adamın yüzüne baktıkça daha da keyifleniyordu. Adam kırklı yaşlardaydı. Elindeki baltayı adamın boğazına doğru hareket ettirmeye başladı. Daha fazla eğlenmek istiyordu ama kurbanı artık son nefeslerini vermek üzereydi.
Baltayı yere bırakarak bir sigara çıkardı. Gözlerini kurbanından ayırmadan sigarayı yakarak dudaklarına yaklaştırdı. İzlemek istiyordu bu adamı. Avının çığlıklarından zevk alan bir avcıydı. Av yalvarmayı bırakmış kısık sesle çığlık atıyordu. Gücünü sömürmüştü. Saatlerce farklı farklı işkencelere maruz kalmıştı. Belki de küçük bir kız çocuğunu tecavüz edip gömmeseydi bunların hiç biri olmazdı.
O avının çığlıklarından beslenen bir sadistti. Ölümdü. Tehlikeydi. Korkususzdu. Ama merhamet yoktu. Olmazdıda. Kendi kitabında kendi hayatında merhamet diye bir kavramla karşılaşmamıştı. Sevgi yoktu. Ne sevmeyi bilirdi ne de sevilmeyi.
Belki de babası annesini gözleri önünde parçalara ayırmasaydı sevmeyi bir şekilde tanıyabilirdi.
Üçüncü sigarasını içerken titreyen telefonu ile dudakları muzip bir şekilde kıvrıldı. Arayanın kim olduğunu biliyordu. Zengin iş adamı Alexander Adrian. Bu işi o ayarlamıştı. Her yerde aranan bir suçlu olduğu halde hiç kimse ondan şüphelenemiyordu. Güzel bir oyuncuydu. Avlarınıda böyle kandırarak vahşice öldürüyordu. Avı son nefesini vermişti bile. Bu kadar dayanması bile oldukça ilginçti.
Ayağa kalkarak elini cebine koydu. Telefonu çıkartarak kulağına yaklaştırdı. Bir kaç saniye karşıdan ses gelmemişti. Beklemeyi sevmezdi avcı. Bekletenlerinde canını almıştı. Tedirgince çekilen bir nefes sesi duydu. Kaşlarını hafifçe çattı. Yaptığı işi para karşılığı yapmıyordu. Kimsenin tahmin edemeyeceği kadar parası vardı. Bu adamın ikinci kez onu araması bir şeylerin döndüğünün kanıtıydı. Hızlı bi şekilde arkasında tek bi iz dahi bırakmadan oradan ayrıldı. Ağaçların arasına birkaç kamera koymuştu. İlk işi olarak gidip kayıtları izlemek olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Beni Seçti
General FictionKoyu kahverengi gözleri vücudumun her santimini ezberlemek istercesine yoğundu. Arka fonda çalan müziğe eşlik ediyorduk. Elleri beni sıkı bir şekilde sarmıştı. Kahveleri buz mavisi gözlerimdeydi. Gözlerimi gözlerinden ayırmaz iken çalan şarkıyı mırı...