Eddie Kaspbrak:
Eddie yatağında uzanmış tavanındaki yıldızlara bakıyordu. Bir yıldız kırıktı. Onun kalbi gibi. Sadece hala tavanda tutunuyordu.
"Eddie, yemek hazır! Derhal buraya gel."
Eddie karnını tutup, pozisyonunu bozmadan bıtkınlıkla cevap verdi,
"istemiyorum anne, aç değilim."
Bayan Kaspbrak çoktan aşağıda Eddie hakkında kendi kendine söylenmeye başlamıştı.
Eddie yemek yiyemiyordu. Yemek yiyemediği için uyuyordu sürekli.
Aslında karnı açtı. Ama yemek yemek istemiyordu.Eddie Richie'den ayrıldığı ondan koptuğu günden beri yemek yiyemiyordu. Annesi sürekli doktorlara görüyordu lakin doktorlar bu durumun psikolojik olduğunu dile getiriyorlardı.
Eddie annesine defalarca Richie'yi özlediğini bir tek onun kendisine iyi geleceğini, o olursa iyileşeceğini söylese de kadın ölse de onunla görüşmesine izin vermiyordu.
Eddie Richie'yi sadece eski fotoğraflarında ve rüyalarında görüyordu.
Bir bıçak gibi saplanıyordu.
Richie'nin artık olmadığını söylüyor ve her dakika ağlıyordu.
Bayan Kaspbrak, richie hakkında kötü şeyler duymuştu. 'gay olduğunu ve arsız' bir çocuk olduğunu.
Bu duyduklarını Richie'nin annesine söylediği zaman iki anne tarafından kavga çıkmıştı.
Eşcinsel olmak... Onlar için kabul edilemez iğrenç ötesi bir şeydi.
İki anne tartışınca Bayan Kaspbrak Eddie'yi buralardan götürme kararı almıştı.
Götürmüştüde.
başarmıştı.
birbiri için atan iki kalbi ayırmıştı.Peki ya Bayan Tozier oğluna neden kötü davranıyordu? Cevabı basitti aslında. Oğlunun gerçekte öyle İĞRENÇ diye tabirleği insan olmasını istemiyordu.
Gerekirse ölsün, ama öyle bir insan olmasın diyordu ısrarla.
-